Працювала в 8 компаніях   9 років 10 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Спеціаліст з організації діловодства та архівації

ТОВ «Твоє Коло»

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 1 місяць

09.2021 - 10.2022

  • Розробка та впровадження інструкцій, нормативної документації, системи архівування та управління документами;
  • Створення та ведення електронної бази даних архівних матеріалів;
  • Класифікація, маркування та розміщення документів відповідно до стандартів безпеки та збереження;
  • Управління та контроль за переміщенням документів між відділами компанії;
  • Проведення регулярних перевірок та аудитів щодо формування оригіналів пакетів документів з подальшою передачею в архів;
  • Надання консультацій та підтримка користувачів при пошуку та отриманні деяких архівних матеріалів;
  • Впровадження заходів забезпечення безпеки документів.

Фахівець по роботі з клієнтами

Biolabtech LTD

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 3 місяці

04.2017 - 07.2021

  • Cупровід проектів на всіх етапах від погодження договору до відвантаження товару/ інсталяції обладнання;
  • Підготовка, погодження та контроль підписання договорів;
  • Ведення обліку та архівування документів;
  • Взаємодія та документообіг зі складом, інженерним відділом, тендерним відділом, бухгалтерією;
  • Організація та координація доставки товару, інсталяції та введення в експлуатацію обладнання;
  • Підготовка пакету товаросупровідних документів;
  • Перевірка та контроль оплат (1С,BAF) відповідно до строків в договорах, рахунках;
  • Контроль надходження товару та інформування клієнта навсіх етапах (розміщення та підтвердження замовлення виробнику, надходження товару на склад, готовність до відвантаженнята інсталяції);
  • Приймання та розміщення товару на складі, згідно встановлених вимог, внесення даних в 1С,Excel (терміни придатності, лоти, серійні номери);
  • Робота з клієнтами з поточних питань, оперативне вирішення спірних ситуацій, претензій, рекламацій.
  • Закупівля товару;
  • Ведення бази даних клієнтів в CRM;
  • Розробка та оптимізація процесів документообігу.

Сервіс — менеджер/менеджер зякості

Profimport

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

07.2016 - 03.2017

  • Відслідковування замовлень клієнтів в 1С навсіх етапах, від підтвердження, до прибуття товару на склад;
  • Інформування клієнтів прозміщення термінів поставки товару.
  • Інформування клієнтів проотримання замовлення (повного/часткового) на складі;
  • Координація роботи логістів, водіїв, товарознавців;
  • Робота над вирішенням нестандартних ситуацій (претензії, рекламації);
  • Ведення реєстру рекламацій, інформування клієнтів на кожному етапі їх вирішення;
  • Контроль оплати від замовників.

Завідувач адміністративно-господарського сектору

ДП «Українські екологічні інвестиції"

Державний сектор

5 місяців

10.2015 - 03.2016

  • Прийом і розподіл вхідних дзвінків, організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання та доведення до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства;
  • Реєстрація та прийом відвідувачів;
  • Створення положень, наказів, протоколів;
  • Участь у проведенні тендеру (член тендерного комітету);
  • Участь у підготовці та оприлюднення інформації пропроведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг;
  • Надання документації конкурсних торгів та роз'яснень учасникам процедур закупівель товарів та вимог до оформлення пропозицій конкурсних торгів;
  • Здійснення контролю за експлуатацією та станом виробничих приміщень, наявністю та станом протипожежних засобів.

Спеціаліст з якості обслуговування/ адміністратор підтримки продаж

Комерційний контакт – центр «Київстар Бізнес»

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 9 місяців

12.2013 - 09.2015

  • Надання необхідної інформації або рішень на звернення/скарги клієнтів за стандартами процедурних питань відповідно до внутрішніх схем компанії;
  • Проведення атестацій татестувань операторів при підключенні нових проєктів, проведення програм та активностей для покращення якості обслуговування по існуючих проєктах;
  • Організація зрізів знань операторів, моніторинг якості обслуговування;
  • Внесення інформації в інформаційну базу знань, підготовка аналітичних звітів.

Оператор call-center

ДПрАТ Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

3 місяці

09.2013 - 12.2013

  • Надання консультаційних послуг існуючих і потенційним абонентам Компанії в телефонному режимі;
  • Надання інформації про послуги компанії, тарифи, процедури;
  • Надання консультацій щодо основних функції мобільних апаратів, умов акцій, що проводяться компанією.

Оператор call center Посольство Польщі

Adelina Call Center & BPO

Послуги для бізнесу - інше

4 місяці

03.2013 - 07.2013

  • Консультування клієнтів, реєстрація інформації в базі даних.

Менеджер по туризму

Туристичне агентство «Глорія»

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 місяців

06.2012 - 12.2012

  • Залучення нових клієнтів і продаж туристичних путівок (обробка онлайн-заявок, вхідних дзвінків);
  • Консультація клієнтів, підбір оптимальних турів;
  • Оформлення страховок, віз, закордонних паспортів та інших документів.

Навчалась в 1 закладі

Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Цивільного захисту/ Практична психологія

Львів, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Іспанська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Олена Любомирівна

Проект менеджер, Спеціаліст з підтримки продажів

Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому