Працював в 2 компаніях   6 років 6 місяців

Інше, IT

Lead 3D Artist

netMEET

Інше

3 роки 8 місяців

10.2020 - до теперішнього часу

Більше ніж шість років комерційного досвіду в геймдеві.
Наразі працюю над крос-платформеним Метавсесвітом, де обіймаю посаду Lead 3D Artist. Відповідальний за:

  • підтримку візуального стилю;
  • розробку системи гардеробу;
  • створення персонажів, енвіри, ассетів/пропсів, тварин;
  • естімації;
  • фідбеки;
  • створення пайплайнів;
  • створення артової та технічної документації;
  • створення команд під проекти.

В цілому працював над різними проектами, серед яких топдаун-шутери, рілтаймова стратегія, метавсесвіт від третьої особи, ферми та інше.

Зараз розвиваю навички в більш складних проектах, де бачу великий потенціал для зростання, вираження креативності та місце для внеску для розвитку індустрії.

З досягнень - розробляв з нуля гардеробну, де гравець змінює одежу й має змогу редагувати пропорції лиця й тіла свого персонажа.

Підняв загальний рівень графіки проекту на новий рівень:

        • ініціював перехід на новий рендер-пайплайн;
            • впровадив тіні й освітлення;
            • оживив світ створивши тварин, птахів, комах;
            • урізноманітнив анімації персонажів, анімації зробив більш реалістичними.

3d artist / Lead 3D artist

ENIXAN Ukraine, LLC

IT

2 роки 9 місяців

01.2018 - 10.2020

      • low-poly and high-poly modeling, sculpting for different projects;
      • creating assets, creatures, and characters based on concepts and without concepts;
      • realistic and hand painted texturing;
      • animation for Unity;
      • render.

Ключова інформація

  • 3D modeling
  • sculpting
  • PBR texturing
  • stylized texturing
  • character modeling
  • hard surface modeling
  • assets/props modeling
  • ZBrush
  • 3ds Max
  • Maya
  • RizomUV
  • Substance Painter
  • Marvelous Designer
  • Marmoset Toolbag
  • Unity
  • Unreal Engine
  • Godot
  • 3d artist
  • character artist
  • creature artist
  • generalist
  • lead artist

Навчався в 1 закладі

"Класичний приватний університет"

Факультет управління/Програмна інженерія. Інженер-программіст, розробник програмних продуктів.

Запоріжжя, 2012

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Autodesk Maya Professional

Kyiv, 2022

      • моделювання лоу-полі для ААА-проектів, робота над шейдінгом;
      • створення й пакування UV руками з оптимальним й логічним розміщенням шеллів;
      • запікання Normal map в Maya;
      • створення реалістичних текстур в Substance painter;
  • композиція, освітлення й рендер в Marmoset Toolbag.

Посилання на сертифікат:
https://education.autodesk.com/api/Certificate/CertificateDownload/where/ATC/2022/35/85fd1445-039d-49d7-96f4-253c55ddf27f/EM071309700306

Додаткова інформація

Портфоліо

https://www.artstation.com/animadron

https://www.deviantart.com/animadron/gallery/all

https://www.youtube.com/channel/UCXs82GEusk3hvsCRAV85EQw

https://www.youtube.com/watch?v=-yGif8EluM4

Андрій

3d artist

Київ

2 000 $

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому