Працював в 1 компанії   4 роки 9 місяців

IT

Customer support representative

Назву компанії приховано

IT

4 роки 8 місяців

02.2019 - 10.2023

Ключова інформація

Strong team player with excellent communication skills, both verbal and written.
Resolution-oriented and attentive to details.
Customer-focused, committed to providing top-notch service to external and internal clients. Experienced with handling tough client situations.
Quick learner, flexible, able to adapt swiftly in a fast-paced work environment.
Highly experienced in providing L1/L2 customer support service via live chat and tickets; able to maintain excellent performance whilst working under high pressure; constantly multitasking in order to troubleshoot/resolve issues efficiently and simultaneously.
Proficient in domain registration/management systems, customer support tools, troubleshooting issues related to web hosting platforms and server configurations etc.
Familiar with Jira, CRM software, ticketing systems etc.

Навчався в 1 закладі

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

геофізики

Івано-Франківськ, 2015

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Анонімний пошукач

Customer Support, Content Moderator etc.

Івано-Франківськ

1 200 $

30 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому