Працював в 7 компаніях 24 роки 4 місяці
Енергетика та Енергоносії, Державний сектор, Промисловість та Виробництво, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Видавництва та Поліграфія
Начальник центрального напряму безпеки об'єднаного регіонального управління безпеки
Оператор ГТС України, ТОВ
Енергетика та Енергоносії
8 місяців
05.2023 - 01.2024
- Аналіз тендерних процедур на предмет виявлення порушень внутрішніх правил та законодавству України, перевірка відповідності ціни, перевірки фактичної потреби тощо.
- Аналіз учасників та переможців тендерних процедур на наявність ознак сговору, корупційних ризиків, виявлення зв'язків між учасниками, перевірка відповідності очікуваної вартості ринковій, виявлення порушень процедур подання тендерної документації тощо.
- Перевірка інформації про кандидатів на посаду, перевірика відомостей які надав кандидат, пошук негативної інформації про кандидата, підготовка аналітичних висновків,ослідження інформації за допомогою відкритих джерел (OSINT), комплексні перевірки доброчесності тощо.
- Участь у проведенні службових перевірок та фінансових розслідувань.
- Забезпечував проведення заходів, спрямованих на виявлення ризиків, попередження, усунення реальних і потенційних загроз економічній стабільності під час здійснення фінансово-господарської, виробничої, технологічної, науково-технічної та соціальної діяльності Товариства.
- Організовував та вживав заходів щодо усунення загроз завдання матеріальних та нематеріальних збитків підрозділами Товариства під час здійснення фінансово-господарської діяльності.
- У межах сфери діяльності Відділу забезпечував вивчення схем проведення взаєморозрахунків за договорами Товариства, аналізував їх з метою недопущення проведення ризикових та корупційних операцій для Товариства.
- Проводив роботу з підготовки до укладання договорів та організації виконання договірних зобов’язань за укладеними договорами Товариства у межах сфери діяльності Відділу.
- Здійснював підготовку річних та місячних фінансових планів, звітів, мемоандумів тощо Товариства в частині, що належить до сфери діяльності Відділу. Формував плани роботи на день, тиждень, місяць, квартал, півріччя, рік та контролював його дотримання і виконання працівниками Відділу.
- Здійснював документальне оформлення та аналіз виявлених порушень, зловживань, інших протиправних дій, вжиття невідкладних заходів щодо їх усунення.
- Здійснював збирання, оцінку, аналіз інформації для ідентифікації потенційного шахрайствана предмет:
* невиконання або неналежного виконання працівниками Товариства своїх посадових обов'язків;
*порушення вимог законодавства України, внутрішніх документів Товариства;
* прийняття працівником Товариства чи особою, що перебуває в цивільно-правових відносинах з Товариством рішень під впливом конфлікту інтересів;
* завдання шкоди діловій репутації Товариства, а також створення передумов для завдання такої шкоди;
* оцінка ризиків шахрайства та корупції в діяльності компанії та окремих операцій, завдання шкоди майновим та/або немайновим інтересам Товариства, матеріальних цінностей (активів), недоотримання доходів, погіршення ділової репутації тощо, а також створення передумов для завдання такої шкоди.
- Здійснював узагальнення матеріалів та інформації, отриманої з різних джерел, щодо ризиків та/або збитків, які існують, завдані або можуть бути завдані об’єктам Товариства, підготовку звітів для керівництва Товариства. Надавав письмові консультації з питань контролів спрямованих на протидію шахрайству і корупції.
Провідний спеціаліст відділу управління державним майном Верховного Суду
Верховний Суд
Державний сектор
9 місяців
06.2022 - 03.2023
Забезпечення
реалізації державної політики щодо створення необхідних умов для роботи суддів Великої Палати, функціонування Суду, а також у сферах управління державним майном, державних закупівель, а саме:
1) підготовка матеріалів та технічного завдання для проведення тендерів, супроводження тендеру, укладення договорів у сфері господарювання та закупівель товарів для ресурсного забезпечення діяльності Суду;
2) пропозицій щодо проєктів нормативно-правових та організаційно-методичних документів, листів з питань, що належать до компетенції відділу.
3) матеріалів щодо технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, робіт та послуг для проведення та організації закупівель стосовно ресурсного забезпечення діяльності Суду, у тому числі для укладення угод і договорів.
4) проектів наказів адміністративно-господарської діяльності Суду, проведення погоджень, супроводження візування до остаточного підписання та реєстрації.
А також:
- Звітність щодо виконання вимог Наказів та протокольних завдань;
- Аналітична робота та систематизація даних від структурних підрозділів щодо виконання наказів та інших доручень керівництва;
- Забезпечення проведення офіційних заходів в частині надання послуг (переговорна діяльність з постачальником, вибір найкращих цінових пропозицій, подання документів на укладення договору та супроводження договору;
- Збір інформації від структурних підрозділів щодо потреб, консолідація даних, подання пропозицій щодо закупівель та розподілення;
- Учать у проведенні інвентаризацій ТМЦ
Заступник начальника служби безпеки з економічних питань
Фомальгаут-Полімін
Промисловість та Виробництво
1 рік 8 місяців
07.2020 - 03.2022
- Організація ефективного контролю за закупівлями,
- Взаємодія з бухгалтерією компанії з метою отримання первинних бухгалтерських документів від постачальників, документів про якість тощо.
- Організація ефективного механізму прийому ТМЦ від постачальників, з метою захисту інтересів компанії. Прийом ТМЦ по кількості та якості. Контроль за збереженням ТМЦ, призначення та проведення ревізій, участь в інвентаризаціях. Участь в процедурах переміщення та списання ТМЦ.
- Проведення службових розслідувань за фактами недостач, пересорту інших порушень які виявлені за результатами ревізій, інвентаризацій, контрольних заходів в закупівлях тощо, підготовка звітних документів для керівництва компанії.
- Проведення аналізу стану ринку сировини та готової продукції, з метою виявлення найкращих умов від постачальників так і від покупців. Проведення моніторингу конкурентів. Попередження випадків цінового зговору та демпінгу.
- Проведення заходів з перевірки постачальників і покупців на наявність ризикових факторів ( банкрутство, податковий борг тощо), перебування компаній або її керівництва в санаційних списках, відкритих кримінальних справ, господарські спори тощо.
- Організація і проведення заходів кадрової безпеки ( перевірка потенційних співробітників), запобігання та виявлення внутрішньо колективних конфліктів.
- Аналіз відвантажень покупцям, та супроводження бонусних програм.
- Технічна безпека, система контролю доступу
- Організація фізичної охорони підприємства
Директор з безпеки
ТОВ "Беверидж Трейдінг Компані" (Істерн Беверидж Трейдінг) ТМ "Медофф", "Коктебель", м. Київ
FMCG
3 роки 4 місяці
10.2015 - 02.2019
Побудова служби економічної безпеки (підбір спеціалістів, навчання, система мотивації, контроль).
Організація роботи служби безпеки (20 підлеглих, у 12 областях України, 6 відділів)
Кадрова безпека
- перевірка нових працівників, проведення співбесід;
- Виявлення внутрішніх конфліктів.
- розробка інструкцій для працівників щодо дії у разі НП, проведення профілактичних заходів.
Технічна безпека
- система контроля доступу
- відеоспостереження
- системи охорони та пожежної сигналізації.
Внутрішній контроль та аудит
- Збір, аналіз, обробка, інформації щодо відстеження обстановки в центральному офісі та на філіях;
- Контроль за дотриманням внутрішніх регламентуючих актів усіма співробітниками компанії;
- узгодження відвантажень новим і чинним покупцям у разі порушення договірних умов;
- перевірка доцільності, повноти та цільове призначення оплат (маркетингові послуги, бонуси, лістинг тощо);
- розробці, впровадження та перевірка дотримання заходів щодо ефективного використання коштів (паливо, відрядження, бонуси та інші виплати)
- Участь у перевірках філій як старший групи (аудит).
- Кодекс корпоративної етики (кодекс корпоративної поведінки);
Антикоріпційні заходи ( комлпенс):
- Політика прийняття та дарування подарунків, запрошень на заходи;
- Політика повідомлень про порушення етичних стандартів, а також порядок подальшого розслідування та документування цих порушень;
- Політика, що регулює конфлікт інтересів;
- Політика взаємодії з регулюючими органами;
- Політика конфіденційності інформації регулює нерозголошення даних.
Управління ризиками:
- створення картки ризиків. Розробка рекомендацій щодо профілактики ризиків та загроз фінансових втрат, здійснення заходів щодо мінімізації втрат.
Службові перевірки та розслідування
- Ініціювання та супровід попередніх перевірок, проведення службових розслідуваньЗакупівлі та договірна робота
- контроль роботи тендерного комітету, перевірка ефективності постачальників, перевірка постачальників щодо наявності компрометуючої інформації
- Перевірка Юр та Фіз осіб. (Фінансовий аналіз). Перевірка КА на платоспроможність перед підписанням договору, наявність негативу щодо засновників, керівника, господарські позови, кримінальні провадження та інший негатив
- Перевірка дистриб'юторів. (Виконання умов договору в частині додаткових послуг на які виділяються гроші Компанії) та іншеА також:
- Організація та супровід інкасацій. Проведення інкасаціях;
- Організація роботи та контроль автотранспортного спрямування;
- Комунікація із держ. органами з усіх питань;
- Отримання та аналіз інформації про конкурентів: їх засновників, керівництво, продукт інше. За всіма напрямками, які цікавить.
- Організація роботи оперативного відділу щодо вирішення приватних питань щодо забезпечення безпеки Компанії її керівництва
Заступник керівника відділу економічної безпеки
ГК "Агровет Атлантік"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 1 місяць
07.2013 - 08.2015
Фактично виконував функції керівника відділу економічної безпеки. Пряме підпорядкування генерального директора групи компаній.
- Створення служби економічної безпеки з нуля. Створення регламентуючих документів, опис функціональних обов'язків, визначення основних напрямів діяльності, розробка та впровадження KPI, які дозволяють здійснювати контроль ділової активності працівників, планування роботи відділу та звітність. Аналіз причин і умов виникнення ризиків і загроз економічних втрат, їх усунення, робота з недопущення їх, мінімізація втрат від ризиків і загроз.
- Участь у розробці регламентуючих (положень, інструкцій, посадових та функціональних, правил та інших) документів компанії з метою недопущення економічних втрат.
- Збір та аналіз даних щодо внутрішніх процесів роботи компанії, виявлення не працюючих або працюючих неефективно елементів з подальшим наданням рекомендацій щодо покращення. Захист інтересів власника
- Проведення службових розслідувань, перевірок окремих напрямків, інвентаризацій.
- Взаємодія з усіма департаментами (12) та філіями (9) з метою недопущення економічних втрат:
- Персонал (участь у підборі персоналу, перевірка при прийомі на роботу та супровід діючих, при звільненні та після звільнення)
- юридичний (досудове врегулювання спорів, збирання даних для судових процесів, виконавче провадження, кримінальні справи)
- фінансовий (робота з банками та фінансовими установами у частині надання фін. продуктів (рахунки, овердрафт, лізинг, гарантований платіж, факторинг));
- Бухгалтерія (забезпечення безпеки мат цінностей, списання ТМЦ, інвентаризації);
- охорона (побудова та проведення спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки ТМЦ, запровадження прозорих схем пересування ТМЦ територією, перевірок, інвентаризацій, супроводу вантажів, охорона віддалених складів, використання технічних засобів забезпечення охорони та інше)
- Департамент продажів (перевірка покупців на предмет платоспроможності, надійності, відсутність ознак шахрайства та змови);
- Перевірка ТОП-менеджменту на дотримання корпоративних правил.
- логістика (супровід особливо цінних вантажів, GPS навігація власного автопарку, контроль над списанням палива, прозорість логістичних процесів); -ІТ (спільна робота із забезпечення інформаційної безпеки, захист серверів, корпоративної пошти, створення зовнішніх - безпечних серверних);
- закупівля (участь у тендері, перевірка тендерної документації, виявлення фіктивних учасників, аналіз постачальників щодо податкових ям та транзитерів, моніторинг актуальності цін, встановлення ідентикативних цін, контроль над новими постачальниками). Викорінення такого явища як відкат, просування електронних торгових майданчиків, впровадження прозорих схем вибору постачальника;
- збір та аналіз даних щодо конкурентів та всіх інших напрямків відповідно до завдань керівництва
Керівник служби безпеки
ТОВ "Українська медіа компанія", м. Київ
Видавництва та Поліграфія
5 років 8 місяців
02.2007 - 10.2012
Керівництво процесами виробництва, обліку, планування та фінансування.
- Оптимізація роботи всіх служб (відділів) на підприємстві (180 осіб), привид їхньої діяльності у відповідність до всіх чинних норм закону.
- Контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку, звітністю. недопущення завищення сум податків та зборів.
- Контроль за управлінням фінансовими потоками, організація внутрішнього фінансування, узгодження та забезпечення процесу фінансування проектів.
- Контроль за дотриманням усіх норм чинного законодавства на всіх етапах роботи підприємства. Привид у відповідність та удосконалення внутрішніх облікових політик та процедур.
- Участь у стратегічному плануванні діяльності компанії, забезпечення точного виконання рішень органів управління. Звіт перед засновниками (акціонерами) компанії про виконання раніше поставлених перед органами управління завдань.
- Організаційно-координаційна діяльність між усіма службами для підприємства, оптимізація взаємодії з-поміж них. Вирішення проблем викликаних людським фактором. Не припущення і розв'язання внутрішніх конфліктів.
- Взаємодія з банками та фінансовими партнерами. Участь у всіх договірних процесах.
- Подання інтересів підприємства перед державними органами влади, податковими органами. Захист інтересів підприємства у судах.
- Побудова структури та координація роботи юридичної служби (5 осіб)
- Побудова структури та координація роботи служби економічного захисту (2 особи)
- Побудова структури та координація роботи служби внутрішньо та зовнішньої безпеки (5 осіб).
Старший оперуповноважений відділу боротьби з економічною злочинністю ГУ МВС України в м. Києві
МВС України
Державний сектор
9 років 7 місяців
07.1997 - 02.2007
1. Своєчасне припинення злочинів у сфері економіки та запобігання їм.
Виявлення економічних злочинів та правопорушень у діяльності підприємств, установ та органіцацій усіх форм власності, їх посадових осіб.
2. Аналіз, прогнозування криміногенних процесів у сфері економічної діяльності та своєчасне інформування про них керівництва МВС України та інших органів виконавчої влади.
3. Виявлення та припинення фактів порушення прав інтелектуальної власності.
4. Виявлення причин і умов, які сприяють учиненню правопорушень у сфері економіки, та вжиття заходів щодо їх усунення.
5. Особиста участь у документуванні фактів корупції та хабарництва з боку посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Працював з джерелами оперативної інформації.
6. Здійснював оперативно-розшукову діяльність.
7. Захист прав, свобод і законних інтересів громадян, інтересів суспільства та держави від злочинних посягань.
8. Ужиття оперативно-розшукових заходів щодо попередження та викриття злочинів у сфері економіки, протидії хабарництву, зловживанням посадових осіб органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, захисту бюджетних коштів від злочинних посягань.
9. Виявлення економічних злочинів проти власності, у сфері службової і господарської діяльності, інтелектуальної власності, забезпечення відшкодування завданих злочинами матеріальних збитків.
10. Визначення та усунення причин і умов, що сприяють учиненню злочинів у сфері економіки.
Ключова інформація
Мінімізацій ризиків фінансових втрат, організація діяльності служби економічної безпеки
Навчався в 2 закладах
Університет економіки і права "КРОК"
Менеджмент. Управління фінансово-економічною безпекою
Київ, 2018
Національна Академія МВС України
Правознавство. Підготовка кадрів спецпідрозділів кримінальної міліції по боротьбі з економічною злочинністю
Київ, 2001
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Управління конфліктами в професійній діяльності (Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації)
Практичний курс ділової української мови та спілкування в публічному управлінні (Житомирський регіональний центр підвищення кваліфікації)
Персональна ефективність ( Освітній хаб м. Києва)
Захист персональних даних. Спеціалізований курс (студія онлайн-освіти EdЕRa)
Доступ до публічної інформації (НАДС)
Кваліфікаційний Сертифікат комплаенс-офіцера (ПРОФЕСІЙНА АСОЦІАЦІЯ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ПАКУ))
Олексій
Олексій
спеціаліст служби економічної безпеки та протидії корупції
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому