Працював в 3 компаніях 15 років 3 місяці
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Банки
Програміст системний
E-consulting
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
9 років 2 місяці
07.2015 - до теперішнього часу
Замовник: АТ «Ощадбанк»
Основний проект – Єдине Вікно (Електронна комерція, роздріб) Додаткові проекти: ММСБ, Корп, Лігал Колекшен
Обов’язки:
• Створення веб-сервісів (ASP.NET REST API, MVC, WCF) для інтеграції MD CRM із зовнішніми системами.
• Інтеграція Microsoft Dynamics CRM із зовнішніми ІТ-системами і ресурсами (WAY4, АБС BARS, CardMake (UkrPay), Кредина Фабрика, MOL, BKI, GMSU, EWA, Електронний Архів та ін.) шляхом обміну XML-запитами і JSON-запитами (SOAP, REST API).
• Створення він-сервісів і плагінів для Microsoft Dynamics CRM.
• Створення баз даних, таблиць, збережених процедур Т-SQL, SQL-скриптів, SQL-запитів.
• Участь у проектуванні архітектури процесів.
Ключові навички
• Web-Services (REST API, MVC, WCF), Win-Services
• Microsoft Dynamics CRM (XRM), Microsoft Dynamics 365
• Microsoft Dynamics CRM Plugins, Workflows and Actions
• .NET Framework, OOP, C#, ASP.NET REST API, MVC, WCF, XML, JSON, SOAP, WSDL,
• ORM (Object Relational Mapping), Entity Framework, ADO.NET, Dapper, LINQ, LINQ to SQL
• Relational DB, SQL statements, MS SQL, T-SQL, Stored Procedure
• WinForms, WPF
• Microsoft SQL Server Management Studio, IDE MS Visual Studio
• Team Foundation Server (TFS), Git, JIRA, Bitbucket, Octopus,
• Message broker Apache Kafka
• Swagger, Postman, Fiddler
Старший спеціаліст сектору підтримки користувачів
JSC Platinum Bank
Банки
2 роки 9 місяців
09.2011 - 06.2014
Обов’язки:
• Адміністрування АБС Б2, створення нових типів продуктів в АБС Б2.
• Адміністрування Siebel CRM, адміністрування системи Клієнт-банкінгу iFOBS.
• Адміністрування облікових записів Active Directory, MS Exchange 2010.
• Робота з ПЗ АРМ-НБУ-Інформаційний та MAILAPP (надсилання пошти НБУ).
• Адміністрування АРМ-ів НБУ.
• Супровід робочих станцій користувачів, встановлення та супровід ПЗ.
• Участь в автоматизації та оптимізації процесів і задач.
Досягнення:
• Оптимізував адміністрування банківського ПЗ Galileo та усунув систематичні помилки, що суттєво підвищило ефективність роботи адміністраторів та користувачів ПЗ
• Створив низку інструкцій для користувачів та співробітників відділу ІТ.
• Періодично проводив навчання співробітників та молодшого інженерного складу компанії.
• Виконання SLA (угода про рівень надання послуг) – 100%.
Головний спеціаліст Управління інформаційного забезпечення
JSC Надра Банк
Банки
3 роки 2 місяці
07.2008 - 09.2011
Обов’язки:
• Супровід серверів пошти та АРМ-ів НБУ.
• Адміністрація мережі та підсистем АБС: адміністрування облікових записів користувачів, встановлення ключів системи криптографічного захисту.
• Супровід системи "Клієнт-Банк".
• Встановлення, заміна, супровід та облік ПК, периферійних пристроїв та серверного обладнання
• Забезпечення дрібного ремонту комп'ютерного обладнання та оргтехніки.
• Участь у відкритті нових відділень банку.
• Віддалений супровід користувачів головного офісу та відділень банку.
Досягнення:
• Розробив низку інструкцій, навчав нових співробітників відділу.
• Проводив навчання персоналу роботі з програмами та ПК.
• Встановив та налаштував на серверах усіх відділень банку FSRM та WSUS (за власною ініціативою).
Ключова інформація у підтримці регіональної мережі банків
• Active Directory.
• DHCP, DNS, Proxy, FSRM, WSUS.
• Налаштування та усунення несправностей ПК та серверів.
• Дистанційне адміністрування робочих станцій за допомогою DameWare, Radmin, RDP.
• Досвід розробки методичних матеріалів, інструкцій та навчальних посібників.
• Створення та розгортання образів ОС.
Ключова інформація
• Microsoft Dynamics CRM (XRM), Microsoft Dynamics 365
• Web-Services (REST API, MVC, WCF), Win-Services
• Microsoft Dynamics CRM Plugins, Workflows and Actions
• .NET Framework, OOP, C#, ASP.NET MVC, WCF, XML, JSON, SOAP, WSDL, REST API
• ORM (Object Relational Mapping), Entity Framework, ADO.NET, Dapper, LINQ, LINQ to SQL
• Relational DB, SQL statements, MS SQL, T-SQL, Stored Procedure
• Microsoft SQL Server Management Studio, IDE MS Visual Studio
• Team Foundation Server (TFS), Git, JIRA, Bitbucket, Octopus, message broker Apache Kafka
• Swagger, Postman, Fiddler
Навчався в 2 закладах
Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну
Економіка і підприємництво / Економіка підприємства
Київ, 2009
Київський національний університет технологій та дизайну
Факультет мехатроніки та комп’ютерних технологій, Електронні пристрої та системи. Магістр електроніки (диплом з відзнакою)
Київ, 2008
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Microsoft Specialist: Microsoft Dynamics CRM Application
Microsoft Specialist: Microsoft Dynamics CRM Customization and Configuration
Bionic University
Програма «Java Enterprise Edition»
Додаткова інформація
Особисті якості
• Аналітичне мислення,
• Здатність до швидкого навчання.
• Відповідальність, уважність.
• Відданість справі.
• Орієнтованість на результат.
Додаткові навички
Basic knowledge of Html, CSS, JS, Python
Валентин
Валентин
Middle C# Developer, dot net developer
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому