Працювала в 4 компаніях   10 років 3 місяці

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Комерційний директор

Спайсер

FMCG

8 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

  • Побудувала відділ продажів з нуля: сформувала команду з 20 осіб.
  • Створила команду маркетингу, до складу якої увійшли бренд-менеджер, маркетолог, PR-менеджер, івент-менеджер та SMM-менеджер.
  • Керувала відділами продажів, маркетингу, розробки та закупівель, забезпечуючи ефективну взаємодію для досягнення стратегічних цілей.
  • Розробила та впровадила ключові бізнес-процеси:Управління замовленнями покупців (від отримання до відвантаження).Процес розробки продукту (від ідеї до запуску в продаж).Запровадила систему бюджетування та планування.
  • Розробила бренд-стратегію та стратегію розвитку маркетингу і продажів на 2024-2025 рік.
  • Запустила та розвинула основні канали збуту: рітейл, HoReCa, B2B-продажі, партнерський e-commerce та власний інтернет-магазин.
  • Уклала контракти з провідними ритейлерами України, зокрема: Сільпо, Фора, Novus, OK Wine, Wine Time, Rozetka та іншими.
  • Розробила з нуля власний інтернет-магазин, інтегрувавши його з бізнес-процесами компанії, та впровадила програму лояльності для клієнтів.
  • Створила асортиментну лінійку подарункових наборів з нуля, відкривши новий напрям – корпоративні подарунки. Успішно уклала понад 30 угод у цьому сегменті.
  • Впровадила CRM-систему для автоматизації процесів продажів.
  • Запровадила систему ціноутворення.
  • Запустила систему KPI для команд маркетингу та продажів, що сприяло підвищенню їхньої продуктивності.

Комерційний директор

Spell

FMCG

4 роки 5 місяців

11.2019 - 04.2024

  • Визначення та впровадження ефективної і довгострокової стратегї розвитку Комерційного департаменту.
  • Побудова та вдосконалення бізнес-процесів компанії.
  • Аналіз тенденцій ринку.
  • Розробка та впровадження політики позиціонування компанії.
  • Оптимізація та розвиток діяльності компанії, а також розробка пропозицій щодо покращення ефективності діяльності та бізнес процесів.
  • Систематичний аналіз всіх напрямків компанії, пошук можливостей для зростання.
  • Прийняття стратегічних та тактичних рішень.
  • Регулярне доопрацювання бізнес-моделі з урахуванням ринкових реалій.
  • Забезпечення процесу і контроль за реалізацією цілей компанії: фінансових, маркетингових та інших основних функцій.
  • Систематизація та адміністрування роботи всіх служб компанії.
  • Розподіл завдань, навантажень та контроль їх виконання відділами.
  • Контроль показників продажів та їх оптимізація.

Керівник відділу продажів

Spell

FMCG

2 роки

11.2017 - 11.2019

  • Запуск відділу продажів у компанії з нуля.
  • Управління командою: таск-менеджмент, мотивація, підбір, розвиток і оцінка.
  • Розробка, реалізація та управління стратегією продажів за каналами (retail, В2В, e-commerce, export) та продуктами, згідно із загальною стратегією компанії.
  • Затвердження графіку запуску продуктів у компанії, прибутковість і параметри нових продуктів.
  • Формування цінової політики.
  • Планування, реалізація та контроль виконання цілей щодо gross margin.
  • Управління трейд маркетингом, торговельною націнкою, виходячи зі стратегії та позиціонування продуктів у каналах, прибутковості.
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами, відкриття нових напрямків/каналів самостійно, регулярний контроль відносин з клієнтами.
  • Контроль: оборотності грошей, ефективності акцій (виконання цілей, які ставилися), оборотності товару на складах, вторинних продажів та % повернення.
  • Розробка і контроль регулярних звітів (розробка і контроль щоденних, щотижневих і щомісячних метрик) - аналіз стану продажів на зараз і перспективи розвитку.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

KORMOTECH

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

10.2014 - 11.2017

  • Робота з мережами: Сільпо, Фора, Експансія, Епіцентр, Мегамаркет.
  • Організація, планування, контроль і аналіз продажів продукції компанії з метою збільшення обсягів.
  • Встановлення та підтримка ефективних партнерських відносин з мережевими клієнтами.
  • Пошук і залучення нових мережевих клієнтів.
  • Укладання договорів, проведення переговорів.
  • Підготовка мотивуючих програм для ключових клієнтів.
  • Контроль ціноутворення.
  • Контроль доставки продукції.
  • Взаємодії зі співробітниками торгового відділу.
  • Розробка і реалізація маркетингової стратегії.
  • Розробка асортименту, управління асортиментною та ціновою політикою.
  • Розробка і реалізація стратегії просування.
  • Контроль роботи мерчендайзерів.

Ключова інформація

  • Управлінські навички.
  • Навички планування.
  • Аналітичне мислення та здатність до прийняття стратегічних рішень.
  • Досвід у запуску нових продуктів.
  • Системний підхід до вирішення управлінських завдань.
  • Ініціативність, самостійність, проактивність.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

Економіка підприемства

Київ, 2014

Додаткова інформація

Особисті дані

Я спеціалізуюсь на розвитку бізнесу, комерційній стратегії, і інноваційних рішеннях для збільшення продажів та прибутку.

Зокрема, мої навички включають формування команд, фінансове планування та розвиток нових комерційних проектів.

Я активна і цілеспрямована. Люблю людей, тому легко створюю та керую командами. Мені подобаються складні задачі і виклики, адже я системна, відповідальна, та завжди орієнтована на результат. Вмію розвивати та масштабувати бізнес, запускати з нуля нові ринки.

Марія

онлайн

Комерційний директор

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 39 хвилин тому