Працював в 8 компаніях   33 роки 1 місяць

Послуги для населення - інше, Торгівля роздрібна / Retail, Державний сектор, Банки, Промисловість та Виробництво

Заступник директора управляючої компанії

Тов "фундамент сервіс"

Послуги для населення - інше

3 роки

01.2020 - 01.2023

Аналіз існуючих інженерних мереж, узгодження інфраструктури та об єктів мікрорайонів з відділом будівництва 2. Участь в організації та впровадженні ефективних систем управління

Заступник директора управління з питань розвитку, нерухомості та інвестицій

Тов "епіцентр к"

Торгівля роздрібна / Retail

12 років 11 місяців

01.2007 - 12.2019

1. Пошук об єктів нерухомості в містах україни для проектування та будівництва будівельних гіпермаркетів включаючи збір вихідних даних 2. Дослідження всіх існуючих інженерних мереж, інфраструктури та об єктів мікрорайону разом з відділом будівництва 3. Попередні переговори з власником, користувачем земельної ділянки або власником об єкту нерухомості, отримання правових документів на земельну ділянку ( об єкт нерухомості ) і перевірка їх чинності разом з юридичним відділом 4. Проведення незалежної експертної і нормативної оцінки вартості земельних ділянок ( об єктів нерухомості ) 2 5. Підготовка необхідних документів як основних для прийняття рішення ради директорів : географічно, інформаційна система ( gis ) презентація земельної ділянки ( lpp ) 6. Організація роботи з питань оренди площ гіпермаркетів

Заступник директора

Тов "респектум"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

01.2006 - 01.2007

Керівництво фінансово, господарською діяльністю підприємства в області матеріально, технічного забезпечення, збуту продукції на ринку і за договорами постачання, транспортного та адміністративно, господарського обслуговування, забезпечуючи ефективне і цільове використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних коштів 2. Контроль роботи відділів поставки та збуту 3. Виконання стратегічних цілей щодо продажу і асортименту продукції, якісної і кількісної дистрибуції за рахунок ефективного керування відділом продажу 4. Інформування працівників відділу збуту про поставлені перед ними завдання, перевірка готовності до вирішення поставлених завдань, розподіл складових роботи між ними 5. Контроль роботи підлеглих за затвердженими звітними документами, а також шляхом відвідування клієнтів на закріпленій за працівником території 6. Забезпечення виконання планів по досягненню рівня дистрибуції 7. Організація і проведення з підлеглими працівниками щоденних оперативних нарад, щотижневі і щомісячні наради з підведення підсумків і постановки нових завдань на наступний період роботи 8. Обґрунтування необхідності введення нових категорій працівників, необхідність збільшення ( скорочення ) існуючого складу працівників відділу, звільнення підлеглих працівників через невідповідність займаній посаді 9. Активна участь у підборі і навчанні нових працівників 10. Нагляд за виконанням графіку робіт, розміщенням працівників відповідно до штатного розпису, виконанням конкретних видів робіт 11. Аналіз забезпечення відділу матеріально, технічними, інформаційними ресурсами, необхідними для виконання поставлених завдань, запобігати простоям, аваріям, тимчасовим зупинкам роботи 12. Виконання ліцензійних, сертифікованих і екологічних вимог для гарантування безперервної діяльності підприємства 13. Контроль виконання працівниками підрозділу правил внутрішнього розпорядку, інших діючих на підприємстві правил і положень, умов трудових договорів, вимог по охороні праці, техніці безпеки, протипожежній безпеці 14. Керування системою індивідуальної оцінки працівників відділу і внесення зміни в систему компенсації 15. Виконання доручень керівництва підприємства, що стосуються роботи
• Розвиток мережі магазинів

Помічник, консультант народного депутата

Апарат верховної ради україни

Державний сектор

4 місяці

01.2006 - 05.2006

1. За доручення народного депутата україни вивчення питань, необхідних для здійснення його депутатських повноважень, підготовка відповідних матеріалів 2. Організація народному депутату україни зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організації 3. Виконання доручень народного депутата україни у взаємовідносинах з виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями 4. Участь під час зустрічей народного депутата україни з виборцями у розгляді звернень громадян, вирішення порушених ними питань 5. Систематичне узагальнення звернень виборців, інформування народного депутата 3 україни про підсумки узагальнень 6. За дорученням народного депутата україни участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, внесення пропозицій щодо шляхів їх вирішення 7. Ведення діловодства відповідно до вимог інструкції з діловодства у верховній раді україни, затвердженої відповідним розпорядженням голови верховної вади україни 8. Забезпечення зберігання документів, що надходили на ім я народного депутата україни, контроль своєчасності надходження відповідей на депутатські звернення

Заступник директора

Акб "брокбизнесбанк"

Банки

3 роки

01.2003 - 01.2006

Розробка планів та їх контроль по залученню вкладів від населення 2. Організація та контроль роботи центральної каси банку та касових вузлів на відділеннях та віддалених робочих місцях 3. Організація, контроль відкриття та подальша робота філій та відділень

Заступник голови правління

Акб "росток банк"

Банки

6 років

01.1997 - 01.2003

1. В межах своїх повноважень виконання рішень загальних зборів акціонерів та наглядової ради товариства 2. Дотримання встановлених у товаристві правил та процедур щодо укладання значних правочинів та правочинів, у вчиненні яких були заінтересованість ( конфлікт інтересів ) 3. Надання наглядовій раді поточної інформації про діяльність товариства 4. Щорічна звітність перед наглядовою радою та загальними зборами акціонерів щодо діяльності та фінансово, господарської діяльності товариства 5. Своєчасне надання наглядовій раді, ревізійній комісії, внутрішнім та зовнішнім аудиторам товариства інформації про діяльність та фінансовий стан товариства

Віце, президент

Ао "полюс"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

01.1994 - 01.1997

Організація процесу забезпечення сировиною, матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом, господарським інвентарем тощо 2. Контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу 3. Керівництво розробкою проектів перспективних і річних планів матеріально, технічного забезпечення 4. Спостереження за станом запасів сировини і товарів, запровадження заходів для їх мінімізації 5. Виконання роботи, пов'язаної з підготовкою претензій до постачальників 6. Участь в узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально, технічного забезпечення підприємства, запровадження заходів з розширення прямих зв'язків з постачальниками 7. Контроль своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу 8. Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого кошторису 9. Своєчасне складання та подання на погодження кошторису витрат закупівель у відповідності до чинного "положення про планування" 10. Здійснення організації оперативного обліку постачальницьких операцій 11. Керівництво роботою :, з техніко, економічного аналізу в галузі матеріально, технічного постачання, з розробки стандартів підприємства з матеріально, технічного забезпечення 4, щодо підвищення якості продукції

Транспортувальника до інженера технолога

Кво "хімволокно"

Промисловість та Виробництво

4 роки

01.1990 - 01.1994

Розробка графіків монтажу нового обладнання при реконструкції виробництва капронових ниток 2. Контроль за виконання монтажу та пусконалагоджувальними роботами в цеху

Навчався в 3 закладах

Одеська національна юридична академія

Правознавство кваліфікація спеціаліста, юрист

Одеса, 2006

Київський державний торговельно, економічний університет

Облік і аудит кваліфікація спеціаліста, економіст з обліку і аудиту

Київ, 1997

Київський технологічний інститут легкої промисловості

Технологія хімічних волокон кваліфікація спеціаліста, інженер хімік технолог

Київ, 1992

Володіє мовами

Українська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Програма арбітражних керуючих кваліфікація, арбітражний керуючий ( розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор

Київ, 2006

арбітражний керуючий

Додаткова інформація

Сімейний стан

Одружений

Особисті якості

Здатність працювати в команді, здатність до організації та управління роботою підлеглих, аналітичний склад розуму, готовність до прийняття рішення, робота на результат, відповідальність, надійність, організованість, порядність, комунікабельність

Водійські права

Категорія в

Максим Анатолійович

Керівник відділу

Київ

40 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому