Працював в 4 компаніях 3 роки 2 місяці
IT
Unity developer
Heartstep Studios
IT
11 місяців
01.2023 - 12.2023
- Створення ШІ на основі підходу BehaviorTree/доповнення існуючого.
- Створення зброї.
- Створення “Розумного” оточення.
- Розширення функціоналу існуючої кодової бази/рефакторинг/оптимізація.
- Фікс багів.
Unity developer
Kalyna Games
IT
3 місяці
07.2022 - 10.2022
- Створення з нуля ігрового проекту, допомога в створенні інших.
- Робота з фізикою.
- Робота з UI.
- Робота с анімаціями.
- Допомога в створенні дизайн-документів.
- Робота з Stencil Buffer Shader.
- Фікс багів.
Unity developer
App Cake
IT
11 місяців
05.2021 - 04.2022
- Розробка Unity проектів з нуля самостійно.
- Робота в команді.
- Створення UI, DOTWeen анімацій, робота з фізикою.
- Робота з процедурною генерацією мешу.
- Управління маленькою командою (4 людини)
- Робота з хмарними сховищами.
- Інтеграція Adds/Purchases/Analytics в проекти.
- Створення білдів під Android/IOS/Windows/MacOS.
- Допомога з аплоудом у Steam.
- Оптимізація/фікс багів/рефакторинг.
ASP.NET MVC developer
ТОВ "Інститут розробки інформаційних систем" при КПІ"
IT
9 місяців
03.2019 - 12.2019
Ключова інформація
Hard skills:
- Досвід роботи з C#/ майже 5 років.
- Досвід роботи з Unity приблизно 4 роки.
- Розуміння і використання на практиці принципів OOP, SOLID, KISS.
- Розуміння і використання на практиці принципів патернів проектування: Visitor,(Abstract)Factory, FSM, Observer, etc.
- Досвід будування гнучкої архітектури.
- Досвід інтеграції та роботи з великою кількістю сторонніх SDK в проекті: UnityAds/IAP, Firebase, DOTWeen, BehaviorDesigner, Volumetric Fog & Mist 2, Final IK, etc.
- Досвід роботи з хмарними сховищами.
- Досвід роботи з Zenject.
- Досвід роботи з процедурним візуалом, по типу IK анімацій та генераціїмешу(Вокселі/Marching cubes)
- Досвід профілювання та оптимізації проекту.
- Досвід роботи підтримки та рефакторингу важкого Legacy коду.
- Досвід реалізації комплексного ШІ з використанням підходу BehaviorTree.
- Досвід розробки під Android & IOS, Windows, MacOS.- Github, Bitbucket, GitLab.
Soft skills/Etc:
- Високий рівень самоорганізації, можу самостійно розібратися майже в будь якійтемі.
- Досвід командної розробки.
- Досвід керування маленькою командою (4 людини)
- Досвід роботи з Jira, Slack, Time Doctor, Figma, Trello, Asana.
- Базовий рівень роботи з Blender(моделювання, анімації, текстури) та Photoshop.
- Базові навички по гейм-дизайну.
- Англійський на рівні читання/написання документації.
Навчався в 1 закладі
Частное акционерное общество "Высшее учебное заведение" Межрегиональная академия управления персоналом "
Розробник ігор
Киев, 2021
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Додаткова інформація
Свой раздел
Я 22-річний, Middle Unity 3D розробник. Мене цікавить абсолютно все, що стосуєтьсявідеоігор як з боку гравця, так і розробника. Готовий витратити десятки годин вільногочасу, щоб з'ясувати принцип генерації рівнів усіма забутої гри 30-ти літньої давності, абовлаштувати раптовий місячний задрот-марафон по всім новинкам в Steam. Маю базовеуявлення про розробку гри на всіх її етапах, при цьому володіючи впевненими знаннями впрограмуванні. Топлю за науковий підхід, жадібно споживаю научпоп контент у вільнийчас. Решта життя - все як у людей, фільми, котики, іноді книги, іноді - дружина(не іноді).
Kirill
Kirill
Unity 3D developer
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 тижні тому