Працював в 5 компаніях 13 років 4 місяці
Реклама та PR-послуги, Недержавні організації / NGO, Банки, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Фінансові послуги
Керівник Транспортного Департаменту
Radioaktive Film
Реклама та PR-послуги
9 років 7 місяців
07.2012 - 02.2022
09.2023 – Припинення діяльності ФОП Мягкий С.І.
Міжнародний контракт між Radioaktive Film (http://www.radioaktivefilm.com) та ФОП Мягкий С.І. надання послуг перевезення вантажів та управляння автопарком
Посадові обов'язки:
• Планування та розподіл транспорту згідно з поданими заявками;
• Підбір та розподіл транспорту відповідно до потреб Департаменту;
• Організація тендерів на закупівлю палива та запасних частин;
• Оптимізація та контроль витрат Департаменту;
• Звітність транспортних витрат та ключових показників діяльності транспорту;
• Розміщення оголошень про пошук кандидатів на посаду водія, співбесіду та перевірку кандидатів згідно з інформацією МВС;
• Формування транспортних листів , фінансової звітності,
• Планування бюджету майбутніх проектів;
• Замовлення та відстеження використання ПММ;
• Оптимізація витрат та маршрутів транспорту;
• Формування звітів про транспортні витрати та ключові показники ефективності транспорту;
• Підготовка та подання звіту розробнику проекту відповідно до затвердженої вартості та ефективності аналізу зацікавленості Департаменту відповідно до затвердженого бюджету;
• Пошук та оренда транспорту індивідуально для кожного проекту;
• Ефективна організація оперативних процесів на транспорті;
• Розрахунок фактичних та прогноз майбутніх показників ефективності використання транспорту;
• Складання кошторису за майбутніми проектами;
• Прийом на роботу;
• Виписка дорожніх листів;
• Робота зі страховими компаніями з ДТП
• Контроль за технічним станом транспортних засобів та організація ремонту та сервісного обслуговування;
Senior Operation Officer
Mercy Corps
Недержавні організації / NGO
2 роки 6 місяців
02.2015 - 08.2017
за сумісництвом
Assisting MC management in Ukraine in facilitating the smooth flowing of routine, administrative, logistics work of the Mercy Corps office, and program support operations;
Working with the Ministry of Social Policy regarding humanitarian cargo shipments (preparation and submission of documentation);
Working with government institutions;
Offices’ registration for the Mercy Corps programs with the Ministry of Economy and Development / Ministry of Justice;
Extension of existing projects or programs with the Ministry of Economy and Development / Ministry of Justice;
Processing of residence permit with Migration Service;
Solving all issues related to government institutions;
Purchase of goods and office supplies;
Rental management and utility payments for organization’s office;
Preparing tender and financial documentation for logistical support;
Assisting the Finances Director and preparing financial reports;
Assisting management in facilitating the adherence to Mercy Corps administrative, IT, HR and logistics procedures and staff policies by the operations staff. Provide training and guidance to operations staff, as needed;
Responsible for reception of visitors, photocopies and mail services, translation services, telephones and parcels.
Prepare duty schedule for the guards and cooks (when needed); day-to-day supervision of property management including guards, cook and cleaners and office maintenance staff. Ensure the office and compound are clean and maintained as per routine schedule;
Maintain and monitor attendance book; alert supervisors to poor attendance records of relevant staff; Responsible for maintaining supply of all admin documents and making them available for all MC Ukraine staff; Assist HR and Administrative Officer in maintaining a central filing system. Responsible for maintaining all administrative notice boards – keeping them updated;
Responsible for maintaining Contact Sheet for MC Ukraine – ensuring all contact details are updated and distributed to MC staff and Head and Field offices;
Responsible for facilitating visas and other documentation for Mercy Corps staff and visitors;
Assist HR and Administrative Officer for maintaining personnel files for all Mercy Corps Ukraine staff and ensuring leave records of all staff are properly maintained and updated;
Responsible for preparing ID cards for all staff; ID cards are worn by all MC staff when on official business or on MC property;
Assist in the collection of monthly timesheets and processing of payroll along with HR and Administrative Officers; Assist HR and Administrative Officer and or Finance Department in processing payments for all service contractors;
Assist Finance Department in making cash payments to contractors in the field and maintaining payment sheet – as instructed by the Emergency Program Director and Head of Office;
Assist, as required, with coordination of administrative duties in other Mercy Corps offices.File Mercy Corps documents as required.Translation of any program or office documentation, as required;
Conduct himself/herself both professionally and personally in such a manner as to bring credit to Mercy Corps and to not jeopardize its humanitarian mission.Use the motor vehicle(s) for the purposes of transporting goods and passengers.Other duties as assigned.
Директор служби безпеки банку
Citi Commerce Bank
Банки
2 місяці
11.2014 - 01.2015
за сумісництвом
Посадові обов’язки:
• надання звітності Фонду Гарантування Вкладів
• організація аудиту активів та пасиві Банку згідно закону про введення тимчасової адміністрації від Фонду Гарантування Вкладів
Внутрішня безпека – керівництво, проведення та моніторинг службових перевірок та розслідувань, тестування кандидатів на вакантні посади, робота з персоналом щодо запобігання розголошенню інформації, що охоплюється комерційною або банківською таємницею, забезпечення фізичного та технічного захисту банку.
• Економічна безпека;
• Інформаційна безпека — розробка використання програмного забезпечення — інформаційні технології з обмеженим доступом, аналіз та організація роботи з виявлення та запобігання можливому витоку конфіденційної інформації.
•
Фахівець по роботі з корпоративними клієнтами
ДП «Автотрейдинг - Центр»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
3 роки 1 місяць
08.2009 - 09.2012
• продаж автомобілів• проведення тест-драйвів для клієнтів
• ведення переговорів з корпоративними клієнтами (Avis, BASF, ТОВ «Перша Лізингова», ТОВ «Біонорика», Представництво "Аблой Ой", ДП "Таркетт УА", ТОВ "Еггер Гольцверкштоффе")
• робота з лізинговими компаніями• підготовка договорів купівлі – продажу
• аналіз та моніторинг ринку автомобілів
• постановка на облік автомобілів в органах МРЕВ
• страхування авто
• укладання договорів «Покупки – Продаж авто• виписка рахунок-фактур, видаткових накладних (1С Бухгалтерія 7.7)
?• участь, а також підготовка документації для тендерів
Менеджер організації лізингових операцій
ТОВ «Европейский лизинг» (http://www.euro-l.com.ua)
Фінансові послуги
8 місяців
08.2008 - 04.2009
• продаж лізингових послуг
• продаж техніки, продаж продукції, організація каналів продажів продуктів
• комунікації з постачальниками та лізингоодержувачами?
• документальний супровід договорів лізингу та клієнтів
• аналіз та моніторинг ринку лізингових послуг
• контроль за виконанням графіків лізингових платежів
• робота з боржниками (накладення штрафних санкцій)
• документарний супровід реструктуризації боргів
• участь у прийомі, передачі, вилучення, блокуванні предметів лізингу
• страхування предметів лізингу, аналіз та моніторинг ринку страхових послуг
• вирішення спірних питань при настанні страхового випадку та підготовка повного документарного супроводу
• реєстрація предметів лізингу (постановка, а також зняття з обліку)
• робота з банками за кредитними договорами та заставним майном
Навчався в 2 закладах
Чернігівський державний інститут Економіки та Управління
Менеджер - Економіст
Чернігів, 2011
Чернігівський державний інститут Економіки та Управління
Менеджмент організації підприємства
Чернігів, 2010
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Польська
базовий
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Курси приватного підприємця
Тренінг «Методи роботи з боржниками по телефону»
Навчальний центр «Контакт» - комп'ютерні курси
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Посвідчення водія категорії. В, С, СЕ
Карта Водія ( Чіп Карта)
Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія ADR Driver Training Certuficate (3 4.1 4.2 4.3 5.1 5.2 6.1 6.2 7 8 9)
Сергей
Сергей
керівник
Київ
Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Готовий переїхати: Чабани, Бровари, Калинівка, Броварський р-н, Київська обл.
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому