Працювала в 4 компаніях 3 роки 5 місяців
Промисловість та Виробництво, FMCG, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Менеджер з продажу
Бердянские жатки, ЧАО
Промисловість та Виробництво
1 рік 3 місяці
11.2020 - 02.2022
Знання техніки виробництва.
Знанея і практика на виробницві.
Продаж техніки по телефону і на виставках.
Робота з ПК,1С
Робота та оформлення з документами,договір продажу.
Поїхала у відпустку напередодні сезону,почалося повномаштабне вторгнення,місто окупували і вже не поверталась,була звільнена зазделегіть.
Знанея і практика на виробницві.
Продаж техніки по телефону і на виставках.
Робота з ПК,1С
Робота та оформлення з документами,договір продажу.
Поїхала у відпустку напередодні сезону,почалося повномаштабне вторгнення,місто окупували і вже не поверталась,була звільнена зазделегіть.
Адміністратор ресторану
Happy Place
FMCG
1 рік 2 місяці
07.2019 - 09.2020
• Зустріч та прийом гостей (середня кількість 100-400 гостей на день, банкети до 18 осіб)
• проведення заходів із повною посадкою
• творчі вечори чи вечірки
- працювала в період пандемії, одна за всіх (офіціант, бармен, бариста, адміністратор, прибиральниця-посудомийниця)
• підготовка та відкриття ресторану вдень
• управління персоналом, навчання персоналу, перевірка меню (4 бармена, 6 офіц.)
• прийом телефонних дзвінків та прийняття замовлень на доставку та самовивіз
• замовлення та контроль госп. потреб
• складання та контроль графіка прибирання складських приміщень
• складання графіка роботи персоналу
• вирішення конфліктних ситуацій
• декор ресторану
• введення документації касового апарату
• касова дисципліна
• прийом замовлень та допомога у складанні банкетів
• перерахунок посуду. Разовий (щотижня), Багаторазовий (раз на місяць)
• складання замовлення на замовлення посуду, разового/багаторазового
• мотивація офіціантів та просування Top аркуша.
• контроль чистоти ресторану
• регулярно оновлювати знання про вина, які продавали, навчання із сомельє Сергієм та Вірою Денисови
• складання опису страв та десертів, що були у меню.
• навчання та стажування персоналу (адміністратор, бариста, офіціанти)
• закриття ресторану та здавання під пульт охорони.
• Закінчили співпрацю за загальною згодою, мені перестало бути цікавим, оскільки не було кар'єрного зростання. Але здебільш вимушена була піти через стан здоров'я, яке підвело в останній місяць роботи.
• проведення заходів із повною посадкою
• творчі вечори чи вечірки
- працювала в період пандемії, одна за всіх (офіціант, бармен, бариста, адміністратор, прибиральниця-посудомийниця)
• підготовка та відкриття ресторану вдень
• управління персоналом, навчання персоналу, перевірка меню (4 бармена, 6 офіц.)
• прийом телефонних дзвінків та прийняття замовлень на доставку та самовивіз
• замовлення та контроль госп. потреб
• складання та контроль графіка прибирання складських приміщень
• складання графіка роботи персоналу
• вирішення конфліктних ситуацій
• декор ресторану
• введення документації касового апарату
• касова дисципліна
• прийом замовлень та допомога у складанні банкетів
• перерахунок посуду. Разовий (щотижня), Багаторазовий (раз на місяць)
• складання замовлення на замовлення посуду, разового/багаторазового
• мотивація офіціантів та просування Top аркуша.
• контроль чистоти ресторану
• регулярно оновлювати знання про вина, які продавали, навчання із сомельє Сергієм та Вірою Денисови
• складання опису страв та десертів, що були у меню.
• навчання та стажування персоналу (адміністратор, бариста, офіціанти)
• закриття ресторану та здавання під пульт охорони.
• Закінчили співпрацю за загальною згодою, мені перестало бути цікавим, оскільки не було кар'єрного зростання. Але здебільш вимушена була піти через стан здоров'я, яке підвело в останній місяць роботи.
Адміністратор ресторану
Катран, Пивоварня
FMCG
4 місяці
10.2018 - 02.2019
• Зустріч та прийом гостей (середня кількість 200-400 гостей на день, банкети до 20 осіб)
• підготовка та відкриття ресторану вдень
• управління персоналом, навчання персоналу, перевірка меню (4 бармена, 6 офіц.)
• прийом телефонних дзвінків та прийняття замовлень на доставку та самовивіз
• замовлення та контроль госп.
• складання та контроль графіка прибирання складських приміщень
• складання графіка роботи персоналу
• вирішення конфліктних ситуацій
• декор ресторану
• введення документації касового апарату
• касова дисципліна
• прийом замовлень та допомога у складанні банкетів
• перерахунок посуду .Разовий (щотижня), Багаторазовий (раз на місяць)
• складання замовлення на замовлення посуду, разового/багаторазового
• мотивація офіціантів та просування Top аркуша.
• контроль чистоти ресторану
• закриття ресторану та здавання під пульт охорони.
• Досягнення: запросили на посаду директора ресторану-кондитерської, яка відкривалася. Пропозиція прийняла, пройшла курс навчання, побувавши на семінарі у Олександра Мусатова "Впровадження стандартів у роботу ресторану" сертифікат є.
• Але у звязку зі станом здоров?я вимушина була відмовитись від посади.
• підготовка та відкриття ресторану вдень
• управління персоналом, навчання персоналу, перевірка меню (4 бармена, 6 офіц.)
• прийом телефонних дзвінків та прийняття замовлень на доставку та самовивіз
• замовлення та контроль госп.
• складання та контроль графіка прибирання складських приміщень
• складання графіка роботи персоналу
• вирішення конфліктних ситуацій
• декор ресторану
• введення документації касового апарату
• касова дисципліна
• прийом замовлень та допомога у складанні банкетів
• перерахунок посуду .Разовий (щотижня), Багаторазовий (раз на місяць)
• складання замовлення на замовлення посуду, разового/багаторазового
• мотивація офіціантів та просування Top аркуша.
• контроль чистоти ресторану
• закриття ресторану та здавання під пульт охорони.
• Досягнення: запросили на посаду директора ресторану-кондитерської, яка відкривалася. Пропозиція прийняла, пройшла курс навчання, побувавши на семінарі у Олександра Мусатова "Впровадження стандартів у роботу ресторану" сертифікат є.
• Але у звязку зі станом здоров?я вимушина була відмовитись від посади.
Хостес
Ресторан "the village"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
05.2018 - 09.2018
Зустріч і прийом гостей (середня кількість 300, 600 гостей на день, банкети до 20 осіб) прийом дзвінків та розсадка гостей
досягнення: запросили на посаду вище,адміністратор залу.
досягнення: запросили на посаду вище,адміністратор залу.
Ключова інформація
З 2022 до кінця 2023 працювала у Болгарії,так як на зараз тут проживаю.
Навчалась в 2 закладах
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
хореографія
Київ, 2017
Бгпу бердянск
Искусств, хореограф
Бердянськ, 2013
Володіє мовами
Болгарська
вище середнього
Українська
рідна
Додаткова інформація
Сімейний стан
Не замужем
Аліна Володимирівна
Аліна Володимирівна
Онлайн оператор на дому
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/b22c02b9-4d17-493c-a26e-35fd65d78233.jpg)
Київ
проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому