Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 4 компаніях   3 роки 1 місяць

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для бізнесу - інше

Адміністратор

Бар Shipulin

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

02.2024 - до теперішнього часу

- Ведення касової звітності;

-Облік товару, проведення інвентаризації;

-Приготування коктейлів на барі,приготування їжі, підтримка чистоти;
Із досягненнь: Заклад новий, виявлено помилку у відсутності сталої системи ведення бухобліку, пропозиції створення готовї системи бухобліку та касової звітності.
Пошук рішень при несправності касових приладів

Лідогенератор

Just Export

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 5 місяців

10.2022 - 03.2024


Навичка пошуку лідів;

Навичка виявляти потребу;
Навичка відкривати співрозмовників до мінімальної допомоги у пошуку; лідів

Навичка пошуку цільових компаній в інтернеті та перетворення їх на лідів
Обов'язки:
-Здійснення вихідних дзвінків на потенційних клієнтів (холодні та теплі дзвінки);
-Інформаційна передача: Передача інформації про продукти або послуги компанії.
-Виявлення потреб: Визначення потреб клієнта та виявлення можливостей для надання продуктів або послуг.

-Ведення бази даних: Додавання та оновлення інформації в базі даних знайдених лідів.

-Поглиблені обговорення продуктів або послуг, з якими клієнт вже знайомий. Сприяння у продажах, участь у процесі продажу, виявлення можливостей для угод та передача інформації у відповідний відділ
Власна інніціатиатива:

-Пошук лідів через мейл та Linkedin;
-Пошук лідів через B2B маркетплейси;


Результати роботи:
Перша у відділі почала використовувати інструмент розсилки e-mail для генерації лідів.
Закриті кейси на лідогенерацію, де були низькі результати із сформованої бази

Більше 700 знайдених лідів, у більш ніж 16 сферах за 1.5- роки

Бармен-офіціант

ШоТи

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 4 місяці

10.2021 - 02.2023

-Отримана навичка касового обліку;
-Особисто знайдених та переведених в постійних клієнтів закладу +20 людей;
-Підвищення денної каси на 8-20% за рахунок допродажів снеків, їжі, послуги використання плейстейшн
-Розвинена стресостійкість.

- Утримання касової норми у кав'ярнях цих же власників за рахунок продажу мерчу кав'ярні;лідерство у продажі серед персоналу закладу цих товарів
Обов'язки:
-Активне спілкування та консультування гостей, виходячи з їхніх смакових уподобань.
-Відповідальність за касові операції та точний облік фінансів.

-Продаж їжі та снеків до напоїв;


Менеджер із Залучення та Утримання Гостей

ШоТи

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

09.2021 - 12.2021

Фахівець із лідогенерації в барі
Отримані навички: Базове розуміння просування закладу через маркетингові канали та соц мережі.
Обов'язки:
-Жива комунікація із потенційними клієнтами закладу;
-Аналіз та Ідентифікація Цільової Аудиторії (Вивчення переважного типу клієнтів та їхніх уподобань)
-Забезпечення персоналізованого підходу та використаня навичок перемовин для зацікавлення потенційних клієнтів відвідування закладу;
-Створення Привабливих Пропозицій (Розробка спеціальних пропозицій та акцій для привертання нових клієнтів)
Співпраця з барменами для створення унікальних напоїв або спеціальних промоцій.
-Робота зі списками клієнтів для запрошення на спеціальні події та акції.

-Взаємодія з постійними гостями для створення лояльності та поширення інформації про заклад.
-Моніторинг Трендів та Конкуренції.

-Аналіз конкуренції для виявлення сильних та слабких сторін.

-Створення Атмосфери Гостинності (Взаємодія з гостями з ініціативи та відкритість до їхніх потреб.Створення позитивного враження та атмосфери, яка стимулює повторні візити)

Ключова інформація

-Здатність до креативного мислення для привертання уваги клієнтів. Вміння шукати нестандартні рішення для вирішення завдань та подолання перешкод.
-Ефективна Комунікація:Здатність чітко та переконливо висловлювати свої думки. Вміння слухати та адаптувати комунікацію під потреби клієнта.
-Навички перемовин: Вміння визначити потребу клієнта та запропонувати оптимальне продуктове рішення для залучення та утримання уваги. Розвинена емпатія та вміння ставитися до клієнта як до унікальної особистості.
-Розвинені навички впливу та створення позитивного враження.
-Гнучкість у вирішенні проблем та відповідь на запитання

Навчалась в 1 закладі

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

маркетинг

Київ, 2022

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

StudPoint- вступ в маркектинг

Київ, 2018

-Робота в команді;

-Захист презентації;
-Аналіз конкурентів;
-Створення продукту під потреби цільової аудиторії

Вероніка Пастернак

Помічник маркетолога

Київ

Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: позмінна робота

Оновлено 3 дні тому