Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працював в 10 компаніях   24 роки 7 місяців

Державний сектор, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Керівник проекту

Укрзалізниця, АТ

Державний сектор

7 місяців

08.2023 - 03.2024

  • участь у складанні поточних і перспективних планів капітальних інвестицій філії за напрямками будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів, а також придбання та модернізація основних засобів;
  • планування та організація роботи щодо якісної та своєчасної підготовки проектів капітальних інвестицій;
  • організація та забезпечення своєчасного збору, обробки та відображення необхідної інформації для підготовки проектів;
  • координація своєї діяльності зі структурними підрозділами філії, Товариства та інших установ і організацій щодо підготовки проектів;
  • розробка оцінки економічного ефекту та ризиків (фінансових, організаційних, інших), пов’язаних з реалізацією проектів;
  • забезпечення виконання термінів підготовки проектів, затвердження та зберігання відповідних документів в частині, що стосується проектів та ведення звітності по ним;
  • підготовка відповідних звітів та аналітичних матеріалів, моніторинг і оцінка проекту, коригування проекту відповідно до узгодженої стратегії, своєчасне виконання контрольних документів;
  • організація роботи по впровадженню передових технологій, нової техніки та автоматизованих систем управління; підготовка проектів наказів, інструкцій, а також інших документів, пов'язаних з виробничо-технічною діяльністю Філії;
  • презентація та захист проектів на відповідних засіданнях і комітетах.

Директор з логістики

ТОО " Phaeton KZ", Алмати

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 5 місяців

07.2020 - 12.2021

  • загальне управління логістикою підприємства. Контроль надходжень з Китаю (Південно-Східна Азія) та Європи. Координація прийому та переміщення надходжень між філіями. Управління складами та транспортом в 20 філіях компанії (19 складів у Республіці Казахстан, 1 - у Киргизстані), загальна площа складів близько 15000 м2, у підпорядкуванні понад 300 осіб, транспорт компанії - 94 авто (транспортний парк + наймані водії зі своїми авто), асортимент товарів понад 70000 найменувань;
  • перенесення системи WMS у версію 1С Комплексна Автоматизація (1С КА) на складах компанії. Розробка алгоритмів нових процесів виходячи зі специфіки товарних груп та умов роботи компанії у WMS; постійна робота з програмістами щодо впровадження нових процесів та покращення вже існуючих для підвищення рівня автоматизації процесів. Створення та впровадження чітких виробничих інструкцій для всіх спеціалізацій працівників складів як для складів з WMS, так і для складів з адресним зберіганням;
  • розробка та впровадження нових звітів у 1С КА для контролю за робочими процесами складів, продуктивністю працівників, створення та впровадження електронної мотиваційної системи на складах із WMS, відстеження ланцюга поставок до кінцевого споживача як зі складів компанії, так і з «віддалених» складів;
  • бюджетування внутрішньої логістики компанії, планування та контроль використання бюджету. Забезпечення безперебійної роботи філій, моніторинг чисельності персоналу, пошук та навчання фахівців, розвиток сервісу доставки замовлень клієнтам у зонах відповідальності кожної філії, контроль доставок товару між філіями;
  • пошук приміщень для відкриття нових складів у регіонах, укладання Договорів оренди, планування складів, розрахунок необхідного обладнання, складання плану заходів та запуск в експлуатацію складів відповідно до запланованих термінів. Аналіз ринку постачальників обладнання та послуг для потреб внутрішньої логістики компанії, проведення тендерів та укладання Договорів, контроль виконання;
  • збір та обробка претензій від клієнтів компанії, постійна робота над впровадженням нових та вдосконалення вже працюючих клієнтських сервісів компанії;
  • пошук нових транспортних компаній, укладання Договорів, контроль за дотриманням термінів та умов. Створення нових маршрутів доставки товарів, оптимізація графіка маршрутів, контроль за часом обробки замовлень на складах та за роботою водіїв-експедиторів. Підготовка техзавдання, проведення тендеру серед компаній-розробників, тестування та впровадження TMS. Налагоджено роботу з транспортними компаніями та кур'єрськими службами;
  • розробка планів проведення інвентаризацій на всіх складах компанії, контроль за проведенням та аналіз результатів інвентаризацій;
  • контроль роботи адміністративно-господарської служби компанії, проведення тендерів із закупівлі обладнання та послуг, постановка завдань та контроль виконання.

Директор з логістики

PGP Glassworks / Песковский завод стеклоизделий

Промисловість та Виробництво

10 місяців

09.2019 - 07.2020

  • організація та координування повного циклу роботи складів та транспорту заводу;
  • контроль за роботою транспортного підрозділу; контроль за станом автопарку, вантажної техніки та залізничних локомотивів та колій, закріплених за підприємством;
  • постійна взаємодія з регіональною філією Південно-Західної залізниці;
  • керівництво роботами з прийому, зберігання та відпуску готової продукції, сировини, матеріалів та компонентів, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, згідно з правилами оформлення документів з прийому та видачі продукції, політики компанії з якості, правил техніки безпеки, поточними процедурам;
  • контроль над віддаленими складами, робота з орендодавцями, підбір нових складських приміщень, укладання Договорів та ведення документообігу;
  • розробка та здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи департаменту логістики;
  • контроль за дотриманням принципів (FEFO, FIFO);
  • організація впровадження WMS системи, розробка технічного завдання, робота з потенційними компаніями виконавцями, опис процесів та підбір обладнання;
  • підбір транспортних компаній для внутрішніх переміщень, укладання договорів, бюджетування та операційна робота;
  • розробка та впровадження робочих інструкцій та процедур для покращення роботи департаменту;
  • бюджетне планування щодо департаменту логістики на фіскальний рік, контроль витрачання бюджетних коштів, укладання договорів, оформлення заявок на закупівлю, пошук підрядників та обладнання;
  • забезпечення контролю організації робочих місць відповідно до вимог правил та норм охорони праці та техніки безпеки.

Консультант із впровадження WMS

Авто Трейд Компани, ООО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

5 місяців

03.2019 - 08.2019

Оптимізація складських процесів, створення алгоритмів для IT департаменту, маршрутизація доставок, опис процесів автоматизації обробки та відвантаження товарів містом та регіонами.

Завідуючий складським комплексом

ПрАТ «Вентиляційні системи»

Промисловість та Виробництво

3 місяці

11.2018 - 02.2019

  • планування, організація роботи та керівництво територіально рознесеними складами великого складського комплексу забезпечення виробництва;
  • здійснення керівництва роботами з прийому, розміщення, зберігання та відпуску сировини та комплектуючих для виробництва, з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, полегшення та прискорення пошуку необхідних товарно-матеріальних цінностей;
  • впровадження прогресивних інструментів обліку, заощадження та видачі матеріальних цінностей (QR-кодування, WMS тощо);
  • забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, дотримання режимів зберігання, правил оформлення та здавання прибутково-витратних документів;
  • контроль обліку складських операцій, складського документообігу (зокрема електронного);
  • керівництво персоналом складу, контроль за дотриманням техніки безпеки та якості робіт, навчання, участь у розробці систем мотивації персоналу;
  • проведення інвентаризацій, управління товарними запасами, розробка заходів підвищення ефективності роботи складського комплексу.

Директор з логістики

ТОО «Phaeton DC», Алматы

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 6 місяців

08.2015 - 02.2018

  • загальне управління логістикою підприємства. Алмати + 14 філій компанії (14 складів у РК, 1 - у Киргизстані), загальна площа складів близько 10 000 м2, у підпорядкуванні понад 270 осіб, транспорт компанії - 88 авто (транспортний парк + наймані водії зі своїми авто), асортимент товарів понад 70 000 найменувань;
  • впровадження WMS системи на базі 1С на складах підприємства. Розробка алгоритмів нових процесів виходячи зі специфіки товарних груп та умов роботи компанії; постійна робота з програмістами щодо впровадження нових процесів та покращення вже існуючих для підвищення рівня автоматизації процесів. Створення та впровадження чітких виробничих інструкцій для всіх спеціалізацій працівників складів, як для складів з WMS, так і для складів з адресним зберіганням;
  • розробка та впровадження нових звітів у 1С щодо контролю за робочими процесами на складах, продуктивністю працівників, створення та впровадження електронної мотиваційної системи на складах з WMS, відстеження ланцюга поставок до кінцевого споживача як зі складів компанії, так і з «віддалених» складів;
  • бюджетування внутрішньої логістики компанії, планування та контроль використання бюджету. Забезпечення безперебійної роботи філій, моніторинг чисельності персоналу, пошук та навчання фахівців, розвиток сервісу доставки замовлень клієнтам у зонах відповідальності кожної філії, контроль доставок товару між філіями;
  • пошук приміщень для відкриття нових складів у регіонах, укладання Договорів оренди, планування складів, розрахунок необхідного обладнання, складання плану заходів та запуск в експлуатацію складів відповідно до запланованих термінів. Аналіз ринку постачальників обладнання та послуг для потреб внутрішньої логістики компанії, проведення тендерів та укладання Договорів, контроль виконання;
  • збір та обробка претензій від клієнтів компанії, постійна робота над впровадженням нових та вдосконалення вже працюючих клієнтських сервісів компанії;
  • пошук нових транспортних компаній, укладання Договорів, контроль за дотриманням термінів та умов. Створення нових маршрутів з доставки товарів, оптимізація Графіка маршрутів, контроль за часом обробки замовлень на складах та за роботою водіїв-експедиторів. Підготовка технічного завдання, проведення тендеру серед компаній-розробників, тестування та впровадження TMS. За 2017 рік було перевезено понад 5000 тонн вантажів між філіями компанії, налагоджено роботу з 24 транспортними компаніями та кур'єрськими службами;
  • розробка планів проведення інвентаризацій на всіх складах компанії, контроль за проведенням та аналіз результатів інвентаризацій;
  • контроль роботи адміністративно-господарської служби компанії, проведення тендерів із закупівлі обладнання та послуг, постановка завдань та контроль виконання.

KPI: Завдяки впровадженню WMS вдалося зменшити кількість складського персоналу на 25%. Швидкість обробки та збору замовлень зросла на 150%. У 2017 р. було оброблено та відвантажено на 52% більше замовлень, ніж роком раніше.

Директор Київського операційного відділення

Міст

Транспорт та Логістика

4 місяці

05.2014 - 09.2014

  • загальне управління Київським операційним відділенням (5 філій, понад 250 осіб);
  • забезпечення безперебійної роботи операційного відділення та філій, підтримання оптимальної чисельності персоналу;
  • оптимізація складської та транспортної логістики;
  • організація та контроль взаємодії між підрозділами відділення;
  • забезпечення нормативної діяльності відділення та філій (операційної, фінансової, кадрової);
  • аналіз звітності по Київському операційному відділенню;
  • бюджетування, реалізація та контроль використання бюджетних коштів;
  • розробка та впровадження посадових інструкцій для всіх категорій персоналу;
  • розробка та впровадження процедур за основними напрямками діяльності;
  • пошук та впровадження нових технологічних проектів та рішень;
  • організація поштових відділень з нуля;
  • вирішення адміністративно-господарських питань.

KPI: загальна продуктивність операційного відділення збільшилася з 67% до 82%; у 3 рази знизилася кількість звернень щодо зникнення та пошкодження вантажів.

Керівник складського господарства

SC Johnson

FMCG

4 роки 11 місяців

02.2009 - 01.2014

  • організація та координація повного циклу роботи складів;
  • керівництво роботами з прийому, зберігання та відпуску готової продукції (ГП), сировини, матеріалів та компонентів, щодо їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ, згідно з правилами оформлення документів з прийому та видачі продукції, політики компанії з якості, правил техніки безпеки, поточним процедурам;
  • розробка схеми та здійснення заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства;
  • контроль складського обліку ГП, сировини та матеріалів;
  • проведення інспектування товарів/контроль якості продукції на складах;
  • забезпечення належного зберігання ГП, сировини, матеріалів та компонентів;
  • контроль за дотриманням принципів (FEFO, FIFO);
  • участь у впровадженні WMS системи та робота в системі SAP;
  • мінімізація проблемних ситуацій щодо простоїв, затримок відвантажень, своєчасного надання поточної документації;
  • проведення регулярного контролю наявності та справності обладнання, технічних засобів та інвентарю на складах;
  • розробка та впровадження KPI зі складського обслуговування;
  • аналіз та оптимізація складських витрат, Lean production, 5S;
  • надання регулярної звітності у встановленому форматі (оперативна, фінансова звітність, аналітичні звіти);
  • складання графіків роботи та табелювання робочого часу співробітників департаменту;
  • контроль та координація роботи у системі «СКАЛА»;
  • синхронізація облікових процесів та процедур;
  • розробка планів та контроль проведення інвентаризацій;
  • розробка та впровадження робочих інструкцій, процедур, політик для структуризації та покращення роботи складу;
  • розробка та впровадження нових проектів, проведення тендерів зі складського обладнання, робота з контрактними організаціями щодо встановлення та обслуговування обладнання складів та складських приміщень;
  • бюджетне планування складського департаменту на фіскальний рік та контроль витрачання бюджетних коштів, укладання договорів;
  • забезпечення контролю організації робочих місць відповідно до вимог правил та норм охорони праці;
  • дотримання вимог Системи управління якістю відповідно до чинного стандарту;
  • забезпечення впровадження стандартів безпеки праці та охорони навколишнього середовища;
  • забезпечення своєчасного та якісного навчання працівників безпечному веденню робіт з ТБ та ОНС.

KPI: загальна інвентаризаційна різниця знижена з 2% до 0,02%; час завантаження автотранспорту знижено на 50%; NO SCRATCHES - зниження пошкоджень складського обладнання та вантажної техніки з 12 пошкоджень за 6 місяців до 1 пошкодження за 418 днів.

Керівник розподільчого центру

Еліттехкомплекс

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

09.2007 - 11.2008

У підпорядкуванні: 70 осіб (складський персонал, експедитори, транспортний відділ).

  • прийом та розміщення товарів (аудіо-відео, побутова техніка);
  • транспортування товарів: переміщення всередині підприємства, організація перевезень Києвом та Україною;
  • контроль рівня товарних запасів; схеми розподілу;
  • товарно-складські та вантажно-розвантажувальні роботи;
  • розрахунок, підбір та обладнання складських приміщень;
  • підбір та навчання персоналу підрозділу;
  • забезпечення функціонування РЦ;
  • вирішення адміністративно-господарських питань;
  • розробка та впровадження проектів з оптимізації витрат у логістиці компанії.

Керівник відділу логістики

Навігатор (ТМ "Impression")

Промисловість та Виробництво

11 років 7 місяців

03.1996 - 10.2007

У підпорядкуванні: 5 складів, 8 машин, 29 осіб (20 - складський персонал, 9 - водії).

  • прийом та розміщення товарів (комп'ютерна техніка та комплектуючі);
  • транспортування товарів: переміщення всередині підприємства, організація перевезень Києвом та Україною;
  • контроль рівня товарних запасів; схеми розподілу товару;
  • товарно-складські та вантажно-розвантажувальні роботи;
  • розрахунок, підбір та обладнання складських приміщень;
  • підбір транспорту та організація роботи водіїв;
  • оптимізація логістики виробництва;
  • підбір та навчання персоналу підрозділу;
  • розробка та впровадження проектів з оптимізації витрат у логістиці компанії.

Ключова інформація

Управління складським господарством, управління транспортним департаментом, виробнича логістика, підбір та навчання персоналу, впровадження WMS, робота в SAP (WMS), пошук та обладнання складських приміщень, створення та редагування процедур, інструкцій, інвентаризації, аудити, KPI's, FIFO, FEFO, Lean production, 5S, 1С 8.2 (WMS), Scala, TMS, ERP, CRM, MS Office, MS Visio, оптимізація бізнес-процесів, оптимізація логістичних процесів, розробка технічних завдань, управління проектами, автоматизація процесів, управлінські навички, залізничні перевезення, англійська мова.

Навчався в 2 закладах

Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

факультет електронної техніки

Київ, 1996

Київське Вище Авіаційне Інженерне Училище

авіаційне радіоелектронне обладнання

Київ, 1991

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Іспанська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Бази даних MS SQL Server"

2019

Курсор

CSCMP SCPro™ Fundamentals Supply Chain Management Principles Certification

2019

Міжнародна програма сертифікації спеціалістів з управління ланцюгами поставок.

Тренінг "Мистецтво мови та володіння голосом"

2017

Правила проведення тривалих виступів. 

Курси "Менеджер ЗЕД"

2015

Правила та принципи здійснення ЗЕД (проектування, планування, контроль, виконання). 

Тренінг "Decision Making & Problem Solving"

2013

Пошук оптимальних рішень у бізнес-процесах. 

Master-тренінг "Як привести свій склад у відповідність до його реального потенціалу ефективності"

2013

Питання оптимізації та ефективності складської логістики.

Тренінг "Управління виконанням: Ситуаційне лідерство"

2012

Питання керування персоналом, функції стрес-менеджера. 

Тренінг-семінар "Чотири функції менеджера: планування, організація, координація, контроль"

2010

Ефективний менеджмент. 

Тренінг-семінар "Логістичні рішення у сфері складування. Складська логістика"

2006

Оптимізація складської логістики.

Курси "Логістика"

2006

Загальний курс логістики: складська, транспортна, закупівельна. 

Додаткова інформація

Особисті якості

Цілеспрямований, відповідальний, ініціативний, з вираженими лідерськими якостями та активною життєвою позицією. Вміння працювати в команді та самостійно. Стиль роботи - системний, на досягнення результату.

Комп'ютерні навички

MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Ассess),1С 8.2 (WMS), Internet, Scala, SAP (WMS), TMS, MS SQL Server.

Водійське посвідчення

Категорії В и С, більше 30 років стажу, наявність власного авто.

Олег

Керівник проекту, консультант із впровадження WMS, TMS.

Київ

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 11 годин тому