Працювала в 3 компаніях   13 років 4 місяці

Банки

Керівник відділення банку

Назву компанії приховано

Банки

8 років 6 місяців

12.2015 - до теперішнього часу

Організація роботи відділення:
Забезпечую організацію роботи відділення, виконання особистих та командних KPI.
Забезпечую підготовку звітності, формування прогнозів та прийняття рiшень, базуючись на аналітичній інформації про показники відділення (дешборди, статистичні сторінки тощо).
Забезпечую функціонування, організую наявність рекламної продукції та контролюю чистоту і порядок у відділенні.
Робота з клієнтами:
Забезпечую залучення нових клієнтів на комплексне обслуговування в Банк, збільшення клієнтської бази юридичних та фізичних осіб.
Забезпечую збільшення кредитного портфелю юридичних та фізичних осіб.
Провожу зустрічі з уповноваженими особами компанії по зарплатним проектам, організовує видачу карток на підприємствах.
Забезпечую дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів.
Забезпечую регулярні комунікації та підтримує стійкі відносини з клієнтами з метою виявлення їх потреб і запитів та збереження лояльності до Банку.
Регулярно перевіряю рівень клієнтської задоволеності, враховую інтереси та зауваження клієнтів, відстоюю позицію Банку в складних, несприятливих ситуаціях.
Управління персоналом відділення:
Беру участь у пошуку та підборі персоналу в свій підрозділ.
Навчаю працівників відділення на робочому місці та під час проведення спільних зустрічей з корпоративними клієнтами.
Мотивую, розвиваю та оцінюю роботу своїх підлеглих.
Виконання регламентів та процедур
Виконую вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо

Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів

Назву компанії приховано

Банки

2 роки 8 місяців

07.2012 - 03.2015

Касир

Назву компанії приховано

Банки

2 роки

07.2010 - 07.2012

Ключова інформація

Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу або відповідальних за прийняття рішень.
Досвід встановлення довгострокових та взаємовигідних відносин з клієнтами.
Навички активних продажів, ефективної комунікації та проведення презентацій.
Знання продуктів, послуг та сервісів банку в частині продажів, обслуговування та кредитування клієнтів.
Економічна грамотність та комерційне мислення, вміння аналізувати показники фінансового стану компаній.
Наявність компетенцій: Стратегічне мислення, Орієнтація на результат, Впровадження змін, Управління командою, Фокус на клієнті, Побудова контактів, Ведення переговорів, Дотримання процедур та правил.
Впевнений користувач ПК (планшет), MS Office, PowerPoint, Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо).
Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою).

Навчалась в 1 закладі

Сумський національний аграрний університет

Облік та аудит

Суми, 2021

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Анонімний пошукач

Керівник відділення банку

Київ

50 000 грн.

34 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому