Працював в 5 компаніях 7 років 10 місяців
IT, Шоу-бізнес, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Middle 3d Voxel Artist
GATS
IT
5 років 4 місяці
09.2020 - до теперішнього часу
Cinematic Artist
Echoes
IT
10 місяців
06.2024 - 03.2025
Видеомонтажер
G-Art
Шоу-бізнес
1 рік 3 місяці
08.2020 - 10.2021
Графический дизайнер удаленно
Sushi Master / Гузнер И.Р., ФЛП
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 4 місяці
07.2019 - 10.2020
Графический ассистент
Mindy Teams
IT
1 рік 4 місяці
12.2017 - 03.2019
Підвищення до апрув (перевірка готових робіт співробітників)
Ключова інформація
• Робота в Unreal Engine 5 – створення унікальних сцен та оточення на основі готових ассетів, їх адаптація, налаштування матеріалів, освітлення та композиції.
• Створення персонажів – робота з MetaHuman Creator, налаштування зовнішності, текстуризація (Substance Painter), деталізація (наприклад, татуювання), освітлення та анімація.
• Анімація та постановка кадру – анімація камер, персонажів і статичних об'єктів за допомогою Control Rig, FK Rig та інших інструментів. Візуальні ефекти (VFX) – інтеграція Niagara VFX, налаштування спецефектів, робота з динамічними матеріалами.
• Постобробка та рендеринг – налаштування експозиції, кольорокорекція, глибина різкості, віньєтування, Bloom та інші ефекти для кінематографічного вигляду.
• Відеомонтаж та постпродакшн – редагування та монтаж відео в Adobe Premiere Pro, робота зі звуком, синхронізація з голосовим супроводом.
• Командна робота та технічні завдання – адаптація до ТЗ, комунікація із замовниками, швидке надання проміжних результатів, дослідження перед початком роботи.
• Unreal Engine5
• Blender
• Premiere Pro
• Photoshop
Навчався в 1 закладі
Открытый международный университет развития человека "Украина"
Инженерно-технологический, кафедра Дизайн
Киев, 2020
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
C разбега в СИНЕМАТИК
• Пре-продакшн: планирование и подготовка к съёмкам.
• Создание окружений: моделирование и текстурирование 3D-локаций.
• Проработка сцен под камеру: установка камер и настройка сцен для оптимальных ракурсов.
• Работа с материалами: создание и настройка текстур и материалов.
• Операторское искусство: принципы и техники съёмки, компоновка кадра.
• Работа с освещением: настройка освещения для различных сцен и эффектов.
• Рендер в реальном времени: использование современных технологий для рендеринга сцен в реальном времени.
Мастерская Исаева
Створення сучасного 3д моушин ролика з професійним пойплайном, куди входить: 1. Сценарій та режисура 2. Блокікінг та анімація 3. Текстуринг та освітлення сцени 4. Рендер та монтаж 5. Пост процеси, оформлення роботи для публікації
Додаткова інформація
Портфоліо
Портфоліо:
ArtStation - https://www.artstation.com/gururamgom
Будь ласка, не турбуйте, якщо вакансія не пов’язана з 3D, медіа або мистецтвом.
Олексiй
Олексiй
Cinematic Artist_Unreal Engine Artist_3D Generalist_CGI

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому