Працював в 1 компанії 4 роки 9 місяців
IT
Customer support representative
Назву компанії приховано
IT
4 роки 8 місяців
02.2019 - 10.2023
Ключова інформація
Strong team player with excellent communication skills, both verbal and written.
Resolution-oriented and attentive to details.
Customer-focused, committed to providing top-notch service to external and internal clients. Experienced with handling tough client situations.
Quick learner, flexible, able to adapt swiftly in a fast-paced work environment.
Highly experienced in providing L1/L2 customer support service via live chat and tickets; able to maintain excellent performance whilst working under high pressure; constantly multitasking in order to troubleshoot/resolve issues efficiently and simultaneously.
Proficient in domain registration/management systems, customer support tools, troubleshooting issues related to web hosting platforms and server configurations etc.
Familiar with Jira, CRM software, ticketing systems etc.
Навчався в 1 закладі
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
геофізики
Івано-Франківськ, 2015
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анонімний пошукач
Customer Support, Content Moderator etc.
Івано-Франківськ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому