Працювала в 1 компанії   8 років 8 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс)

менеджер з адміністративної роботи

ПАТ "ДПЗКУ"

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 років 7 місяців

03.2015 - 10.2023

В обов’язки входило:

- організувати роботу менеджерів із постачання з документального оформлення договорів поставки Сільськогосподарської продукції(СГП);

- відповідати за коректне і вчасне формування регламентних документів і внесення до системи управлінського обліку (1С) інформацію про постачання СГП, а саме: заявка на закупівлю СГП, формування тексту договору поставки СГП, замовлення постачальнику, оприбуткування СГП на певному складі (включно із повними показниками якості);

- перевіряти і вносить до системи УТП 1С: Підприємство усі первинні документи щодо постачання СГП для проведення оплат;

- відповідати за підготовку первинних документів щодо постачання СГП для відправлення до центрального офісу Товариства;

- відповідати за підготовку і передачу начальнику аналітичної інформації, а саме: звітів про поточну ринкову ситуацію, звітів про план-факт виконання планових завдань з постачання СГП, звітів про наявність складських залишків на зернових складах;

- організовувати та забезпечувати виконання доручень керівництва та дотримання чинного законодавства і регламентних бізнес-процедур у діяльності відділу.

Додаткова інформація

Попереднє працевлаштування

Також працювала, та маю навики в роботі : ОКЗ «Сумський обласний клінічний психоневрологічний диспансер» - посада медичний реєстратор судово-психіатричної експертизи, архіваріус, на підміні (у разі відсутності) – секретарем головного лікаря.

В обов’язки входило:

- Друкування актів та інших документів, які необхідні для проведення експертизи;

- Оформлення актів експертизи;

- Належне оформлення та відправлення вихідної кореспонденції;

- При виявлені відсутності необхідних документів у справах, за вказівкою експерта друкувати та оформляти належним чином необхідні клопотання, листи, тощо;

- Проведення початкової реєстрації експертиз;

- Заповнення журналу реєстрації актів експертиз;

- Оформлення акта належним чином та підготовлення до видачі;

- Забезпечення зберігання архівних документів.

Яна

Офіс менеджер

Суми

46 років

повна зайнятість

Оновлено 4 місяці тому