Працювала в 8 компаніях 9 років 10 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Спеціаліст з організації діловодства та архівації
ТОВ «Твоє Коло»
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 1 місяць
09.2021 - 10.2022
- Розробка та впровадження інструкцій, нормативної документації, системи архівування та управління документами;
- Створення та ведення електронної бази даних архівних матеріалів;
- Класифікація, маркування та розміщення документів відповідно до стандартів безпеки та збереження;
- Управління та контроль за переміщенням документів між відділами компанії;
- Проведення регулярних перевірок та аудитів щодо формування оригіналів пакетів документів з подальшою передачею в архів;
- Надання консультацій та підтримка користувачів при пошуку та отриманні деяких архівних матеріалів;
- Впровадження заходів забезпечення безпеки документів.
Фахівець по роботі з клієнтами
Biolabtech LTD
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 3 місяці
04.2017 - 07.2021
- Cупровід проектів на всіх етапах від погодження договору до відвантаження товару/ інсталяції обладнання;
- Підготовка, погодження та контроль підписання договорів;
- Ведення обліку та архівування документів;
- Взаємодія та документообіг зі складом, інженерним відділом, тендерним відділом, бухгалтерією;
- Організація та координація доставки товару, інсталяції та введення в експлуатацію обладнання;
- Підготовка пакету товаросупровідних документів;
- Перевірка та контроль оплат (1С,BAF) відповідно до строків в договорах, рахунках;
- Контроль надходження товару та інформування клієнта навсіх етапах (розміщення та підтвердження замовлення виробнику, надходження товару на склад, готовність до відвантаженнята інсталяції);
- Приймання та розміщення товару на складі, згідно встановлених вимог, внесення даних в 1С,Excel (терміни придатності, лоти, серійні номери);
- Робота з клієнтами з поточних питань, оперативне вирішення спірних ситуацій, претензій, рекламацій.
- Закупівля товару;
- Ведення бази даних клієнтів в CRM;
- Розробка та оптимізація процесів документообігу.
Сервіс — менеджер/менеджер зякості
Profimport
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
07.2016 - 03.2017
- Відслідковування замовлень клієнтів в 1С навсіх етапах, від підтвердження, до прибуття товару на склад;
- Інформування клієнтів прозміщення термінів поставки товару.
- Інформування клієнтів проотримання замовлення (повного/часткового) на складі;
- Координація роботи логістів, водіїв, товарознавців;
- Робота над вирішенням нестандартних ситуацій (претензії, рекламації);
- Ведення реєстру рекламацій, інформування клієнтів на кожному етапі їх вирішення;
- Контроль оплати від замовників.
Завідувач адміністративно-господарського сектору
ДП «Українські екологічні інвестиції"
Державний сектор
5 місяців
10.2015 - 03.2016
- Прийом і розподіл вхідних дзвінків, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання та доведення до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства;
- Реєстрація та прийом відвідувачів;
- Створення положень, наказів, протоколів;
- Участь у проведенні тендеру (член тендерного комітету);
- Участь у підготовці та оприлюднення інформації пропроведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг;
- Надання документації конкурсних торгів та роз'яснень учасникам процедур закупівель товарів та вимог до оформлення пропозицій конкурсних торгів;
- Здійснення контролю за експлуатацією та станом виробничих приміщень, наявністю та станом протипожежних засобів.
Спеціаліст з якості обслуговування/ адміністратор підтримки продаж
Комерційний контакт – центр «Київстар Бізнес»
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 9 місяців
12.2013 - 09.2015
- Надання необхідної інформації або рішень на звернення/скарги клієнтів за стандартами процедурних питань відповідно до внутрішніх схем компанії;
- Проведення атестацій татестувань операторів при підключенні нових проєктів, проведення програм та активностей для покращення якості обслуговування по існуючих проєктах;
- Організація зрізів знань операторів, моніторинг якості обслуговування;
- Внесення інформації в інформаційну базу знань, підготовка аналітичних звітів.
Оператор call-center
ДПрАТ Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
3 місяці
09.2013 - 12.2013
- Надання консультаційних послуг існуючих і потенційним абонентам Компанії в телефонному режимі;
- Надання інформації про послуги компанії, тарифи, процедури;
- Надання консультацій щодо основних функції мобільних апаратів, умов акцій, що проводяться компанією.
Оператор call center Посольство Польщі
Adelina Call Center & BPO
Послуги для бізнесу - інше
4 місяці
03.2013 - 07.2013
- Консультування клієнтів, реєстрація інформації в базі даних.
Менеджер по туризму
Туристичне агентство «Глорія»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
6 місяців
06.2012 - 12.2012
- Залучення нових клієнтів і продаж туристичних путівок (обробка онлайн-заявок, вхідних дзвінків);
- Консультація клієнтів, підбір оптимальних турів;
- Оформлення страховок, віз, закордонних паспортів та інших документів.
Навчалась в 1 закладі
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Цивільного захисту/ Практична психологія
Львів, 2011
Володіє мовами
Англійська
базовий
Іспанська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Олена Любомирівна
Олена Любомирівна
Проект менеджер, Спеціаліст з підтримки продажів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 1 тиждень тому