Працювала в 8 компаніях 23 роки 7 місяців
Освіта, Державний сектор, Нерухомість та Девелопмент, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Енергетика та Енергоносії
Адміністративний секретар
Гімназія м.Києва
Освіта
1 рік 9 місяців
02.2023 - до теперішнього часу
- Ведення діловодства Гімназії, формування справ згідно з установленою номенклатурою:
- прийом і реєстрація вхідної кореспонденції;
- оформлення, реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
- оформлення та реєстрація клопотань, довідок, актів на списання МЦ Гімназії;
- оформлення та реєстрація наказів з кадрової діяльності, основної діяльністі, адміністративно-господарської діяльності, наказів на проходження практики студентами.
- Ведення обліку руху учнів: оформлення наказів, ведення алфавітної книги запису учнів, оформлення особових справ учнів, які вибули та прибули.
- Контроль, перевірка даних, формування та ведення щомісячних звітів для Управління освіти.
- Спілкування з батьками учнів Гімназії, вирішення питань в межах своєї компетенції.
- Веденння бази даних дітей.
- Ведення книги обліку особового складу педагогічних працівників Гімназії, книги обліку трудових книжок, особових справ педагогічних та технічних працівників Гімназії.
- Координація роботи з іншими відділами та внутрішніми підрозділами Гімназії.
- Взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами.
Помічник вихователя
Дошкільний Навчальний Заклад
Освіта
5 місяців
09.2021 - 02.2022
- Догляд і нагляд за дітьми протягом дня, включаючи прийом їжі, прогулянку і заняття;
- допомога вихователю в організації режимних моментів і адаптації дітей;
- забезпечення чистоти в дитячому садку в своїй групі, відповідно до санітарно-гігієнічних вимог;
- проведення навчальних та розвиваючих занять під час хвороби вихователя;
- допомога в організації та участі святкових заходів;
- ведення акаунтів садочку в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
- робота з програмами -відео і фото редакторами.
Секретар керівника
ДП "Спецоборонмаш" (ДК "Укроборонпром") (Виробництво спеціалізованої авіаційної техніки; виробництво систем активного та динамічного захисту; виробництво бойових частин боєприпасів; ракетних комплексів; виробництво термобаричних гранат)
Державний сектор
5 років 1 місяць
06.2016 - 07.2021
- Організація робочого часу директора;
- забезпечення зв'язку із посадовими особами інших органів державної влади України;
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок: замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз;
- оформлення перепусток для входу на територію режимного об'єкта;
- робота зі співробітниками підприємства: збір даних для директора, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- зустріч відвідувачів (чай/кава);
- вирішення питань, що стосуються життєдіяльності приймальної: замовлення канцелярії, води, продуктів;
- реєстрація вхідних/вихідних документів, ведення внутрішнього документообігу;
- прийом та розподіл вхідних дзвінків, електронних повідомлень, факсів;
- взаємодія з поштовими та кур'єрськими службами;
- допомога у створенні творчої діяльності заходів, презентацій;
- пошук та обробка необхідної інформації.
Менеджер адміністративної діяльності/секретар керівника
ТОВ "Форум Менеджмент Груп"
Нерухомість та Девелопмент
6 років 1 місяць
05.2010 - 06.2016
- Досвід роботи на рецепції: прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС, ведення телефонних переговорів, зустріч відвідувачів, відправка кореспонденції, робота з кур'єрськими службами;
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції компанії у системі електронного документообігу Terrasoft;
- організація та допомога у проведенні зустрічей та нарад співробітників компанії з потенційними орендарями, партнерами, клієнтами;
- робота з внутрішніми документами підприємства: створення, контроль, перевірка даних, формування та ведення щоденних та щомісячних внутрішніх звітів;
- робота з персоналом компанії: збір даних для керівника, доведення інформації до працівників, контроль виконання розпоряджень та наказів керівників усіх служб;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
- Досягнення: Робота у системі електронного документообігу Terrasoft. Чіткість та злагодженість роботи служб, досвід взаємодії з усіма структурними підрозділами підприємства.
Інженер
ЧП "Логистранс"
Транспорт та Логістика
4 роки
10.2005 - 10.2009
- Взаємодія з перевізниками та замовниками залізничних вантажних перевезень;
- ведення бази розрахунків залізничних тарифів;
- оформлення всієї супутньої документації;
- складання та ведення внутрішньої звітності підприємства;
- пошук нових замовників.
Менеджер
ТПК "Алеф" (ТОВ «Атлантіс»: власне виробництво та реалізація вітчизняного алкоголю: ТМ "Золота Амфора", ТМ "Клінков", ТМ "Жан-Жак", ТМ "HELSINKI", ТМ "Горілка Українка", ТМ "TRINO")
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 2 місяці
11.2001 - 01.2004
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- складання та ведення корпоративної звітності, графіків продажів;
- замовлення квитків, бронювання готелів;
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, продуктів, води, медикаментів.
Офіс-менеджер
ЗАТ "Українськая газова компания"
Енергетика та Енергоносії
2 роки 11 місяців
05.1998 - 04.2001
- Прийом та розподіл телефонних дзвінків міні АТС;
- ведення документообігу компанії (обробка вхідної та вихідної кореспонденції);
- зустріч та прийом іноземних делегацій;
- організація проведення ділових нарад;
- організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, оформлення віз);
- виконання доручень керівництва за профілем господарської діяльності офісу (контроль роботи прибиральниці, сервісних служб, водіїв);
- замовлення канцелярії, води, продуктів, медикаментів.
Оператор 1С
ДП "Евромарт"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
09.1997 - 05.1998
- Підготовка супровідних документів у 1С (рахунок-фактура, товарно-транспортна, видаткова, податкова накладні);
- підбір необхідних сертифікатів;
- підготовка документів до відвантаження товару;
- взаємодія з бухгалтерією щодо первинної документації;
- здійснення контролю за поверненням від клієнта завірених бухгалтерських документів за поставлену продукцію;
- участь у проведенні інвентаризацій.
Ключова інформація
- Робота у системі електронного документообігу (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).
- Практичний досвід роботи у команді на загальний результат.
- Відповідальність та старанність, розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі обмеженого доступу.
Навчалась в 1 закладі
УК "Южатомэнергострой"
Бухгалтерський облік. Бухгалтер промислового підприємства
Киев, 1992
Володіє мовами
Англійська
базовий
Французька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Навчальний центр "Декарт"
Навчально-тематичний план курсу "Офіс-менеджер": основи менеджменту та маркетингу; психологія, конфліктологія; діловодство; основи бухгалтерського обліку у 1С Бухгалтерія; Ділова англійська мова.
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, Power Point); професійні програми: 1С:8, 1С:8.3; M.E.Doc, Клиент-Банк.
Досвід роботи з обліковими ERP/CRM системами (Terrasoft, СЕВ АСКОД, СЕВ ОВВ).
Досвід використання інструментів тайм-трекінга (Todolist, Google Calendar, Time Doctor) та інструменту для управления проектами (Jira).
Личные качества
Відповідальна, виконавча, комунікабельна, тактична, пунктуальна, серйозно ставлюся до роботи, вмію та хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок. Захоплення та інтереси: вивчаю англійську мову, люблю природу, музику, спорт. Є бажання не зупинятися на досягнутому, постійно самовдосконалюватися, навчитися чогось нового.
Ірина
Ірина
Реєстратор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому