Працювала в 7 компаніях   14 років 7 місяців

Державний сектор, IT, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта

Бухгалтер

НСК Олімпійський, ДП

Державний сектор

1 рік 3 місяці

10.2024 - до теперішнього часу

1. Робота з договорами. додатковими угодами до договорів, актами виконаних робіт.

2. Формування податкових накладних.

3. Робота з банком (формування виписок, формування платіжок для сплати податків, сплата податків, оплата рахунків).

Бухгалтер

ІП Інтетікс

IT

2 роки 4 місяці

10.2021 - 01.2024

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку Фізичної особи-підприємця, а саме:

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:- складання заявок на розподіл та продаж валюти;- проведення інших платежів.

3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.

4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.

5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.

6. Формування та підписання договорів.

7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.

8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.

9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.

10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.

11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).

12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.

13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.

14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.

15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.

16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Помічник бухгалтера

ІП Інтетікс

IT

3 роки 4 місяці

06.2018 - 09.2021

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку Фізичної особи-підприємця, а саме:

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:

- складання заявок на розподіл та продаж валюти;

- проведення інших платежів.

3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.

4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.

5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.

6. Формування та підписання договорів.

7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.

8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.

9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.

10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.

11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).

12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.

13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.

14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.

15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.

16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Бухгалтер

ТОВ «ВС КЕРАМІКА»

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

06.2017 - 08.2017

Маю практичні навички ведення бухгалтерського обліку в торговому підприємстві, а саме:

1. Формування та оформлення видаткових накладних.

2. Проведення в програмі 1:С руху по банківським рахункам підприємства.

3. Виписка податкових накладних покупцям.

4. Внесення первинної документації в програму (видаткові накладні, акти виконаних робіт сторонніх організацій, податкові накладні отримані).

5. Складання списку залишків з машин по складу після проведення видаткових накладних.

6. Складання реєстру отриманих та виданих податкових накладних.

7. Складання реєстру отриманих передплат від покупців та боржників.

8. Виписка довіреностей та ведення журналу виписаних довіреностей.

9. Складання договорів.

10. Складання заявок на перевезення.

11. Виписка ТТН.

Бухгалтер

IT

IT

5 місяців

10.2016 - 02.2017

1. Реєстрація ФО-П (подача заяви на реєстрацію ФО-П через Дію, відправка документів в банк для відкриття підприємницького рахунку). 2. Ведення клієнт-банку по ФО-П, відкритим в банку:- складання заявок на розподіл та продаж валюти;- проведення інших платежів.3. Перерахування єдиного податку по ФО-П.4. Перерахування ЄСВ по ФО-П.5. Щоденне ведення відомості руху грошових коштів по ФО-П, відкритим в банку.6. Формування та підписання договорів.7. Формування та підписання додаткових угод до договорів.8. Формування та підписання технічних завдань та актів виконаних робіт.9. Завантаження та підписання договорів, додаткових угод до договорів, актів виконаних робіт та технічних завдань на сервіс Вчасно.10. Контроль підготовки та передачі до банку документів для відкриття поточних рахунків ФО-П.11. Ведення ФОП по всіх фінансових питаннях (запроси виписки з банку, надання довідок; повідомлення, питання по винагороді, тощо).12. Подача податкової декларації платника єдиного податку ФО-П.13. Ведення (заповнення) книги по Формі 10.14. Підбір документів для складання звітів по ФО-П.15. Здача звітів по ФО-П в ГУ ДПС, листування з ГУДПС.16. Закриття ФО-П (подача заяви на припинення ФО-П через Дію, сплата всіх податків, подача ліквідаційної податкової декларації платника єдиного податку, відправка документів у банк для закриття підприємницького рахунку).

Провідний спеціаліст

Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Освіта

6 років 5 місяців

03.2010 - 07.2016

Організація роботи з документами у відповідності до законодавства України.Підготовка та здача місячних і квартальних звітів з проведення закупок та тендерних процедур, забезпечення контролю укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг (виконання роботи з укладення договорів з матеріально-технічного забезпечення, узгодження умов та строків постачання, контроль за виконанням умов договорів з надання комунальних послуг (води, електричної, теплової енергії), контроль за наданням цих послуг у належному обсязі). Приймала участь у формуванні плану закупок, опрацюванні оперативної маркетингової інформації та рекламних матеріалів щодо пропозицій дрібнооптових магазинів і оптових ярмарок з метою виявлення можливості придбання матеріально-технічних ресурсів оптом та найдешевше і належної якості, а також закупівлі матеріально-технічних ресурсів, які реалізуються у вільному продажі.Брала участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення матеріально-технічної бази підприємства. Виконувала завдання щодо організації своєчасного постачання необхідних матеріальних цінностей.Облік документації, пов'язаної з придбанням матеріальних цінностей, послуг, поточних та капітальних ремонтів.

Економіст

Харківське художнє училище

Освіта

8 місяців

08.2009 - 03.2010

Ключова інформація

Увага до деталей, вирішення проблем, стресостійкість, навички комунікаії, самомотивація, гнучкість, технічні навички, уміння працювати в команді, аналітичні навички, креативність, вміння адаптуватися.

Навчалась в 2 закладах

Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Факультет державне управління/Спеціальність державне управління

Харків, 2016

Харківська національна академія міського господарства

Факультет економіки та підприємництва/спеціальність облік і аудит

Харків, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Малювання, подорожі

Свій розділ

Бажане розташування місця роботи правий берег, Святошинський район, центр

Анна Василівна

Бухгалтер ФОП

Київ

30 000 грн

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 13 годин тому