Працювала в 5 компаніях   28 років 8 місяців

Недержавні організації / NGO, Реклама та PR-послуги, Державний сектор, Промисловість та Виробництво

Кейс менеджер

БО Надія і житло для дітей

Недержавні організації / NGO

1 рік 2 місяці

11.2024 - до теперішнього часу

У своїй роботі кейс менеджера я успішно координувала процеси вирішення проблем сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, забезпечуючи їм необхідну підтримку та консультації. Моя відповідальність полягала у встановленні контакту з клієнтами, аналізі їх потреб та розробці індивідуальних планів дій, їх реалізацію. Я досягла успішних результатів, сприяючи вирішенню складних ситуацій та забезпечуючи задоволення клієнтів від наданої допомоги. Мої навички в управлінні кейсами та вміння ефективно спілкуватися з різними людьми були важливими для досягнення успіху в цій ролі.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • помічник фінансового директора

    SAM CEDEMO, MONACO

    Реклама та PR-послуги

    4 місяці

    03.2023 - 06.2023

    Складання та затвердження цивільних та комерційних договорів відповідно до чинного законодавства Князівства Монако та Франції.

    Консультації та роз'яснення законодавства під час укладання позачергових договорів та виникаючих у результаті спорів.

    Робота у компанії.

    Комплексний юридичний супровід корпоративної діяльності резидентів та нерезидентів. Внесення змін до статуту, складу засновників та органів управління, купівлі-продажу корпоративних прав, комплексного юридичного супроводу корпоративної діяльності юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів, у тому числі представництв іноземних компаній.

    Ведення судових справ у судах усіх інстанцій: аналіз ситуації, законодавства, дослідження та аналіз реальної судової практики, складання процесуальних документів, контроль за виконанням рішень. Складання адвокатських запитів, заяв, листів.

    Підготовка відповідей на запити та звернення державних органів. Моніторинг та аналіз законодавчих змін. Дослідження та правовий аналіз інформації. Надання іншої допомоги фінансовому директору: ведення внутрішнього обліку, підготовка інформаційних довідок, супровідних листів тощо.

    Начальник відділу правового забезпечення юридичного управління

    • Виконком Криворізької міської ради – начальник відділу правового забезпечення юридичного управління

    Державний сектор

    2 роки 11 місяців

    05.2019 - 03.2022

    Забезпечення правильного застосування законодавства міською радою та її виконавчими органами, інформування керівника про необхідність вжиття заходів у скасуванні актів, прийнятих із порушенням законодавства;Розробка проектів нормативно-правових актів та проведення правової експертизи таких актів,Проведення правової експертизи проектів рішень, розпоряджень та інших документів, що виносяться на розгляд міської ради, виконкому, міського голови, їх візування за умови погодження цих проектів заінтересованими підрозділами виконкому. У разі невідповідності проекту нормативного документа законодавству подання письмового висновку із пропозиціями щодо законного вирішення відповідного питання для прийняття остаточного рішення уповноваженим органомПроведення інформаційно-довідкової роботи щодо законодавства, оперативне доведення до виконавчих органів міської ради інформації про зміни у нормативних актах танових актів УкраїниНадання працівникам структурних підрозділів міської ради консультації з правових питань;Своєчасне вжиття заходів щодо протестів та поданням прокуратури, окремими ухвалами, рішеннями суду;Проведення роз'яснювальної роботи щодо запобігання проявам корупції,Надання юридичної допомоги постійним комісіям міської ради, комісіям, утвореним під час виконкому, а також депутатам ради;Участь у засіданнях комісій, до складу яких включено, згідно з рішенням виконавчого комітету, міської ради чи розпоряджень міського голови;За дорученням міського голови розгляд звернень громадян та депутатських запитів, звернень;Організація роботи, пов'язаної з укладанням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань,Забезпечення захисту майнових прав та законних інтересів міської ради та її виконавчих органів, а також погоджує (візує) проекти договорів за наявності узгодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів.Керівництво юридичною діяльністю відділу, розподіл обов'язків між працівниками, контроль їхньої роботи.Забезпечення виконання покладених на відділ завдань відповідно до Положення про відділ правового забезпечення юридичного управління

    директор з персоналу

    ТОВ Стіл Ворк, Кривий Ріг

    Промисловість та Виробництво

    4 місяці

    02.2019 - 05.2019

    Керівництво роботою відділу персоналуформування кадрової політики фірмирозрахунок нормативу чисельності персоналу та контроль його виконанняпідбір кандидатур та прийом працівниківстворення системи для навчання працівників компанії, включаючи використання сторонніх організаційзабезпечення ведення кадрового діловодства та законності у галузі працевлаштування

    Начальник відділу з праці та зайнятості Криворізького регіонального відділу з праці та зайнятості –

    Головне управління Держпраці у Дніпропетровській області, Дніпро

    Державний сектор

    24 роки

    09.1994 - 08.2018

    Контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині забезпечення прав та гарантій застрахованих осіб шляхом проведення перевірок роботодавців незалежно від форми власності та робочих органів виконавчих дирекцій фондів державного страхування;• Правовий аналіз усіх видів трудових договорів, контрактів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків та можливих ризиків їх укладання, оцінка підстав для розірвання; Складання різних видів звітності для Держпраці України;• Аналіз: нарахування та виплата заробітної плати згідно зі штатним розписом, трудовими договорами та табелем обліку робочого часу при всіх формах оплати праці (з урахуванням державних гарантій при роботі у вихідні та святкові дні, у ненормований час, у нічний час тощо) ;• Робота з профспілковими організаціями підприємств Кривого Рогу з питань спірних питань трудового законодавства, колективних договорів, їх виконання;• Проведення семінарів, навчання, нарад, засідань комісій з питань трудового законодавства та виконання інших функцій;• проведення прийому громадян, розгляд листів, заяв, пропозицій, скарг громадян, підприємств з питань дотримання законодавства про працю; Подання інтересів Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області у судових та інших органах;• Робота з контролюючими органами виконавчої влади (Поліція, Суди, Прокуратури, інспекції тощо) щодо контролю законодавства про працю;• Керівництво відділом;Проведення прямих ефірів та надання актуальних інтерв'ю на телебаченні та радіо з питань трудового законодавства; надання консультацій для друкованих видавництв (газети, журнали).

    Ключова інформація

  • Знання законодавства
  • Вміння підготовляти юридичні документи
  • Уважність до деталей
  • Вміння працювати з великим обсягом інформації
  • Аналітичні здібності
  • Знання процесуального законодавства
  • Навчалась в 2 закладах

    Міжрегіональна академія управління персоналом

    Правознавство / юрист

    м. Київ, 2007

    Національна металургійна академія України – 1989-1994

    Теплофізичний / Інженер – металург

    м. Дніпропетровськ, 1994

    Володіє мовами

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Сертифікат № 56 08.01.2025

    2025

    Семінар-тренінг за "Програмою підготовки працівників, які проводять соціальну роботуз вразливими категоріями населення: сім'ї, які перебувають в СЖО, сім'ї з груп ризику"

    Сертифікат № 68 від 15.01.2025

    2025

    Семінар-тренінг "Проведення соціальної роботи зі створення та здійснення соціального супроводу сімейних форм виховання та послуги патронатунад дитиною

    Сертифікат

    2025

    Специфіка роботи з дітьми та молоддю, які пережили насильство

    Сертифікат "Надія і житло для дітей" - Тренінг з підготовки фахівців для роботи в Малих групових будинках у Дніпропетровській області

    2024

    - Нормативно-правове підгрунтя функціонування Малих групових будинків 

    - Вплив перебування дитини в інституційному закладі на її розвиток та поведінку

    - Що таке психологічна травма, типи травм і захисні механізми

    - Порушення прив'язаності  у дітей, які мають травматичний досвід

    - Основи діагностики, визначення потреб дітей, довго та короткострокового планування, ведення випадку у Малому груповому будинку

    - Специфіка організації роботи у Малому груповому будинку (структура, основні задачі, розподіл обов'язків)

    - Принципи і методики роботи з дитиною, в тому числі залучення дитини до прийняття рішень, цілі й принципи співпраці з батьками або особами, які їх замінюють, ті іншими значущими для дитини особами

    -Роль фахівців у роботі з дитиною та її сім'єю

    - Командна робота з метою допомогти дитині

    Додаткова інформація

    Водійське посвідчення

    Наявність автомобіля

    Viktoriia

    Юрист

    Дніпро

    Готовий переїхати: Львів

    53 роки

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: в офісі/на місці

    Оновлено 2 дні тому