Працював в 4 компаніях   3 роки 2 місяці

IT

Unity developer

Heartstep Studios

IT

11 місяців

01.2023 - 12.2023

- Створення ШІ на основі підходу BehaviorTree/доповнення існуючого.

- Створення зброї.

- Створення “Розумного” оточення.

- Розширення функціоналу існуючої кодової бази/рефакторинг/оптимізація.

- Фікс багів.

Unity developer

Kalyna Games

IT

3 місяці

07.2022 - 10.2022

- Створення з нуля ігрового проекту, допомога в створенні інших.

- Робота з фізикою.

- Робота з UI.

- Робота с анімаціями.

- Допомога в створенні дизайн-документів.

- Робота з Stencil Buffer Shader.

- Фікс багів.

Unity developer

App Cake

IT

11 місяців

05.2021 - 04.2022

- Розробка Unity проектів з нуля самостійно.

- Робота в команді.

- Створення UI, DOTWeen анімацій, робота з фізикою.

- Робота з процедурною генерацією мешу.

- Управління маленькою командою (4 людини)

- Робота з хмарними сховищами.

- Інтеграція Adds/Purchases/Analytics в проекти.

- Створення білдів під Android/IOS/Windows/MacOS.

- Допомога з аплоудом у Steam.

- Оптимізація/фікс багів/рефакторинг.

ASP.NET MVC developer

ТОВ "Інститут розробки інформаційних систем" при КПІ"

IT

9 місяців

03.2019 - 12.2019

Ключова інформація

Hard skills:

- Досвід роботи з C#/ майже 5 років.

- Досвід роботи з Unity приблизно 4 роки.

- Розуміння і використання на практиці принципів OOP, SOLID, KISS.

- Розуміння і використання на практиці принципів патернів проектування: Visitor,(Abstract)Factory, FSM, Observer, etc.

- Досвід будування гнучкої архітектури.

- Досвід інтеграції та роботи з великою кількістю сторонніх SDK в проекті: UnityAds/IAP, Firebase, DOTWeen, BehaviorDesigner, Volumetric Fog & Mist 2, Final IK, etc.

- Досвід роботи з хмарними сховищами.

- Досвід роботи з Zenject.

- Досвід роботи з процедурним візуалом, по типу IK анімацій та генераціїмешу(Вокселі/Marching cubes)

- Досвід профілювання та оптимізації проекту.

- Досвід роботи підтримки та рефакторингу важкого Legacy коду.

- Досвід реалізації комплексного ШІ з використанням підходу BehaviorTree.

- Досвід розробки під Android & IOS, Windows, MacOS.- Github, Bitbucket, GitLab.

Soft skills/Etc:

- Високий рівень самоорганізації, можу самостійно розібратися майже в будь якійтемі.

- Досвід командної розробки.

- Досвід керування маленькою командою (4 людини)

- Досвід роботи з Jira, Slack, Time Doctor, Figma, Trello, Asana.

- Базовий рівень роботи з Blender(моделювання, анімації, текстури) та Photoshop.

- Базові навички по гейм-дизайну.

- Англійський на рівні читання/написання документації.

Навчався в 1 закладі

Частное акционерное общество "Высшее учебное заведение" Межрегиональная академия управления персоналом "

Розробник ігор

Киев, 2021

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Додаткова інформація

Свой раздел

Я 22-річний, Middle Unity 3D розробник. Мене цікавить абсолютно все, що стосуєтьсявідеоігор як з боку гравця, так і розробника. Готовий витратити десятки годин вільногочасу, щоб з'ясувати принцип генерації рівнів усіма забутої гри 30-ти літньої давності, абовлаштувати раптовий місячний задрот-марафон по всім новинкам в Steam. Маю базовеуявлення про розробку гри на всіх її етапах, при цьому володіючи впевненими знаннями впрограмуванні. Топлю за науковий підхід, жадібно споживаю научпоп контент у вільнийчас. Решта життя - все як у людей, фільми, котики, іноді книги, іноді - дружина(не іноді).

Kirill

Unity 3D developer

Київ

1 700 $

22 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 тижні тому