Працювала в 1 компанії   4 роки 7 місяців

Інше

Оператор call центру

Назву компанії приховано

Інше

4 роки 6 місяців

01.2020 - до теперішнього часу

  • Робота з 1С Підприємство.
  • Виконання задач в 1С.
  • Надання актуальної інформації по замовленнях в телефонному режимі та чаті (месенджерах).
  • Взаємодія з іншими відділами компанії (логістика, склад, магазини та пункти видачі).
  • Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій зовнішніх та внутрішніх з іншими відділами компанії та з клієнтами щодо замовлень.
  • Слідкування за роботою в чатах вище зазначених відділів, виявлення помилок та передача на виправлення співробітникам.
  • Швидке реагування на критичні позаштатні проблемні ситуації, їх вирішення та надання інформації клієнту за потреби.
  • Менторинг нових співробітників.

Ключова інформація

  • 1С: Підприємство.
  • Microsoft office.

Навчалась в 1 закладі

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

Психологія/олігофренопедагогіка

Суми, 2017

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Про себе

Особисті якості: стрессостійкість, скрупульозність, комунікабельність, здатність до навчання, ініціативність. Значний термін роботи в колл центрі, проходження різних рівнів всередині компанії, підвищення на посаді від оператор продажу вихідної лінії, потім оператор вхідної лінії до оператор-задачник. Намагаюсь розвиватись в різних напрямках, також працювала в сфері громадського харчування (бармен, кухар) та моделінг. Хобі: Хореографія, читання, шиття. Зв'язок через месенджер або електрону пошту, будь ласка.

Анонімний пошукач

Онлайн-менеджер

Суми

18 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому