Працював в 8 компаніях   29 років 6 місяців

Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Банки, Промисловість та Виробництво

Начальник відділу Цивільного захисту

Деснянська РДА

Державний сектор

4 місяці

09.2023 - 01.2024

Державна служба

Заступник директора управління з питань розвитку, нерухомості та інвестицій

Тов "епіцентр к"

Торгівля роздрібна / Retail

12 років

01.2007 - 01.2019

1. Пошук об єктів нерухомості в містах україни для проектування та будівництва будівельних гіпермаркетів включаючи збір вихідних даних 2. Дослідження всіх існуючих інженерних мереж, інфраструктури та об єктів мікрорайону разом з відділом будівництва 3. Попередні переговори з власником, користувачем земельної ділянки або власником об єкту нерухомості, отримання правових документів на земельну ділянку ( об єкт нерухомості ) і перевірка їх законності разом з юридичним відділом 4. Проведення незалежної експертної і нормативної оцінки вартості земельних ділянок ( обєктів нерухомості ) 5. Підготовка необхідних документів як основних для прийняння рішення ради директорів : географічно, інформаційна система ( gis ) презентація земельної ділянки ( lpp ) 6. Організація роботи з питань оренди площ гіпермаркетів

Заступник директора

Тов "респектум"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

01.2006 - 01.2007

Керівництво фінансово, господарською діяльністю підприємства в області матеріально, технічного забезпечення, збуту продукції на ринку і по договорах постачання, транспортного та адміністративно, господарського обслуговування, забезпечуючи ефективне і цільове використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних коштів 2. Контроль роботи відділів поставки та збуту 3. Виконання стратегічних цілей по обсягах продажу і асортименту продукції, якісної і кількісної дистрибуції за рахунок ефективного керування відділом продажу 4. Організація ефективний продаж через представників торговельних на закріпленій території, фахівців ( з продажу ) що знаходяться в торговельному залі 5. Інформування працівників відділу збуту про поставлені перед ними завдання, перевіка готовності до вирішення поставлених завдань, розподіляв ділянки роботи між ними 6. Розробка правил роботи підлеглих з метою збільшення долі активного збуту в обслуговуванні клієнтів 7. Контроль роботи підлеглих за затвердженими звітними документами, а також шляхом відвідування клієнтів на закріпленій за працівником території 8. Забезпечення виконання планів по досягненню рівня дистрибуції 9. Організація і проведення з підлеглими працівниками щоденні оперативки, щотижневі і щомісячні наради по підведенню підсумків і постановці нових завдань на наступний період роботи 10. Обґрунтування необхідності введення нових категорій працівників, необхідність збільшення ( скорочення ) існуючого складу працівників відділу, звільнення підлеглих працівників через невідповідність займаній посаді 11. Активна участь у підборі і навчанні нових працівників 12. Нагляд за виконанням графіку робіт, розміщенням працівників відповідно до штатного розпису, виконанням конкретних видів робіт 13. Аналіз забезпечення відділу матеріально, технічними, інформаційними ресурсами, необхідними для виконання поставлених завдань, запобігати простоям, аваріям, тимчасовим зупинкам роботи 14. Виконання ліцензійних, сертифікованих і екологічних вимог для гарантування безперервної діяльності підприємства 15. Контроль виконання працівниками підрозділу правил внутрішнього розпорядку, інших діючих на підприємстві правил і положень, умов трудових договорів, вимог по охороні праці, техніці безпеки, протипожежній безпеці 16. Керування системою індивідуальної оцінки працівників відділу і внесення зміни в систему компенсації 17. Проведення бесіди з підлеглими працівниками з метою вияснення причин незадоволеності роботою, і разом з ними вирішувати ці питання 18. Надання підлеглим необхідних вказівок з виконання ними робіт, що мають обов язковий характер 19. Виконання доручень керівництва підприємства, що стосувались роботи

Помічник, консультант народного депутата

Апарат верховної ради україни

Інше

4 місяці

01.2006 - 05.2006

1. За доручення народного депутата україни, вивчення питань, необхідних народному депутату україни для здійснення його депутатських повноважень, підготовка по них відповідних матеріалів 2. Організація народному депутату україни проведення звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організації 3 3. Виконання доручень народного депутата україни у взаємовідносинах з виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями 4. Участь під час зустрічей народного депутата україни з виборцями у розгляді звернень громадян, вирішення порушених ними питань 5. Допомага народному депутату україни в розгляді надісланих на його ім я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій 6. Систематичне узагальнення звернень виборців, інформування народного депутата україни про підсумки узагальнень 7. За дорученням народного депутата україни участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, внесення пропозицій щодо шляхів їх вирішення 8. Ведення діловодства відповідно до вимог інструкції з діловодства у верховній раді україни, затвердженої відповідним розпорядженням голови верховної вади україни 9. Забезпечення зберігання документів, що надходили на ім я народного депутата україни, контроль своєчасності надходження відповідей на депутатські звернення 10. Надання народному депутату україни організаційно, технічної та іншої необхідної допомоги при здійсненні ним депутатських повноважень присвоєно сьомий ранг державного службовця

Заступник директора київської філії

Акб "брокбизнесбанк"

Банки

3 роки

01.2003 - 01.2006

Розробка планів та їх контроль по залученню вкладів від населення 2. Організація та контроль роботи центральної каси банку та касових вузлів на відділеннях та віддалених робочих місцях 3. Організація та контроль відкриття та подальша робота філій та відділень

Заступник голови правління

Акб "росток банк"

Банки

6 років

01.1997 - 01.2003

В межах своїх повноважень виконання рішень загальних зборів акціонерів та наглядової ради товариства 2. Дотримання встановлених у товаристві правил та процедур щодо укладання значних правочинів та правочинів, у вчиненні яких були заінтересованість ( конфлікт інтересів ) 3. Надання наглядовій раді товариства на її запит поточної інформації про діяльність товариства 4. Щорічна звітність перед наглядовою радою та загальними зборами акціонерів щодо діяльності та фінансово, господарської діяльності товариства 5. Своєчасне надання наглядовій раді, ревізійній комісії, внутрішнім та зовнішнім аудиторам товариства інформації про діяльність та фінансовий стан товариства

Віце, президент

Ао "полюс"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки

01.1994 - 01.1997

Організація процесу забезпечення сировиною, матеріалами, товарами, інструментом, спецодягом, господарським інвентарем та т.д. 2. Контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу 3. Керівництво розробкою проектів перспективних і річних планів матеріально, технічного забезпечення 4. Спостереження за станом запасів сировини і товарів, запровадження заходів для їх мінімізації 5. Виконання роботи, пов'язаної з підготовкою претензій до постачальників 6. Участь в узгодженні умов і укладанні договорів поставок з матеріально, технічного 4 забезпечення підприємства, запровадження заходів з розширення прямих зв'язків з постачальниками 7. Контроль своєчасності здачі звітів в бухгалтерію співробітниками відділу 8. Контроль дотримання норм розрахунків по відділу, відповідно до затвердженого кошторису 9. Своєчасне складання та подання на погодження кошторису витрат по закупівлях у відповідності до чинного "положення про планування" 10. Здійснення організації оперативного обліку постачальницьких операцій 11. Керівництво роботою :, з техніко, економічного аналізу в галузі матеріально, технічного постачання, з розробки стандартів підприємства з матеріально, технічного забезпечення, щодо підвищення якості продукції, що випускалась

Транспортувальника до інженера технолога

Кво "хімволокно"

Промисловість та Виробництво

4 роки

01.1990 - 01.1994

Розробка графіків монтажу нового обладнання при реконструкції виробництва капронових ниток 2. Контроль за виконання монтажу та пусконалагоджувальними роботами в цеху

Навчався в 3 закладах

Одеська національна юридична академія

Правознавство

Одеса, 2006

Київський державний торговельно, економічний університет

Облік і аудит кваліфікація спеціаліста, економіст з обліку і аудиту

Київ, 1997

Київський технологічний інститут легкої промисловості

Технологія хімічних волокон кваліфікація спеціаліста, інженер хімік технолог

Київ, 1992

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Програма арбітражних керуючих кваліфікація, арбітражний керуючий ( розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор

Київ, 2006

арбітражний керуючий

Додаткова інформація

Особисті якості

Аналітичний склад розуму, готовність до прийняття рішення, відповідальність, надійність, організованість, порядність, комунікабельність

Водійські права

Категорія в

Сімейний стан

Одружений

Максим Анатолійович

Керівник, Заступник керівника

Київ

40 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому