Працювала в 6 компаніях 23 роки 4 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, FMCG
Комерційний директор
Ведара Трейд, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
8 років 6 місяців
06.2015 - 12.2023
- Формування стратегії продажів у рамках країни
- Розробка та впровадження плану розвитку продажів на територіях відповідно до стратегії Компанії в розрізі каналів збуту (Модерн Трейд, Фарма, Дитячі магазини, Трейд, E-com
- Річне планування виробництва
- Проведення переговорів з дистриб'юторами (фарм дистриб'юторами) укладання договорів
- Формування та управління ТУ для дистриб'юторів
- Формування та управління бюджетом
- Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії Компанії
- Формування ефективної та професійної команди продажів
- Постановка цілей підлеглим та регулярний контроль їх виконання
- Ведення переговорів із ключовими мережами (MT, Фарма)
- Забезпечення планових KPI компанії
Регіональний менеджер
Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна
FMCG
4 роки
06.2011 - 06.2015
Регіон: Донецька, Луганська, Днепропетрівська, Запорізька області
Функціональні обов'язки:-
- Стратегія розвитку регіону
- Управління та організація продажів в регіоні
- Управління маркетинговим бюджетом
- Управління каналом Baby Stores, стратегія розвитку каналу на рік (вся Україна)
- Ведення клієнта АТБ (переговори,планування продажів, проведення промо активностей)
- Контроль домовленостей
- Проведення переговорів з КК (Амстор, Укр.Рітейл, Обжора, БУМ, Абсолют, Здравиця, Ілліч Фарм, Сарепта)
- укладення маркетингових договорів
Нац.Менеджер по роботі з національними мережами
Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна
FMCG
9 місяців
09.2010 - 06.2011
Функціональні обов'язки:
- Розробка стратегії з ключовими клієнтами
- Переговори і планування роботи з ключовими клієнтами
- Прогнозування обсягу продажів ( в межах каналу, по виробнику, по SКU)
- Аналіз продажів, цінової політики та рівня конкуренції по регіонах, по містах, по мережах
- Розробка стандартів мерчандайзингу, постановка цілей для фокусних команд і відстеження виконання завдань
- Планування промо активностей і складання промо бюджету для ключових мереж
- Співпраця з регіональними та територіальними менеджерами щодо виконання завдань у ключових клієнтах, виконання цілей встановлених для дистриб'юторів
Результати роботи та досягнення :
У процесі роботи переведені на прямі контракти мережі «Ашан», «Караван», проведена оптимізація роботи з мережею «Білла», «Фуршет» розширення асортиментного ряду в мережах( АТБ плюс 3 SKU). Створено команду мерчендайзерів (м. Київ), результат зменшення OOS у ключових клієнтах за 3 місяці на 35%, виконання плану продажів на 130%
Регіональний менеджер
Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна
FMCG
2 роки 4 місяці
05.2008 - 09.2010
Регіон: Донецька, Луганська, Дніпропетровська, Запорізька області
Функціональні обов'язки:
- робота з дистрибуторами (4 дистрибутора)
- управління, постановка завдань територіальному менеджеру
- управління ексклюзивною торговою командою
Результати роботи та досягнення:
Проведена оцінка ефективності дистрибуторів, з подальшою заміною 1 дистрибутора. Результат заміни: збільшення обсягу продажів на 38%. Зростання показників по основному бренду Nutrilon склав::Value Share с 12,1% до 16,7%Volume Share c 8,1% до 11,3%WD c 74,5% до 94,8%.Виконання плану продажів за підсумками року: Secondary sales-105%
Територіальний менеджер
Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна
FMCG
10 місяців
06.2007 - 04.2008
Категорійний менеджер
ТОВ ЛІЯ
Торгівля роздрібна / Retail
6 років 9 місяців
09.2000 - 06.2007
Категорійний-менеджер ТЕО (побутова хімія, косметичні засоби, Непродовольчі товари, жувальна гумка, управління продажами прикасової зони).
Функціональні обов'язки:
- Ведення і розвиток продажів побутова хімія, косметичні ср - ва, жувальна гумка в мережі фірми
- Визначення стратегіі розвитку категоріі та асортименту, планограм -Ведення переговорів з постачальниками; укладення договорів; закупівля товару;
- Контроль за якістю (сертифікація продукції), аналіз продажів
- Забеспечення товаром магазини мережи
- Впровадження раціональних пропозицій, що збільшують обсяги продажів.
- Вихід на прямого виробника того чи іншого товару.
- Управління та координація роботою товарознавців на філіях
- Проведення маркетингових заходів
Результати роботи та досягнення
100% виконання КПР по прибутковості. Розроблено та впроваджено планнограми для магазинів різних форматів, приріст продажів склав 19%.Нагороджена дипломом на знак визнання високого професіоналізму та значущого внеску в досягненні компанією ТОВ «Авіто» почесного звання Кращий дистрибутор P&G в Україні в 2003/2004р почесного звання Кращий дистрибутор P&G в Україні в 2003/2004р
Ключова інформація
- Планування та управління річним бюджетом
- Формування та управління ефективною командою до 40 ч.
- Ведення переговорів на високому рівні- власники бізнеса
- Укладання нових контрактів, залучення нових клієнтів
- Річне планування для виробництва
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії
- Формування та управління комерційною політикою дистрибуторів в 24 обл.Украіни
- Формування та управління ціновою політикою у всіх каналах збуту
- Робота з усіма каналами збуту, також з В2В
Навчалась в 1 закладі
Донецький Державний Технічний Університет
Гірничо-Геологічний факультет. Спеціаль-ність інженер-маркшейдер, з присвоєнням кваліфікації Спеціаліст-марк-шейдер
Донецьк, 1998
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Німецька
середній
В1- В2 продовжую навчання
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Водійске посвідчення- категоріі «В»
Вікторія
Вікторія
Комерційний директор
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 години тому