Працювала в 1 компанії 4 роки 7 місяців
Інше
Оператор call центру
Назву компанії приховано
Інше
4 роки 6 місяців
01.2020 - до теперішнього часу
- Робота з 1С Підприємство.
- Виконання задач в 1С.
- Надання актуальної інформації по замовленнях в телефонному режимі та чаті (месенджерах).
- Взаємодія з іншими відділами компанії (логістика, склад, магазини та пункти видачі).
- Вирішення проблемних та конфліктних ситуацій зовнішніх та внутрішніх з іншими відділами компанії та з клієнтами щодо замовлень.
- Слідкування за роботою в чатах вище зазначених відділів, виявлення помилок та передача на виправлення співробітникам.
- Швидке реагування на критичні позаштатні проблемні ситуації, їх вирішення та надання інформації клієнту за потреби.
- Менторинг нових співробітників.
Ключова інформація
- 1С: Підприємство.
- Microsoft office.
Навчалась в 1 закладі
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Психологія/олігофренопедагогіка
Суми, 2017
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Про себе
Особисті якості: стрессостійкість, скрупульозність, комунікабельність, здатність до навчання, ініціативність.
Значний термін роботи в колл центрі, проходження різних рівнів всередині компанії, підвищення на посаді від оператор продажу вихідної лінії, потім оператор вхідної лінії до оператор-задачник. Намагаюсь розвиватись в різних напрямках, також працювала в сфері громадського харчування (бармен, кухар) та моделінг.
Хобі: Хореографія, читання, шиття.
Зв'язок через месенджер або електрону пошту, будь ласка.
Анонімний пошукач
Онлайн-менеджер
Суми
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому