Працювала в 7 компаніях   27 років 7 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Будівництво, Промисловість та Виробництво, FMCG, Краса / Фітнес / Спорт, Видавництва та Поліграфія

Маркетолог-аналітик

ПрАТ «ОЛІМП» (м. Київ)

Нерухомість та Девелопмент

6 років 2 місяці

03.2018 - до теперішнього часу

  • Координування поточних проектів житлової багатоповерхової, котеджної та комерційної нерухомості
  • Аналіз інвестиційної привабливості проектів (маркетингова оцінка ділянок, дослідження ринків, побудова фінансових моделей розвитку пректів).
  • Аналіз ринку нерухомості
  • Аналіз товарних ринків
  • Планування, бюджетування, план-факт
  • Ціноутворювання
  • Пошук та проведення переговорів із потенційними партнерами/клієнтами щодо нерухомих активів компанії.
  • Підготовка та проведення угод з нерухомістю.
  • Робота з державними інстанціями щодо отримання дозвільної документації для будівництва.
  • Проведення рекламних кампаній
  • Участь у проведенні тендерів

Маркетолог-аналітик

ТОВ «Міське будівництво» (м. Київ)

Будівництво

3 роки 2 місяці

12.2014 - 02.2018

  • Координування поточних проектів
  • Аналіз інвестиційної привабливості розвитку проектів (ділянки у Києві та Київській області, Харківській, Одеській, Львівській та Чернігівській областях) для власних потреб компанії та на умовах аутсорсингу
  • Маркетинговий аналіз товарних ринків
  • Проведення аналізу ринків нерухомості інших країн та міст (Грузія, Казахстан).

Маркетолог-аналітик

ТОВ «Донбаська інвестиційно-будівельна компанія» (м. Донецьк)

Нерухомість та Девелопмент

8 років 9 місяців

02.2006 - 11.2014

  • Проведення маркетингових досліджень (кількісних та якісних).
  • Оцінка стану досліджуваного ринку та постійний аналіз результатів комерційної діяльності підприємства, а також факторів, що впливають на його роботу.
  • Аналіз конкурентів.
  • Сегментація ринку з метою вибору найперспективніших ніш для виробничої та управлінської діяльності.
  • Визначення обсягу платоспроможного попиту на товар/послугу підприємства та виявлення основних характеристик попиту.
  • Розробка прогнозів щодо досліджуваного ринку та ринкової частки підприємства.
  • Формування бізнес-ідей на основі маркетингових досліджень.
  • Розробка спільно з іншими підрозділами та керівництвом підприємства стратегічних та поточних планів Компанії.
  • Формування пропозицій щодо стратегічного розвитку компанії, складу напрямів діяльності (проектів) Компанії на поточний період.
  • Розробка для підприємства в цілому та для окремих проектів довгострокових та поточних планів маркетингу/маркетингових стратегій.
  • Участь у плануванні реалізації інвестиційних проектів.
  • Проектний аналіз з оцінкою ефективності та ризиків (побудова фінансових моделей, що відображають інвестиційну привабливість проектів).
  • Підготовка необхідних коригувань планів виробничо-господарської діяльності.
  • Формування технічних завдань на розробку проектів.
  • Розробка маркетингових концепцій.
  • Аналіз внутрішнього та зовнішнього ринків послуг проектних та підрядних організацій.
  • Організація залучення ресурсів реалізації проектів. Підбір учасників проекту на конкурсній основі. Підготовка (участь у підготовці) договорів із учасниками проекту.
  • Реалізація проектів із забезпеченням основних контрольованих параметрів: час, витрати, якість.
  • Координація поточної діяльності учасників проекту. Забезпечення моніторингу та контролю за ходом реалізації проектів.
  • Забезпечення управління змінами.
  • Розробка стратегії продажу та цінової політики.
  • Ціновий аналіз та ціноутворення.
  • Розробка фінансових схем продажу.
  • Планування продажів.
  • Зіставлення фактичних показників із плановими.
  • Дослідження факторів, що впливають на продаж.
  • Пошук та проведення переговорів із потенційними партнерами/клієнтами. Підготовка та проведення угод з продажу.
  • Здійснення в задані періоди контролю та аналізу виконання планів проектів, складання звітів за встановленими формами. Взаємодія з партнерами.
  • Проведення ситуаційного ринкового аналізу.
  • Вивчення ринків в галузях та в регіонах, що входять до сфери ділових інтересів Компанії.
  • Формування та актуалізація власних інформаційно-аналітичних баз даних Компанії.
  • Побудова рекламних кампаній в інтернет-просторі, що базуються на використанні спеціалізованих порталів, соціальних мереж, контекстної реклами, SEO-оптимізація сайту.
  • Створення корпоративних звітів та презентацій в Power Point та Canva.
  • Формування бюджету відділу.
  • Вирішення поточних питань з органами місцевої влади та громадськістю.
  • Участь у тендерах.

Маркетолог-аналітик

ЗАТ «ВО «Київ-Конті» (Донецьк)

Промисловість та Виробництво

3 роки 2 місяці

07.2002 - 09.2005

  • Особиста розробка структури аналітичного відділу та службових функцій його працівників (розробка посадових інструкцій).
  • Систематизувала ведення баз даних як внутрішньої (виробництво, реалізація, ціни), так і зовнішньої інформації (виробництво, експорт, імпорт, ціни основних гравців кондитерського ринку); розробила низку форм внутрішньої звітності.
  • Впровадила систему цінового аналізу кондитерського ринку у розрізі товарних категорій.
  • Прийняла активну участь у підготовці низки проектів, спрямованих на виведення на кондитерські ринки України та країн СНД нових продуктів, а також збільшення потужностей з випуску вже наявних продуктів.
  • Створила інформаційно-аналітичні довідники щодо кондитерських ринків України та Росії для внутрішнього користування в компанії.
  • Початок здійснення проекту, спрямованого на автоматизацію внутрішнього роздрібного аудиту (передача від дистриб'юторів компанії в єдину базу даних інформації про відвантаження в ТРТ), що дозволить відстежувати представленість продукції компанії в розрізі областей та регіонів за типами ТРТ.
  • Запатентовано низку запропонованих мною назв для продукції компанії.

Маркетолог-аналітик

Об'єднання «Донецькпродторг» (Донецьк)

FMCG

1 рік 10 місяців

08.2000 - 06.2002

  • Ведення внутрішньої звітності підрозділу продукції «Kraft Foods Ukraine»
  • Аналіз продажів
  • Підготовка дистриб'юторських звітів Постачальнику
  • Обробка заявок торгових представників та оптових клієнтів
  • Формування замовлень на постачання продукції

Менеджер

ТОВ «Ірма» (Донецьк)

Краса / Фітнес / Спорт

3 роки 9 місяців

11.1996 - 08.2000

  • Створення мережі косметичних салонів
  • Торгівля косметичними засобами та салонним обладнанням
  • Проведення спеціалізованих курсів
  • Ведення внутрішньої звітності
  • Аналіз продажів
  • Підготовка звітів керівництву
  • Обробка заявок салонів та оптових клієнтів
  • Формування замовлень на постачання продукці

Менеджер з реклами

Рекламна агенція «Інформ-Прес»

Видавництва та Поліграфія

3 місяці

07.1996 - 10.1996

  • Пошук клієнтів, укладання договорів, клієнтський супровід
  • Підготовка рекламних матеріалів
  • Участь у створенні концепції тижневика «Супермаркет», який видається

Ключова інформація

  • Професійний користувач: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Paint, Nitro Pro, Acrobat Reader), Internet, сервіси Google (в т. ч. Google Аналітика та Google Реклама), соціальні мережі, WEB-аналітика, SEO-оптимізація, Canva
  • Базові знання: CRM, SQL, Power BI (Power Query, Power Pivot, створення дашбордів), AutoCAD, Photoshop, Corel, Microsoft Visio, С1
  • Робота з великими базами даних, методи прогнозування
  • Створення корпоративних звітів та презентацій
  • Володіння SWOT аналіз, Blue Ocean, TAM SAM SOM, Gantt Chart of Project

Навчалась в 1 закладі

Донецький національний університет

Економіко-правовий/Економічна кібернетика/Екноміст-аналітик

Донецьк, 1997

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Центр освіти дорослих “Перший”, автор Вієцька О., курси "Маркетинг у соціальних мережах від А до Я"; “30+ фішок CANVA”; “Ефективна робота в Telegram”

Київ, 2023

Маркетинг у соціальних мережах та месенджерах.

Освоєння онлайн-інструменту CANVA для графічного дизайну.

Спілка рекламістів Укр-ни, автор Дураков А., курс "99 працюючих інструментів маркетингу на людських інстинктах і без бюджету"

Донецьк, 2012

Інструменти маркетингу

Українська Асоціація Маркетингу, автор Співаковський С., курс “SPSS – надійний інструмент практикуючого маркетолога”

Київ, 2010

Навички роботи з SPSS Statistics (комп'ютерна програма для статистичної обробки даних)

ТОВ «Технології Управління Спайдер Україна», ТОВ «ДІБК», курс “Управління будівельними проектами. Управління вартістю проекту”

Донецьк, 2009

Навички управління будівельними проектами. 

Національний навчальний центр ріелтерів, автор Стерник Г. М., курс “Технологія аналізу ринку купівлі-продажу та оренди нерухомості”

Москва, 2006

Технологія аналізу ринку нерухомості

Регіональна тренінгова компанія «МаксМен-Столиця», автор MBA Іванов Л. А., курс “Самостійне проведення маркетингових досліджень”

Москва, 2004

Технологія проведення маркетингових досліджень

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Професійний профіль

Маю великий досвід роботи у маркетингу, продажах та аналітиці на різних ринках, включаючи FMCG і нерухомість. Є досвід впровадження індивідуального програмного забезпечення для структурних підрозділів; навички роботи з великими базами даних, з документацією (юридичною, бухгалтерською та фінансовою), з державними службами, консалтинговими та ріелторськими агенціями, архітектурними бюро та ін. Є досвід комплексного аналізу товарних ринків з подальшим формуванням бізнес-ідей у сфері ділових інтересів компанії, з розробкою маркетингової концепції/стратегії та оцінкою інвестиційної привабливості проектів; досвід розробки фінансово-правових схем між Компанією та Клієнтом. Розробка стратегії продажу та цінової політики. Аналіз продажів, ціновий аналіз та ціноутворення. За плечима низка успішно реалізованих девелоперських проектів з нуля; оптимізація робочих процесів, раціональні пропозиції щодо покращення організації бізнесу. Участь у проведенні тендерів. Побудова рекламних кампаній в інтернет-просторі, що базуються на використанні спеціалізованих порталів, соціальних мереж, контекстної реклами, SEO-оптимізація сайту. Створення корпоративних звітів та презентацій в Canva та Power Point.

Останнім часом у складі ініціативної науково-технічної групи активно займалася проблематикою зведення соціального та доступного житла у масштабах країни, вивчаючи різні технології індустріального будівництва, досвід України та країн ближнього та далекого зарубіжжя. Результатом проведеної роботи став інвестиційний бізнес-план «Будівництво нового домобудівного комбінату в Україні. Програма доступного житла. Проект нового заводу орієнтований на використання сучасної технології збірного залізобетону, що дозволяє будувати багато, швидко, якісно та недорого, вирішуючи житлову проблему внутрішньо переміщених осіб.

Ірина

Маркетолог-аналітик

Київ

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому