Працювала в 4 компаніях 10 років 3 місяці
FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Комерційний директор
Спайсер
FMCG
8 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
- Побудувала відділ продажів з нуля: сформувала команду з 20 осіб.
- Створила команду маркетингу, до складу якої увійшли бренд-менеджер, маркетолог, PR-менеджер, івент-менеджер та SMM-менеджер.
- Керувала відділами продажів, маркетингу, розробки та закупівель, забезпечуючи ефективну взаємодію для досягнення стратегічних цілей.
- Розробила та впровадила ключові бізнес-процеси:Управління замовленнями покупців (від отримання до відвантаження).Процес розробки продукту (від ідеї до запуску в продаж).Запровадила систему бюджетування та планування.
- Розробила бренд-стратегію та стратегію розвитку маркетингу і продажів на 2024-2025 рік.
- Запустила та розвинула основні канали збуту: рітейл, HoReCa, B2B-продажі, партнерський e-commerce та власний інтернет-магазин.
- Уклала контракти з провідними ритейлерами України, зокрема: Сільпо, Фора, Novus, OK Wine, Wine Time, Rozetka та іншими.
- Розробила з нуля власний інтернет-магазин, інтегрувавши його з бізнес-процесами компанії, та впровадила програму лояльності для клієнтів.
- Створила асортиментну лінійку подарункових наборів з нуля, відкривши новий напрям – корпоративні подарунки. Успішно уклала понад 30 угод у цьому сегменті.
- Впровадила CRM-систему для автоматизації процесів продажів.
- Запровадила систему ціноутворення.
- Запустила систему KPI для команд маркетингу та продажів, що сприяло підвищенню їхньої продуктивності.
Комерційний директор
Spell
FMCG
4 роки 5 місяців
11.2019 - 04.2024
- Визначення та впровадження ефективної і довгострокової стратегї розвитку Комерційного департаменту.
- Побудова та вдосконалення бізнес-процесів компанії.
- Аналіз тенденцій ринку.
- Розробка та впровадження політики позиціонування компанії.
- Оптимізація та розвиток діяльності компанії, а також розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності та бізнес процесів.
- Систематичний аналіз всіх напрямків компанії, пошук можливостей для зростання.
- Прийняття стратегічних та тактичних рішень.
- Регулярне доопрацювання бізнес-моделі з урахуванням ринкових реалій.
- Забезпечення процесу і контроль за реалізацією цілей компанії: фінансових, маркетингових та інших основних функцій.
- Систематизація та адміністрування роботи всіх служб компанії.
- Розподіл завдань, навантажень та контроль їх виконання відділами.
- Контроль показників продажів та їх оптимізація.
Керівник відділу продажів
Spell
FMCG
2 роки
11.2017 - 11.2019
- Запуск відділу продажів у компанії з нуля.
- Управління командою: таск-менеджмент, мотивація, підбір, розвиток і оцінка.
- Розробка, реалізація та управління стратегією продажів за каналами (retail, В2В, e-commerce, export) та продуктами, згідно із загальною стратегією компанії.
- Затвердження графіку запуску продуктів у компанії, прибутковість і параметри нових продуктів.
- Формування цінової політики.
- Планування, реалізація та контроль виконання цілей щодо gross margin.
- Управління трейд маркетингом, торговельною націнкою, виходячи зі стратегії та позиціонування продуктів у каналах, прибутковості.
- Ведення переговорів з ключовими клієнтами, відкриття нових напрямків/каналів самостійно, регулярний контроль відносин з клієнтами.
- Контроль: оборотності грошей, ефективності акцій (виконання цілей, які ставилися), оборотності товару на складах, вторинних продажів та % повернення.
- Розробка і контроль регулярних звітів (розробка і контроль щоденних, щотижневих і щомісячних метрик) - аналіз стану продажів на зараз і перспективи розвитку.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
KORMOTECH
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 1 місяць
10.2014 - 11.2017
- Робота з мережами: Сільпо, Фора, Експансія, Епіцентр, Мегамаркет.
- Організація, планування, контроль і аналіз продажів продукції компанії з метою збільшення обсягів.
- Встановлення та підтримка ефективних партнерських відносин з мережевими клієнтами.
- Пошук і залучення нових мережевих клієнтів.
- Укладання договорів, проведення переговорів.
- Підготовка мотивуючих програм для ключових клієнтів.
- Контроль ціноутворення.
- Контроль доставки продукції.
- Взаємодії зі співробітниками торгового відділу.
- Розробка і реалізація маркетингової стратегії.
- Розробка асортименту, управління асортиментною та ціновою політикою.
- Розробка і реалізація стратегії просування.
- Контроль роботи мерчендайзерів.
Ключова інформація
- Управлінські навички.
- Навички планування.
- Аналітичне мислення та здатність до прийняття стратегічних рішень.
- Досвід у запуску нових продуктів.
- Системний підхід до вирішення управлінських завдань.
- Ініціативність, самостійність, проактивність.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно-економічний університет
Економіка підприемства
Київ, 2014
Додаткова інформація
Особисті дані
Я спеціалізуюсь на розвитку бізнесу, комерційній стратегії, і інноваційних рішеннях для збільшення продажів та прибутку.
Зокрема, мої навички включають формування команд, фінансове планування та розвиток нових комерційних проектів.
Я активна і цілеспрямована. Люблю людей, тому легко створюю та керую командами. Мені подобаються складні задачі і виклики, адже я системна, відповідальна, та завжди орієнтована на результат. Вмію розвивати та масштабувати бізнес, запускати з нуля нові ринки.
Марія
Марія
онлайн
Комерційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 39 хвилин тому