Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 6 компаніях   15 років

Освіта, Транспорт та Логістика, Юридичні послуги

Інспектор з кадрів (обліку студентів) відповідальна за військовий облік та мобілізацію

ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету»

Освіта

4 роки 1 місяць

10.2019 - 11.2023

Безпосередньо забезпечувала ведення військового обліку військовозобов’язаних призовників та бронювання військовозобов’язаних за підприємством у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу. Планувала роботу на рік і квартал щодо ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання за підприємством військовозобов’язаних у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу.Перевіряла наявність у них військово-облікових документів (у військовозобов’язаних військових квитків або тимчасових посвідчень, виданих замість військових квитків, у призовників — посвідчень про приписку до призовних дільниць) і встановлювала чи перебувають вони на військовому обліку в ТЦК та СП.Забезпечувала повноту і якість обліку всіх військовозобов’язаних і призовників підприємства за правилами і формами, установленими Міністерством оборони і Державною службою статистики України. Систематично звіряла особові картки працівників і тих, хто навчається, із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць і подавала ці картки не рідше одного разу на рік до ТЦК та СП.

методист ІІ категорії

ВСП ТЕФК ДДТУ

Освіта

4 роки 2 місяці

09.2019 - 11.2023

Як методист виконувала такі обов’язки:Ознайомлення з законодавчими та нормативно–правовими документами з питань фахової передвищої освіти.Опрацювання основних положень законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації методичного забезпечення освітнього процесу.Вдосконалювала вміння планування, організації та здійснення методичної роботи щодо підвищення рівня професійної майстерності педагогічних працівників.Опрацювання нових електронних фахових видань з питань впровадження в освітній процес інноваційних технологій, з метою використання інформаційних, комунікаційних та цифрових технологій в методичному супроводі освітнього процесу.Вдосконалювала вміння надавати консультативну щодо напрямів та змісту професійного розвитку педагогічних працівників.Набула навичок генерувати нові ідеї, розвивати креативність, вміння працювати автономно та в команді.Вдосконалила професійні навички шляхом використання технологій дистанційного навчання.Розробки навчальних матеріалів програми, курсу.Підвищила кваліфікацію (курси ПК) дистанційно на тему:«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;«Сучасні методологічні та дидактичні засади організації інноваційного освітнього середовища в умовах діджіталізації освітнього процесу» ;«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимого і можливості»; «Атестація педагогічних працівників у 2022-2023 н. р.: що потрібно врахувати в сучасних умовах?» ;«Важливі питання завершення атестації педагогічних працівників»«Моніторинг організації дистанційного навчання :як забезпечити внутрішній та підготуватися до зовнішнього»;«Методологічні засади організації професійного розвитку педагогічних працівників в умовах оновленого змісту освіти.

Секретар-друкарка (секретар відділення навчальної частини).

ВСП «Техніко-економічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету»

Освіта

8 місяців

10.2019 - 06.2020

Організовувала діловодство на відділенні:готувала залікові та екзаменаційні відомості по кожному предмету і зведені відомості по групах на період зимової і весняної сесією;вела особисті картки студентів за весь період навчання;своєчасно оформляла алфавітні картки на майбутніх випускників;вела зведену відомість оцінок студентів, необхідну для оформлення диплома встановленої форми і розподілу;вела алфавітну книгу;контингент по групах;книгу руху контингенту (відраховані і зараховані);готувала студентські квитки і залікові книжки.Вивчала діючі нормативно-методичні документи, що регламентують правила діловодства та документування, державні стандарти про порядок оформлення документів, інструкції з діловодства коледжу, правила підготовки документів, технологія діловодних операцій, правила орфографії і пунктуації. правила експлуатації організаційної та обчислювальної техніки.Вмію працювати на ПК в середовищі Windows (Word, Excel).Працювала з програмами: «Інформаційна служба відділення», «Абітурієнт» і ін.Забезпечувала підготовку до нового навчального року журналів навчальних занять.Готувала, реєструвала і забезпечувала підписання академічних довідок колишнім студентам, відрахованим з відділення.Оформляла і здійснювала видачу дипломів та дублікатів дипломів і забезпечувати їх збереження до видачі.Готувала і обробляла накази і розпорядження по студентам відділення і забезпечувала їх збереження.Грамотно організовувала розміщення і зберігання документації на ПК, вивчала вимоги до оформлення документів, забезпечувала збереження інформації, шляхом періодичного архівування інформації.Готувала необхідну документацію до засідань ДАК і ДЕК.Оформляла дипломи випускникам: заповнювала, реєструвала в книзі і збирала підписи молодого фахівця при отриманні диплома.Готувала довідки про навчання в коледжі.Стежила за станом навчальних журналів, забезпечувала їх зберігання протягом року і передачу в архів.Виконувала оформлення текстових документів.Забезпечувала збереження документації.Забезпечувала підготовку та передачу документації в архів. Дотримувалася вимоги з охорони праці. ТБ, виробничої санітарії, гігієни праці, цивільної оборони та протипожежної безпеки відповідно до правил та інструкцій.

Посада: офіс-менеджер ( помічник керівника)

ТОВ « АЛЬКОР - Україна»

Транспорт та Логістика

3 роки 3 місяці

03.2016 - 06.2019

Приймала телефонні дзвінки та відвідувачів у приймальні офісу.Обробляти вхідну та вихідну кореспонденцію (приймати, реєструвати, переадресовувати).Вела архів документів, листів, газет, інформаційних матеріалів.Вела роботу з офісною електронною поштовою скринькою (прийом, відправлення файлів, макетів, листів).Здійснювала підготовку та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.Здійснювала доставку особливо важливих документів та договорів.Забезпечувала життєдіяльність офісу.Підтримка позитивного морального клімату в офісі. Виконувала окремі службові доручення безпосереднього керівника.Сумлінно виконувала правила трудового розпорядку компанії.

Архіваріус

Ізмаїльська державна нотаріальна контора,

Юридичні послуги

4 роки 5 місяців

09.2011 - 02.2016

Складання описів справ.Проводила підготовку справ до архівного зберігання, систематизацією документів у справах, оформлення справ та формуванням їх в (наряди).Підготовкою Річних розділів опису справ, паспорта архівуВідбором документів, строки зберігання яких закінчилися, та складанням актів про виділення цих документів до знищення.

Вчитель української мови та літератури

Болградський НВК «школа – ліцей № 4»

Освіта

2 роки 10 місяців

10.2005 - 08.2008

Організовувала та планувала освітній процес, забезпечувала виконання навчальних програм з української мови та літератури у відповідності до навчального плану та графіка освітнього процесу.Розробляла календарно-тематичне планування змісту освітніх галузей, поурочне планування, планування виховної роботи та планування професійного саморозвитку вчителя. У разі потреби організовувати взаємодію із профільними фахівцями щодо планування освітнього процесу.Здійснювала навчання та виховання учнів з урахуванням психологічних та фізіологічних особливостей їх розвитку і специфіки навчального предмету.Координувала взаємодію учнів між собою під час уроків і позакласних заходів.Здійснювала систематичний контроль якості знань учнів і виконання ними домашніх завдань.Проводила роботу з учнями з підготовки до підсумкової атестації; просвітницьку роботу для батьків (законних представників). Підтримувала зв’язки з батьками, надавала їм консультативну педагогічну допомогу з питань освіти, фізичного й психічного розвитку їх дітей.

Ключова інформація

Впевнений користувач комп’ютера (месенджери, вільна робота з MS Office (Word, Exel), Google Docs, Google Classroom, поштовим сервісом Gmail і Zoom, та різними видами браузерів);знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);грамотна усна і письмова мова;знання основ діловодства та документообігу;досвід розробки презентацій, навчальних матеріалів;вміння працювати з великою кількістю інформаці;вміння ефективно взаємодіяти в команді для досягнення результату.

Навчалась в 1 закладі

Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Педагогіка та методика середньої освіти. Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури та румунської мови

Ізмаїл, 2005

Оксана

Претендую на посаду асистент керівника, менеджер

Кам'янське, Дніпропетровська обл.

12 000 грн.

43 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, стажування / практика, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому