Працював в 4 компаніях   7 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Інтернет

Директор магазину

Цитрус

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 1 місяць

11.2021 - до теперішнього часу

По результатам співбесіди в компанію «Цитрус» я заступив на посаду зам директора, через 10 місяців наполегливої праці очолив посаду директора, яку займаю по сьогоднішній день.
Період роботи в даній компанії став переломним в моєму житті, завдяки якому я отримав колосальний досвід у сфері управління персоналом!
З чого хочу відмітити:
- Організація та забезпечення умов для комфортної та безперебійної роботи персоналу
- Комплексний аналіз по прокладеній роботі з виявленням сильних та слабких сторін кожного працівника.
- Побудова стратегії, встановлення вектору розвитку, постановку цілей та задач по системі СМАРТ, своєчасний контроль на кожному етапі
- Комплексний аналіз ринку конкурентів
- Створення та підтримання корпоративного духу команди

Продавець

Фокстрот

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

08.2020 - 11.2021

Фокстрот став для мене періодом закріплення уже набутого досвіду, завдяки якому у мене з?явився стимул рухатись далі, розвиватись у сфері управління персоналом
На період роботи в мої обов?язки входило :
- Виконання планів продаж
- Консультація клієнтів
- Викладка товару
- Підтримання чистоти
- Планові інвентаризації

Старший продавець

Ябко

Інтернет

2 роки 2 місяці

01.2018 - 03.2020

Під час роботи в компанії «Ябко» досконально та поглиблено оволодів інформацією товарів компанії “Apple”, регулярно проходив курси продаж, та різноманітні тренінги, приймав участь у відкритті нової торгової точки, та стажуванні персоналу,
В мої обов?язки входило:
- Відкриття та закриття магазину
- Виконання планів та поставлених задач
- консультація та продаж як нових пристроїв та і вживаних
- Розрахунок клієнтів
- Налаштування проданих гаджетів
- Інвентаризації
- Ведення обліку звітності
- Переміщення товару
- Повернення товару
- Приймання товару на сервіс
• Непродовольчий магазин

Продавець

Comfy

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

04.2017 - 12.2017

На етапі початку кар'єри в роздрібній торгівлі, компанія «COMFY» надавала важливі підґрунтя в сфері ритейлу. Акцентуючи увагу на систематичному освоєнні асортименту товарів та комунікації з клієнтами. В мої обов?язки входило: -безпосередня консультація, яка включала в себе: встановлення контакту, коректне виявлення потреби (із використанням відкритих та закритих запитань), презентація товару із залученням клієнта, пропозиця додаткових послуг (пакети налаштувань, та стархування гаджета), робота над запереченням, пропозиція супутніх товарів, завершення продажі. - Виконання поставлених планів та цілей - Викладка товару на закріпленій зоні - Контроль актуальності вартості товару - Підтримка чистоти - Регульрні інвентаризації

Ключова інформація

- Організація та забезпечення умов для комфортної та безперебійної роботи персоналу
- Комплексний аналіз по прокладеній роботі з виявленням сильних та слабких сторін кожного працівника.
- Побудова стратегії, встановлення вектору розвитку, постановку цілей та задач по системі СМАРТ, своєчасний контроль на кожному етапі
- Комплексний аналіз ринку конкурентів
- Створення та підтримання корпоративного духу команди
- Ведення облікових документів
- Комунікація з проблемними клієнтами, вирішення конфліктних ситуації
- Касова дисципліна
- Кредитування
- Досвід проходження податкових перевірок
- Проведення співбесід, набір персоналу

Навчався в 2 закладах

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Технік - програміст

Івано-Франківськ, 2022

Коледж електронних приладів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Компютерна інженерія

Івано-Франківськ, 2018

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс Касира

Івано-Франківськ, 2023

Навички касової дисципліни, процеси розрахунку клієнта, оформлення супутніх документів, ведення касових документів

Курс Брокера

Івано-Франківськ, 2023

Процес оформлення кредиту від декількох фінансових установ, ведення документації та звітності

Курс Сервіс менеджера

Івано-Франківськ, 2023

Принципи оформлення товару клієнта при зверненні на гарантійне обслуговування, а також при страховому випадку, ведення сукупних документів

Курс Товарознавця

Івано-Франківськ, 2023

Процес повернення товару належної якості згідно чинного законодавства, оформлення необхідних документів, внутрішні переміщення товарів, приймання товарів, перевірка товарного вигляду

Курс Підбір пересоналу

Івано-Франківськ, 2023

Можливості пошуку та залучення кандидатів, проведення співбесід, виявлення потенціалу, основні аспекти підбору, оформлення кандидатів

Курс Мотивація персоналу

Івано-Франківськ, 2023

Поставлення цілей та створення мотивації для команди, аналіз сильних та слабких сторін кожного працівника та індивідуальний підхід, контроль виконання

Курс Аналіз ринку конкурентів

Івано-Франківськ, 2023

Повний аналіз ринку конкурентів, за коплексом медотів, який включає в себе: локацію, кількість реклами, кількість персоналу, якість консультацій, наявність товару, асортимент товару і тд

Додаткова інформація

Про мене

Вітаю! Радий знайомству, одже, якщо ви дочитали сюди, це означає вас зацікавило моє резюме, якщо у вас виникли запитання, або маєте пропозицію для мене, не соромтесь - телефонуйте! PS. не завжди є можливість підняти слухавку, в такому випадку пишіть Telegram/ Viber

Олег Богданович

Директор

Івано-Франківськ

26 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому