Працювала в 2 компаніях 17 років
Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail
Економіст з планування
ПрАТ НВО "Термоприлад"
Промисловість та Виробництво
9 років 7 місяців
04.2015 - до теперішнього часу
Резюме
Фітьо Ольга Степанівна
Домашня адреса:
79058, м. Львів, вул. Максимовича, буд.9А, кв.50
Телефон: 097 564 88 79 e-mail: OlgaFityo3@gmail.com Дата і місце народження: 21.01.1984 р., м. Львів Сімейний стан: Заміжня. Маю трьох дітей.
Освіта:•У 2002 р. закінчила Львівську СЗШ № 18. • У 2007 р. успішно закінчила “Львівський інститут економіки і туризму” за спеціальністю “Облік і аудит”. Отримала диплом з відзнакою спеціаліста про повну вищу освіту.
Досвід роботи:2007-2014рр. –ДП «Парус - Буковина» - менеджер, офіс-менеджер, телефоніст. 2015-дотепер –ПрАТ НВО «Термоприлад» - економіст з планування. Функціональні обов’язки:- реєстрація та обробка кореспонденції;- опрацювання запиту замовника, надання йому відповіді (виставлення рахунку, оформлення комерційної пропозиції, уточнення даних, переписка з замовником);- пошук нових замовників та ведення клієнтської бази;- ведення документообігу компанії;- ведення телефонних переговорів та робота з клієнтами;- оформлення та супроводження договорів та контрактів, відстеження перебігу виконання умов договорів і контрактів; - оформлення експортно-імпортних документів, а також повна організація імпорту та експорту; - підготовка, оформлення та активна участь у тендерах товариства; - підготовка статистичної звітності (щомісячна, квартальна, піврічна, річна); - планування, поточне супроводження та аналіз виконання і реалізації замовлень товариства; - щомісячне оформлення звітності реалізованої продукції, формування собівартості, оформлення матеріальних звітів, табеля обліку використання робочого часу;
Комп’ютерні навички і знання: Володію комп’ютерними програмами Microsoft Word та Exel, Internet на рівні користувача.
Знання мов: Українська, англійська.
Мета написання резюме: знайти стабільну роботу у дружньому молодому колективі з можливістю кар’єрного росту.
Бажаний рівень З/П від 30 000 грн.
Особисті якості: Комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, дисциплінованість, акуратність, енергійність, ініціативність, пунктуальність, уміння працювати у колективі, здатність швидко вчитися і легко запам’ятовувати нову інформацію. Без шкідливих звичок.
Інше: Маю водійські права категорії В.
18.03.2024 р.
Офіс менеджер
ДП "Парус-Буковина"
Торгівля роздрібна / Retail
7 років 3 місяці
01.2007 - 04.2014
пошук нових замовників та ведення клієнтської бази;- ведення документообігу компанії;- ведення телефонних переговорів та робота з клієнтами;
Ключова інформація
- реєстрація та обробка кореспонденції;- опрацювання запиту замовника, надання йому відповіді (виставлення рахунку, оформлення комерційної пропозиції, уточнення даних, переписка з замовником);- пошук нових замовників та ведення клієнтської бази;- ведення документообігу компанії;- ведення телефонних переговорів та робота з клієнтами;- оформлення та супроводження договорів та контрактів, відстеження перебігу виконання умов договорів і контрактів (повне адміністрування договорів,контроль за перебігом виконання умов та термінів виконання договорів; контроль за платежами згідно умов договору та підготовка необхідного пакету документів, що зазначені у договорі); - оформлення експортно-імпортних документів, а також повна організація імпорту та експорту (формування калькуляції на кожну одиницю продукції, а також усього пакету документів, що вимагається від брокера для оформлення вантажно-митної декларації та інших експортно-імпортних документів); - підготовка, оформлення та активна участь у тендерах товариства (вивчення тендерної документації, переговори і листування з організаторами закупівель, оперативна підготовка повного пакету документів для участі у закупівлях, безпосередня участь у торгах усіх типів, договірна робота, моніторинг результатів тендерних процедур і аналіз пропозицій учасників)- підготовка статистичної звітності (щомісячна, квартальна, піврічна, річна); - планування, поточне супроводження та аналіз виконання і реалізації замовлень товариства; - щомісячне оформлення звітності реалізованої продукції, формування собівартості, оформлення матеріальних звітів, табеля обліку використання робочого часу;
Навчалась в 1 закладі
Львівський інститут економіки і туризму
облік і аудит
Львів, 2007
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Додаткова інформація
Особисті якості
Особисті якості: Комунікабельність, цілеспрямованість, стресостійкість, дисциплінованість, акуратність, енергійність, ініціативність, пунктуальність, уміння працювати у колективі, здатність швидко вчитися і легко запам’ятовувати нову інформацію. Без шкідливих звичок.
Водійське посвідчення
Маю водійські права категорії В.
Оля
Оля
Фахівець документообігу
Львів
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому