Працювала в 8 компаніях   13 років 4 місяці

Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, Інше, Видавництва та Поліграфія, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Бухгалтер, HR менеджер.

Приватна діяльність

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 9 місяців

08.2022 - до теперішнього часу

Консультаційне та практичне обслуговування юридичних осіб та ФОП на будь-яких системах оподаткування з питань бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку. Відновлення, ведення та аналіз. Проведення передперевірочних аудитів. Підготовка підприємств до перевірок. Допомога при відшкодуванні ПДВ та розблокуванні ПН. Допомога у пошуку та підборі персоналу.

Фінансовий директор

ГК "LK Energy"

Промисловість та Виробництво

1 рік

08.2021 - 08.2022

Ведення управлінського та бухгалтерського обліку у групі компаній (3 юридичні особи на загальній системі оподаткування + ПДВ (квартальний прибуток) + 3 ФОП на єдиному податку 3-я група 5%). Сфера діяльності - Енергетика, виробництво +монтаж.формування фінансової моделі підприємства;формування ключових фінансових нормативів маржинальності, оборотності коштів, ДЗ та ТЗ, часток за видами витрат та інформування бюджету доходів за продуктами підприємства (комерційне планування);бюджетування та коригування бюджету доходів та видатків;Формування та подання податкової та фінансової звітності. Керівництво фінансовою службою підприємства. Навчання та підбір персоналу.

Головний бухгалтер

ТОВ "Інтерджус Буковина" Група компаній "Інтерджус"

Промисловість та Виробництво

1 рік

08.2020 - 08.2021

Постановка бухгалтерського та кадрового обліку "з нуля". Проведення підбору виробничого та управлінського персоналу. Проведення співбесід, Навчання працівників бухгалтерської, кадрової та складської служб. Організація роботи відповідних підрозділів.Прийом на роботу та звільнення. Оформлення відповідних документів. Ведення податкового обліку, ЗЕД (імпорт; експорт) Здача податкової та статистичної звітності. формування облікової політики; Контроль за роботою фінансової служби. Проходження перевірок, оформлення ліцензій. Складання та захист звітів щодо фінансової діяльності підприємства за період. Формування бюджету та бюджетної політики. Аналіз ключових фінансових показників• Організація управлінського обліку• Підготовка управлінської звітності• Планування, бюджетування та аналіз фінансової діяльності компанії• Оптимізація витрат Організація бухгалтерського та управлінського обліку з нуля. Постанова фінансової складової діяльності підприємства.

Головний бухгалтер

ТОВ "Соковий завод Кодимський" Група компаній "Інтерджус"

Промисловість та Виробництво

1 рік

08.2019 - 08.2020

Ведення податкового обліку, ЗЕД (імпорт; експорт) Здача податкової та статистичної звітності. формування облікової політики; Контроль за роботою фінансової служби. Проходження перевірок, оформлення ліцензій. Складання та захист звітів щодо фінансової діяльності підприємства за період. Формування бюджету та бюджетної політики. Аналіз ключових фінансових показників

Головний бухгалтер із виконанням обов'язків фінансового директора.

Керуюча компанія ТОВ "Місто для людей Миколаїв"

Інше

10 місяців

08.2018 - 06.2019

Аналіз ключових фінансових показників; Складання та захист звіту щодо фінансової діяльності за період. Формування бюджету та бюджетної політики. Контроль лімітів за витратними статтями. Управління персоналом фінансової служби. Розробка проектів перспективних та поточних фінансових планів, прогнозних балансів та бюджетів коштів; Реєстр платежів, контроль взаєморозрахунків, оптимізація витрат. Взаємодія з Банком, документообіг, відкриття/закриття рахунків тощо. Контроль кадрової служби.

Головний бухгалтер, виконуючий обов'язки директора

Комунальне підприємство "Миколаївська обласна друкарня"

Видавництва та Поліграфія

2 роки 2 місяці

06.2016 - 08.2018

Складання та контроль бухгалтерської та податкової звітності, Складання фінансових планів та звітів за результатами діяльності підприємства для керуючих державних органів. Організація та управління господарською діяльністю підприємства. Оптимізація витрат. Фінансове та бізнес планування. Підготовка документації для закупівель та реалізації на тендерних майданчиках. Організація виробничого процесу, забезпечення виробництва. Адміністративні функції. Організація роботи у колективі та забезпечення взаємодії між службами. Взаємодія з органами управління. Забезпечення безперебійного виконання замовлень в умовах кризи. Прийняття організаційних та адміністративних рішень.

Головний бухгалтер, кадровий облік

ТОВ "Конвеєрмаш Миколаїв"

Промисловість та Виробництво

2 роки 8 місяців

02.2013 - 10.2015

Податковий та бухгалтерський облік та звітність, нарахування заробітної плати та звітність, первинна бухгалтерська документація, каса, робота з перевіряючими та контролюючими державними органами, логістика, ЗЕД, діловодство, валютні операції, договори з постачальниками та покупцями.Кадровий облік, підбір персоналу, проведення співбесід, ведення кадрової документації

Головний бухгалтер ( єдиний )

ТОВ "Укр-Транс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 7 місяців

07.2010 - 02.2013

Бухгалтерський облік та звітність; податковий облік та звітність; нарахування заробітної плати та звітність, кадровий облік, ліцензування діяльності, робота з банківськими кредитами, робота з контролюючими та перевіряючими державними органами. Діловодство.Кадровий облік

Ключова інформація

Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, формування та надання управлінської звітності, розробка проектів перспективних та поточних фінансових планів, прогнозних балансів та бюджетів коштів; організація управління рухом фінансових ресурсів підприємства та регулювання фінансових відносин.

Фінансове моделювання проектів, діяльності підприємства. Фінансове планування, бюджетування руху коштів, доходів та витрат. Прогнозування діяльності підприємства. Оптимізація витрат компанії.

Консолідація звітності за регіонами та напрямками. Фінансовий контроль за виконанням показників, контроль за виконанням платіжного календаря. Розробка схеми фінансування проектів. Перевірка та узгодження комерційних пропозицій щодо ключових клієнтів.

Результати роботи: стандартизовано фінансову звітність по групі Компаній, організовано процес статичного та гнучкого планування з моделюванням, розроблено управлінську звітність для прийняття рішень у сфері проектування, будівництва та продажу.

Досвід ведення переговорів із потенційними замовниками, укладання договорів, робота з державними перевіряючими та контролюючими органами. Робота з державними керуючими структурами. структурами. Багатий досвід проходження перевірок, оскарження результатів перевірок у судових інстанціях. Управління роздрібною та оптовою торгівлею, організація роботи виробничого та торговельного персоналу, організація роботи бухгалтерії та кадровий облік. Досвід роботи з постачальниками та портебітелями товарів та послуг. Оформлення імпортно-експортних операцій. Логістика.

Залучення, відбір та найм співробітників. Написання вакансій, збір та аналіз резюме, проведення співбесід та оцінку кандидатів.

Оцінка ефективності роботи працівників.

Розробка та впровадження програм навчання.

Розробка політики компенсації та пільг.

Знання трудового законодавства.

Вміння організовувати та проводити тренінги для співробітників, спрямовані на розвиток їх професійних навичок.

Вміння аналізувати та інтерпретувати дані, щоб виявляти тенденції та прогнозувати потреби компанії в кадрах

Навчалась в 1 закладі

Український морський технічний університет ім. Адмірала Макарова (Миколаїв)

Економіка підприємства

Миколаїв, 1999

Володіє мовами

Англійська

середній

Французька

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Володіння ПК лише на рівні - просунутий користувач. Знання бухгалтерських програм 1С (всі версії); знання програм податкової звітності ME.doc; 1С-Звіт; Впевнено працюю із програмами MS Office:• Word – текстовий редактор.• Excel – електронні таблиці.• PowerPoint – створення презентацій.• Outlook – робота з поштою. легко знаходжу потрібну інформацію в інтернеті.

Особисті якості

Ділові та особисті якості: уважність, відповідальність, управлінські навички; грамотне усне та письмове мовлення; вміння проводити ефективні переговори; навик роботи з великими масивами інформації, як багатозадачності; орієнтованість на досягнення якісного результату; уважність до деталей, структурне мислення, добре розвинені аналітичні здібності

Комунікабельність, здатність створювати у колективі здорову робочу та дружню атмосферу. Навички врегулювання конфліктних ситуацій. Навички застосування та знання психологічних практик

Водійське посвідчення

Досвід керування автомобілем 2 роки. Категорія В

Захоплення та інтереси

Психологія, література, спорт, танці, організація свят та корпоративних заходів, декупаж.

Олена

HR-менеджер Головний бухгалтер Фінансовий дитектор

Миколаїв

40 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому