Працювала в 6 компаніях   7 років 9 місяців

Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я, Транспорт та Логістика, Банки

Завідувач канцелярії

Служба відновлення у Дніпропетровській області

Державний сектор

3 місяці

06.2024 - 09.2024


Забезпечення своєчасне оброблення кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставляння за призначенням.
Організовує роботу з реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання.
Забезпечує друкування та розмножування службових документів.
Бере участь у підготовці скликаних керівництвом нарад, організовує їх технічне обслуговування, оформлює документи на відрядження, реєструє працівників, які прибувають у відрядження на підприємство, в установу, організацію.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Заступник директора з адміністративних питань

ТОВ "Біостратегії"

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 5 місяців

10.2020 - 03.2024

Поєднання з посадою помічника бухгалтера та фахівця з документообігу(в одному лиці). Запити рахунків, актів, підписання договорів, архіваріус. Організація роботи і ефективна взаємодія структурних підрозділів.Відповідно до отриманих доручень здійснювання планування та проведення організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю керівництва. Забезпечення ефективного та оперативного виконання внутрішніх нормативних документів підприємства, а також наказів, розпоряджень та вказівок директора по підрозділам.За дорученням керівництва вирішення окремих кадрових питань (розроблення, оптимізація структури компанії, здійснення підбору кадрів, вдосконалення зв’язків за посадами). Виконання інших доручень керівництва. Знання, розуміння і застосовування діючих нормативних документів, що стосуються діяльності. Виконання функцій та обов’язків, передбачені Положенням про систему управління охороною праці на підприємстві.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Заступник начальника поштового зв’язку

Укрпошта

Транспорт та Логістика

1 місяць

08.2020 - 09.2020

Контроль роботи відділення (відкриття, закриття). Організація роботи всіх операційних процесів у відділенні.Забезпечення надання послуг з урахування потреб споживачів. Виконання планових показників відділення. Ведення касової звітності .Обслуговування клієнтів, виконування обов’язків начальника за його відсутності.

менеджер з готівкового кредитування

КРЕДОБАНК, ПАТ

Банки

8 місяців

04.2018 - 12.2018

Заведення/зміна в інформаційній системі банку параметрів кредитних угод/угод фінансового лізингу/угод забезпечення/угод страхування відповідно до прийнятих кредитних рішень;
• Адміністрування в інформаційній системі банку кредитних угод/угод фінансового лізингу/угод забезпечення/угод страхування;
• Здійснення операцій, пов’язаних із придбанням та передачею у фінансовий лізинг автотранспорту та сільськогосподарської техніки.
• Співпраця з структурними підрозділами банку при впровадженні нових та модифікації існуючих кредитних продуктів, а також при зміні процесів кредитування;
• Своєчасна реалізація кредитних заявок (ЮО та ФО) відповідно до прийнятих кредитних рішень, рішень суду та запитів (облік операцій, видача коштів);
• Операційний супровід кредитного портфелю банку (робота із звітами, запитами, аналіз, усунення невідповідностей тощо);
• Тестування кредитних продуктів при впровадженні/змінах;
• Надання пропозицій щодо оптимізації виконуваних процесів.

старший спеціаліст з роботи операційної касової роботи

ПАТ "Альфа-Банк"

Банки

3 місяці

03.2017 - 06.2017

Здійснювання продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.

•Продаж банківських послуг клієнтам - фізичним особам згідно з встановленими KPI

•Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банку

•Обслуговування та консультація клієнтів - фізичних осіб у відділенні банку

•Оформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)

•Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів

•Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс

Заступник керівника філії банку

ПриватБанк

Банки

2 роки 7 місяців

07.2013 - 02.2016

Здійснювання продаж банківських продуктів та послуг клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб.
Здійснювання дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями Банку.
Здійснювання залучення та індивідуальне обслуговування клієнтів.
Дотримується вимог щодо стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів, які затверджені банком.
Виконування посадових обов'язків директора відділення у разі його відсутності (відпустка, лікарняний, відрядження тощо).
Виконування розпоряджень керівника відділення, направлені на виконання поставлених цілей та завдань.
Забезпечення підготовки звітності, формування прогнозів та прийняття рiшень, базуючись на аналітичній інформації про показники відділення (дешборди, статистичні сторінки тощо).
Контроль процесів звірки каси, забезпечує збереження грошових коштів у касі відділення.
Виконання вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

• Самостійність
• Командна робота
• Внутрішні комунікації
• Підбір персоналу
• Мотивація і організація праці
• Багатозадачність
• Швидкість
• Субординація
• Стриманість

Навчалась в 1 закладі

Донецький національний університет

бухгалтерський облік та аудит

Вінниця, 2016

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерський облік

2022

Тетяна Андріївна

Спеціаліст по роботі з персоналом

Дніпро

20 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 16 годин тому