Працювала в 6 компаніях   23 роки 4 місяці

Торгівля роздрібна / Retail, FMCG

Комерційний директор

Ведара Трейд, ТОВ

Торгівля роздрібна / Retail

8 років 6 місяців

06.2015 - 12.2023

- Формування стратегії продажів у рамках країни

- Розробка та впровадження плану розвитку продажів на територіях відповідно до стратегії Компанії в розрізі каналів збуту (Модерн Трейд, Фарма, Дитячі магазини, Трейд, E-com

- Річне планування виробництва

- Проведення переговорів з дистриб'юторами (фарм дистриб'юторами) укладання договорів

- Формування та управління ТУ для дистриб'юторів

- Формування та управління бюджетом

- Участь у розробці та реалізації маркетингової стратегії Компанії

- Формування ефективної та професійної команди продажів

- Постановка цілей підлеглим та регулярний контроль їх виконання

- Ведення переговорів із ключовими мережами (MT, Фарма)

- Забезпечення планових KPI компанії

Регіональний менеджер

Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна

FMCG

4 роки

06.2011 - 06.2015

Регіон: Донецька, Луганська, Днепропетрівська, Запорізька області

Функціональні обов'язки:-

- Стратегія розвитку регіону

- Управління та організація продажів в регіоні

- Управління маркетинговим бюджетом

- Управління каналом Baby Stores, стратегія розвитку каналу на рік (вся Україна)

- Ведення клієнта АТБ (переговори,планування продажів, проведення промо активностей)

- Контроль домовленостей

- Проведення переговорів з КК (Амстор, Укр.Рітейл, Обжора, БУМ, Абсолют, Здравиця, Ілліч Фарм, Сарепта)

- укладення маркетингових договорів

Нац.Менеджер по роботі з національними мережами

Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна

FMCG

9 місяців

09.2010 - 06.2011

Функціональні обов'язки:

- Розробка стратегії з ключовими клієнтами

- Переговори і планування роботи з ключовими клієнтами

- Прогнозування обсягу продажів ( в межах каналу, по виробнику, по SКU)

- Аналіз продажів, цінової політики та рівня конкуренції по регіонах, по містах, по мережах

- Розробка стандартів мерчандайзингу, постановка цілей для фокусних команд і відстеження виконання завдань

- Планування промо активностей і складання промо бюджету для ключових мереж

- Співпраця з регіональними та територіальними менеджерами щодо виконання завдань у ключових клієнтах, виконання цілей встановлених для дистриб'юторів

Результати роботи та досягнення :

У процесі роботи переведені на прямі контракти мережі «Ашан», «Караван», проведена оптимізація роботи з мережею «Білла», «Фуршет» розширення асортиментного ряду в мережах( АТБ плюс 3 SKU). Створено команду мерчендайзерів (м. Київ), результат зменшення OOS у ключових клієнтах за 3 місяці на 35%, виконання плану продажів на 130%

Регіональний менеджер

Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна

FMCG

2 роки 4 місяці

05.2008 - 09.2010

Регіон: Донецька, Луганська, Дніпропетровська, Запорізька області

Функціональні обов'язки:

- робота з дистрибуторами (4 дистрибутора)

- управління, постановка завдань територіальному менеджеру

- управління ексклюзивною торговою командою

Результати роботи та досягнення:

Проведена оцінка ефективності дистрибуторів, з подальшою заміною 1 дистрибутора. Результат заміни: збільшення обсягу продажів на 38%. Зростання показників по основному бренду Nutrilon склав::Value Share с 12,1% до 16,7%Volume Share c 8,1% до 11,3%WD c 74,5% до 94,8%.Виконання плану продажів за підсумками року: Secondary sales-105%

Територіальний менеджер

Група Данон: Данон Україна та Нутриція Україна

FMCG

10 місяців

06.2007 - 04.2008

Категорійний менеджер

ТОВ ЛІЯ

Торгівля роздрібна / Retail

6 років 9 місяців

09.2000 - 06.2007

Категорійний-менеджер ТЕО (побутова хімія, косметичні засоби, Непродовольчі товари, жувальна гумка, управління продажами прикасової зони).

Функціональні обов'язки:

- Ведення і розвиток продажів побутова хімія, косметичні ср - ва, жувальна гумка в мережі фірми

- Визначення стратегіі розвитку категоріі та асортименту, планограм -Ведення переговорів з постачальниками; укладення договорів; закупівля товару;

- Контроль за якістю (сертифікація продукції), аналіз продажів

- Забеспечення товаром магазини мережи

- Впровадження раціональних пропозицій, що збільшують обсяги продажів.

- Вихід на прямого виробника того чи іншого товару.

- Управління та координація роботою товарознавців на філіях

- Проведення маркетингових заходів

Результати роботи та досягнення

100% виконання КПР по прибутковості. Розроблено та впроваджено планнограми для магазинів різних форматів, приріст продажів склав 19%.Нагороджена дипломом на знак визнання високого професіоналізму та значущого внеску в досягненні компанією ТОВ «Авіто» почесного звання Кращий дистрибутор P&G в Україні в 2003/2004р почесного звання Кращий дистрибутор P&G в Україні в 2003/2004р

Ключова інформація

  • Планування та управління річним бюджетом
  • Формування та управління ефективною командою до 40 ч.
  • Ведення переговорів на високому рівні- власники бізнеса
  • Укладання нових контрактів, залучення нових клієнтів
  • Річне планування для виробництва
  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії компанії
  • Формування та управління комерційною політикою дистрибуторів в 24 обл.Украіни
  • Формування та управління ціновою політикою у всіх каналах збуту
  • Робота з усіма каналами збуту, також з В2В

Навчалась в 1 закладі

Донецький Державний Технічний Університет

Гірничо-Геологічний факультет. Спеціаль-ність інженер-маркшейдер, з присвоєнням кваліфікації Спеціаліст-марк-шейдер

Донецьк, 1998

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Німецька

середній

В1- В2 продовжую навчання

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійске посвідчення- категоріі «В»

Вікторія

Комерційний директор

Київ

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому