Працювала в 1 компанії   6 років 5 місяців

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Sky Way Capital

SKY WAY, ООО

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 років 5 місяців

07.2017 - 11.2023

Reception and registration of requests: Accepting applications and requests from users by phone, email, chat and other communication channels.Problem Analysis: The operator must be able to analyze the information provided in order to fully understand the essence of the user's problem.Providing consultation: Providing detailed advice to the user to solve a problem or answer a question. This may include instructions, recommendations and advice.Incident registration: Recording of all user requests, including a description of the problem, measures taken and the result.Solving simple technical issues: The operator must have knowledge of the basic technical aspects of the product or service to be able to resolve simple technical issues from users.Referral of queries to specialists: In case the problem requires deeper technical understanding, the operator can route queries to the appropriate technical specialists.Adhering to Service Standards: Adheres to company-established customer service standards and problem resolution timelines.Documentation: Recording all important details of the user encounter and actions taken in an incident reporting system or other appropriate tools.Updating the knowledge base: Adding information about known problems and their solutions to the knowledge base to facilitate future queries.Feedback: Providing feedback to developers or other parts of the company regarding common problems and user needs.

Навчалась в 1 закладі

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Філолог

Чернівці, 2014

Володіє мовами

Англійська

вільно

Німецька

вільно

Українська

рідна

Мар'яна

Customer support representative

Чернівці

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому