Працював в 7 компаніях   8 років 3 місяці

Недержавні організації / NGO, Медицина та Охорона здоров'я, Охорона та Безпека, Інше, Юридичні послуги

Соціальний працівник/Focal point гарячої лінії

БФ Рокада

Недержавні організації / NGO

1 рік 5 місяців

01.2023 - 06.2024

Оптимізація процесів по гарячій лінії фонду Опрацьовка вхідних дзвінків, чатів, консультування по проектам. Розсилка смс повідомлень. Написання скриптів, шаблонів по направленням проектів. Реєстрація на консультацію до соціальних працівників. Ведення графіків та планування записів на отримання непродовольчих наборів. Кейс менеджмент/Ведення справ. Соціальний супровід, аналіз питань захисту на рівні домогосподарства. Аналітика та звітність по дзвінкам (кількісні, якісні показники, описова звітність)

Аудитор Call-центру

Клініка Доктора Богомолець

Медицина та Охорона здоров'я

1 місяць

01.2022 - 02.2022

Оптимізація процесів роботи фахівців. Написання посадових інструкцій.Впровадження стандартів роботи по дзвінкам/реєстраціям пацієнтів. Систематізація програми DocDream по частині гарячої лінії. Пошук менеджерів, проведення співбесід.Запуск дистанційних консультацій з напрямків трихології, дерматології роботи з менеджерами прослуховування дзвінків, надання зворотнього зв'язку. Розробка скриптів для чатів, вхідної та вихідної лінії. Підключення IVR. Запуск онлайн консультування пацієнтів.

Керівник call-центру

Safor Ukraine

Охорона та Безпека

1 рік 8 місяців

03.2020 - 11.2021

Побудова відділу клієнтської підтримки з нуля (повний кейс):- Придбання інструментів роботи під потреби відділу з необхідної техніки для роботи, закінчуючи CRM, Binotel, jivosite, поштові сервіси, тикет системи тощо, а також їх оптимізація під проект.- Повний цикл рекрутингу з підбору персоналу:розробка профілю посад, створення анкет на пошукових ресурсах (work.ua, rabota.ua тощо), обробка резюме, пошук за базами, проведення співбесід, адаптація нових співробітників та стажування.- Розробка процедур, посадових інструкцій, шаблонів роботи, скриптів, методичних матеріалів за продуктом та стандартами роботи, тестування для допуску до роботи та підвищення кваліфікації.- Розробка алгоритмів дій оператора/супервайзера, виходячи з тематики запиту, комунікаційної картки щодо взаємодії між департаментами компанії.- впровадження мотиваційної програми, KPI, оцінка якості обслуговування.- ведення щотижневої, щомісячної звітності, за зверненнями, складання фінансової звітності за підключеними пакетами послуг компанії, зведення в єдиний реєстр c google play та app stor.- Контроль за дотриманням стандартів роботи та закриття заявок відповідно до встановлених deadline (дзвінки, месенджери, пошта, чати).- Робота з відгуками в Google Analytics та App stor.- Складання графіка роботи, ведення звітності із зарплатного фонду.- Написання технічного завдання для розробників мобільного застосування проекту з метою оптимізації продукту, постійна комунікація з підрядниками для виконання поставлених цілей.- Робота з адміністративною сторінкою (BI напрямок):бізнес-аналітика з клієнтських баз, з набору функціональних модулів та звітів, підготовка даних, оптимізація процесів.- Активна участь у створенні та реалізації маркетингових стратегій:- Реалізація вихідного напрямку дзвінків щодо підвищення лояльності до бренду, смс розсилки, промо пропозиції.- робота з реферальною програмою, промо кодами.- Розробка акційних пропозицій, презентацій на В2В, аудиторії B2C, зовнішня реклама, інтернет реклама.- Розробка POS-матеріалів, брендування рекламної продукції.- Написання текстів для постінгу в соц. мережах., рекламних буклетів (копірайтинг, СЕО просування унікальними текстами)- Написання сценаріїв до рекламних роликів (голос за кадром), активна участь у зйомках (участь в одному з епізодів).- Участь у процесах за напрямом BTL: Робота з підрядниками, визначення концепції, закупівля/оренда інвентарю (промо-стійки, Roll-up, костюми і т.д.), друк POS-матеріалів.

Керівник Call-центру “Customer support”

UkrToto (Геймінг/Розваги)

Інше

2 роки

02.2018 - 02.2020

Побудова відділу з нуляНаписання процедур відділуСтворення посадових інструкцій та профілю посадиДосвід організації роботи відділуПобудова завдань, розробка методичного матеріалуАдаптація підтримки як для клієнтів, так і для внутрішніх співробітників offline мережіРозробка мотиваційних програм та їх впровадженняАналітика та підвищення показників kpiОцифрування показників за звітний періодПроведення Team building, coaching.Ведення щоденної, щотижневої та щомісячної звітностіФормування графіка роботи персоналуПошук кандидатів та проведення співбесід/assessment з кандидатами на посади: оператор Call-центру, супервайзер, спеціаліст Retention, оператор чату, спеціаліст контролю якостіНаписання скриптів (сценаріїв комунікацій), що продають, для дзвінків, чатів.Розробка відкаліброваних шаблонів відповідіІндивідуальна та командна робота з колективом, надання зворотного зв'язкуПрослуховування дзвінків та моніторинг діалогівВпровадження бонусної програми для співробітниківФормування ЦФО на наступний місяць відділуКонтроль своєчасних оплат за всіма інструментами роботиВпровадження форми оцінки якостіВпровадження системи штрафівЗапуск проекту: “Retention” із залучення та повернення клієнтаЗапуск проекту: “B2C” залучення та продаж послугСтворення Live-чат підтримкиСтворення кнопки зворотного дзвінка на сайтіОптимізація роботи Віртуальної АТС.Написання ТЗ, плану робіт та ведення переговорів щодо впровадження CRM системи під потреби компаніїНаповнення бази знань для працівниківУчасть у розробці інструментів із впізнаваності бренду, створення акцій, написання сценаріїв поштової/смс розсилки

Заступник керівника Call-центру

Fan Sport (Геймінг/Розваги)

Інше

8 місяців

06.2017 - 02.2018

Організація роботи відділуПостановка завдань, розробка навчального матеріалуРозробка мотиваційних програм та їх впровадженняАналітика та підвищення показників kpiВедення звітностіСтворення графіка роботи персоналу, табелювання та нарахування окладуПроведення співбесід із кандидатами на посаду: оператор контакт-центруІндивідуальна та командна робота з колективом, надання зворотного зв'язкуДопомога в обробці та закритті заявокПрослуховування дзвінків та моніторинг діалогівНаписання скриптів (сценаріїв розмови)Впровадження форми оцінки якостіВпровадження системи штрафівУчасть у розробці інструментів із впізнаваності бренду, створення акцій, написання сценаріїв поштової/смс розсилки

Керівник групи операторів

Socialhelp

Юридичні послуги

10 місяців

08.2016 - 06.2017

Управління персоналом, надання консультацій менеджерам з робочих питаньВедення документації, нагляд результатів команди, аналітика KPI, WFMФормування графіка роботи штату на наступний місяцьНаписання скриптівСистематичне проведення нарад з персоналом, надання зворотного зв'язкуПроведення зустрічей з кандидатами на посаду: оператор контакт-центруОцінка діалогів менеджера з метою аналізу та зворотного зв'язкуТабелювання співробітниківРозробка методичного матеріалу, атестація працівниківКонтроль дисципліни у залі

Менеджер з продажу/Керуючий групи операторів Cупервайзер

Monsterleads.pro, (Торгівля. Бади, телемагазин)

Інше

1 рік 2 місяці

02.2015 - 04.2016

Професійна дикція, грамотне мовлення. Вміння знаходити спільну мову з клієнтом. Проведення телефонних переговорів, інформування та консультування клієнтівУправління персоналом, надання консультацій менеджерам з робочих питань Ведення документації, спостереження за результатами команди, аналітикаФормування графіка роботи штату на наступну тиждень. Написання сценаріїв мотивації. Проведення вступних тренінгів, співбесід та навчання стажерів. Прослуховування діалогів з метою аналізу та надання зворотнього зв'язку з помилок. Табелування співробітників.Контроль дисципліни, стягнення штрафів

Ключова інформація

Навички роботи з комп'ютером Microsoft Office, Gmail диск, Google Analytics, 1С8, Інтернет, Tilda, LP, Adobe Photoshop, Figma, Stripe, Kvcaid. CRM: Oktell, bitrix24, Stream Telecom, Priocom., DocDream., Віртуальна АТС: Binotel., Live-чати: Siteheart, Tawk.to, Zoppim., JivoSite, Поштові платформи: ZenDesk, Sendgrid, Zimbra, Outlook, RoundCu Тикет системи: Jira, Redmine, HelpDesk, ServiceDesk. Sms сервіси: Sms-центр, Smsbulk, turbosms.

Навчався в 1 закладі

ДОН ГТУ

Фінанси

Алчевськ, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Кейс менеджмент

Київ, 2023

За минулий рік пройшов курси по соціальній роботі в Києво-Могилянській академії та курс по кейс менеджменту від партнерів УВКБ ООН

Додаткова інформація

Особисті якості

Цілеспрямований; комунікабельний; відповідальний; амбітний; з почуттям гумору. Люблю подорожі, читаю літературу у сфері психології, Займаюся спортом, відвідую семінари на різні теми для саморозвитку, надаю консультації – аудит для невеликих проектів.

Кирило Артурович

Керівник call-центру

Київ

Оболонський район

1 200 $

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому