Працювала в 5 компаніях   20 років 7 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля роздрібна / Retail, Консалтинг / Аудит

Бухгалтер з заробітної плати

Фармацевтична компанія

Медицина та Охорона здоров'я

8 років 1 місяць

08.2016 - до теперішнього часу

  • нарахування заробітної плати по трьом ТОВ в повному обсязі;
  • нарахування авансу та заробітної плати, премії, лікарняних (усі види), індексації, відпускних, компенсації за невикористану відпустку;
  • штат 600 осіб + договора ЦПХ;
  • розрахунок податків та інших обов'язкових платежів (ПДФО, військовий збір, ЄСВ), формування заявок та платіжних доручень в програмі 1С 8.2 УТП;
  • перерахування заробітної плати на банківські карти робітників або виплата через касу підприємства;
  • нарахування резерву відпусток;
  • складання та подання статистичної та податкової звітності з обліку заробітної плати (1ПВ, 3-Борг, Об’єднана звітність з ПДФО та ЄСВ);
  • утримання за виконавчими листами, подача звітності до виконавчої служби;
  • заяви-розрахунки по тимчасовій непрацездатності, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на порталі ПФУ;
  • робота в програмах 1С:Підприємство 8.2 УТП, 1Сзвіт, Клієнт-банк (АБ Південний та ПриватБанк), кабінет платника податків, MC Office (Word, Exсel), портал ПФУ;
  • співпраця з банківськими установами щодо відкриття зарплатних карт працівникам;
  • робота з архівом: підготовка та надання довідок для призначення пенсії, колишнім працівникам підприємства;
  • надання довідок на субсидію, кредит, компенсації витрат за навчання;
  • участь у перевірках державних органів за ділянкою, підготовка первинних документів;
  • формування розрахунково-платіжних відомостей, наказів на преміювання працівників підприємства;
  • надання консультацій з питань розрахунку заробітної плати співробітникам;
  • співпраця з відділом персоналу та іншими підрозділами компанії;
  • виконання інших доручень фінансового директора та головного бухгалтера.

Бухгалтер

ТОВ "ТБ "Коровай"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

08.2013 - 08.2016

  • робота в 1С 7.7 та 1С 8.2 УТП, MC Office (Word, Exсel, Outlook);
  • нарахування заробітної плати в повному обсязі юр. особа (магазини) та ФОП (хлібні кіоски);
  • штат 350 осіб;
  • складання звітності з заробітної плати в держ. органи;
  • ведення кадрового обліку на підприємстві;
  • проведення авансових звітів;
  • щоденне формування та проведення платіжних доручень згідно реєстру в системі Клієнт-банк;
  • рознесення банківської виписки;
  • работа в програмі M.E.Dok - звітність, ключи и сертифікати;
  • участь в інвентаризації.

Бухгалтер

Сигарный Дом Фортуна

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

01.2013 - 08.2013

  • робота в програмі 1С 7.7 бухгалтерія;
  • обробка первинних документів;
  • звірка с постачальниками;
  • ведення и контроль каси торгових павільйонів по всій Україні;
  • набір платежів в системі Кліент-Банк;
  • проведение платіжних доручень.

Бухгалтер, інспектор з кадрів

ТОВ "ТБ "Коровай"

Торгівля роздрібна / Retail

7 років

01.2006 - 01.2013

  • нарахування заробітної плати в повному обсязі по підприємству;
  • складання звітності з заробітної плати в держ. органи;
  • ведення кадрового обліку на підприємстві;
  • формування та проведення платіжних доручень згідно реєстру в системі Клієнт-банк;
  • робота в 1С 7.7.

Бухгалтер, інспектор з кадрів

ПП "Центр бухгалтерського обліку та інформації"

Консалтинг / Аудит

1 рік 10 місяців

03.2004 - 01.2006

  • нарахування заробітної плати в повному обсязі по всім клієнтам;
  • складання звітності з заробітної плати в держ. органи по всім клієнтам;
  • ведення кадрового обліку по всім клієнтам (накази, особистості картки, табеля робочого часу);
  • робота в 1С 7.7.

Ключова інформація

- Впевнений користувач офісних програм, 1С:Бухгалтерія, Клієнт-Банк, M.E.Doc, MS Excel, MS Word, електронна пошта;

- Знання бухгалтерського та трудового законодавства;

- Уважність до деталей в роботі;

- Уміння швидко засвоювати нову інформацію;

- Відповідальність за свою роботу;

- Стресостійкість;

- Порядність;

- Робота з великим обсягом інформації;

- Вміння організовувати свій робочий час;

- Доведення розпочатої роботи до кінця.

Навчалась в 2 закладах

ОНУ ім. І.І. Мечникова

Економіка і підприємство, Облік та аудит,

Одеса, 2006

Одеський державний технікум економіки та менеджменту торгівлі

Товарознавство та комерційна діяльність

Одеса, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерська відеоплатформа 7еminar.com

2022

Додаткова інформація

Особисті якості

З великим задоволенням допоможу вести бухгалтерський облік з нарахування заробітної плати в повному обсязі на Вашому підприємстві. Маю великий досвід роботи як дистанційного обслуговування клієнтів, так і на робочому місці.
На даний час розглядаю дистанційну роботу з неповним робочим часом, з виходом на робоче місце декілька разів на місяць м. Одеси.

Олена

Бухгалтер з заробітної плати дистанційно

Одеса

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому