Працювала в 1 компанії 8 років 8 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс)
менеджер з адміністративної роботи
ПАТ "ДПЗКУ"
АПК (Агропромисловий комплекс)
8 років 7 місяців
03.2015 - 10.2023
В обов’язки входило:
- організувати роботу менеджерів із постачання з документального оформлення договорів поставки Сільськогосподарської продукції(СГП);
- відповідати за коректне і вчасне формування регламентних документів і внесення до системи управлінського обліку (1С) інформацію про постачання СГП, а саме: заявка на закупівлю СГП, формування тексту договору поставки СГП, замовлення постачальнику, оприбуткування СГП на певному складі (включно із повними показниками якості);
- перевіряти і вносить до системи УТП 1С: Підприємство усі первинні документи щодо постачання СГП для проведення оплат;
- відповідати за підготовку первинних документів щодо постачання СГП для відправлення до центрального офісу Товариства;
- відповідати за підготовку і передачу начальнику аналітичної інформації, а саме: звітів про поточну ринкову ситуацію, звітів про план-факт виконання планових завдань з постачання СГП, звітів про наявність складських залишків на зернових складах;
- організовувати та забезпечувати виконання доручень керівництва та дотримання чинного законодавства і регламентних бізнес-процедур у діяльності відділу.
Додаткова інформація
Попереднє працевлаштування
Також працювала, та маю навики в роботі : ОКЗ «Сумський обласний клінічний психоневрологічний диспансер» - посада медичний реєстратор судово-психіатричної експертизи, архіваріус, на підміні (у разі відсутності) – секретарем головного лікаря.
В обов’язки входило:
- Друкування актів та інших документів, які необхідні для проведення експертизи;
- Оформлення актів експертизи;
- Належне оформлення та відправлення вихідної кореспонденції;
- При виявлені відсутності необхідних документів у справах, за вказівкою експерта друкувати та оформляти належним чином необхідні клопотання, листи, тощо;
- Проведення початкової реєстрації експертиз;
- Заповнення журналу реєстрації актів експертиз;
- Оформлення акта належним чином та підготовлення до видачі;
- Забезпечення зберігання архівних документів.
Яна
Яна
Офіс менеджер
Суми
повна зайнятість
Оновлено 4 місяці тому