Працював в 1 компанії   5 років 7 місяців

IT

PPC-Specialist

Назву компанії приховано

IT

5 років 6 місяців

06.2015 - 12.2020

Вивчав продукти бренду, спілкувався з менеджерами для визначення рекламної стратегії.Виконував планування та бюджетування інструментів просування бренду та продуктів.Постановка технічних вимог на матеріали (банерів, відео, постів, тизерів) для кампанії та контроль їхньої якості. Створення облікових записів Google, Youtube каналів та бізнес-спільнот у соцмережах.Оплата рекламних облікових записів у будь-якому сервісі. Вирішення питань з технічною підтримкою щодо повернення коштів.Додатково впроваджував на сайт теги та налаштування Tag Manager (GTM) для встановлення метрик: GAnalytics, Pixel та цілей на кнопку, скролінг, таймер, реєстрації… Налаштування конверсій та підв'язка до кампанії. Працював у Zapier, Tilda та інших інструментах.Налаштовую кампанії Google Ads (Search, GDN, Youtube, Discovery, mail), Facebook (FB, Instagram, Messenger, Audience Network). Створення та підв'язка ремаркетингу та LAL списків.Підбір відео, каналів, ключових фраз для пошуку та спеціальних аудиторій.Робота з аналітиками: GAnalytics, Pixel, Omniture, Яндекс-Метрика, Вконтакте, Zoho CRM…Моніторинг кампаній та ведення статистики в Exсel, аналіз ефективності та оптимізація РК.Ведення звітів у форматах Exсel та РРТ (PowerPoint), написання висновків та рекомендацій для покращення якості KPI's та зниження ставок.

Анонімний пошукач

PPC, Target, Buyer

Київ

1 300 $

36 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 місяць тому