Працював в 15 компаніях 15 років
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Медіа / ЗМІ, Охорона та Безпека
Завідувач складу
ТОВ КРОКУС ПРОДУКТ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 місяці
03.2024 - 06.2024
1.Організація роботи відділу приймання і відпуску товарів.
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (комірники,вантажники,водії навантажувачів)
3.Перевірка природних і розхідних документів згідно товару.
4.Контроль перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів,
5.Контроль розвантаження, завантаження і збір заявок згідно маршрутного листа.
6.Перевірка зібраних заявок згідно замовлення контрагентів.
7.Оформлення актів розбіжності,оформлення актів списання і утилізації,недостачі товаро матеріальних цінностей.
8.Ставити задачі вантажникам та водіям навантажувачам при розгрузці товару,загрузці товару і переміщені товару на складі.
9.Взаемодія між відділами закупок,логістики і відділом продажів.
10.Підбір персоналу і проведення співбесід на відкритті вакансії.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(вантажники,водії навантажувачів,фасовщіки)
12.Проведення інвентаризації товарів і подача результатів адміністрації.
14.Табелювання виходу персоналу.
15.Кількість підлеглого персоналу:
10 працівників.
Завідувач складу
ТОВ КРОКУС ПРОДУКТ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 місяці
03.2024 - 06.2024
1.Організація роботи відділу приймання і відпуску товарів.
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (комірники,вантажники,водії навантажувачів)
3.Перевірка природних і розхідних документів згідно товару.
4.Контроль перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів,
5.Контроль розвантаження, завантаження і збір заявок згідно маршрутного листа.
6.Перевірка зібраних заявок згідно замовлення контрагентів.
7.Оформлення актів розбіжності,оформлення актів списання і утилізації,недостачі товаро матеріальних цінностей.
8.Ставити задачі вантажникам та водіям навантажувачам при розгрузці товару,загрузці товару і переміщені товару на складі.
9.Взаемодія між відділами закупок,логістики і відділом продажів.
10.Підбір персоналу і проведення співбесід на відкритті вакансії.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(вантажники,водії навантажувачів,фасовщіки)
12.Проведення інвентаризації товарів і подача результатів адміністрації.
14.Табелювання виходу персоналу.
15.Кількість підлеглого персоналу:
10 працівників.
Начальник складу
Олді, торгівельно-будівельний дім
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 місяці
11.2023 - 02.2024
2.Перевірка і навчання і контроль персоналу (приймальники,оператори,грузчики,водії навантажувачів)
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Контроль підлеглого персоналу до перевірки дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Контроль створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
17 працівників.
Приймальник товару
Олді, торгівельно-будівельний дім
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 місяці
07.2023 - 11.2023
1.Приймання товарів по кількості та якості в системі 1С на сканер або згідно замовлення товарознавця і видаткової накладної.
2.Перевірка замовлення товару в системі 1С згідно замовлення товарознавців.
3.Перевірка документів(видаткових накладних,товаро транспортних накладних,декларацій перевізників,сертифікати якості продукції)
4.Переварка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
5.Створення приходного ордера на товар і передача ордеру і товару в відділ згідно прийнятого товару.
6.Оформлення документів згідно прийнятого товару(ставити печатку,підпис,оформлення актів розбіжності,оформлення довіренностей)
7.Ставити задачі вантажникам та водіям при розгрузці товару і переміщені товару на складі і торговельному залі.
8.Перевіряти виконання поставлених мною задач вантажникам і водіям.
9.Взаемодія між товарознавцями в відділах і адміністрацією магазину щодо розміщення товару в зонах торговельного залу та складських приміщень.
10.Проведення співбесід на відкритті вакансії персоналом поданих відділом кадрів.
11.Проведення нарад і п'яти хвилинок з підлеглим персоналом
(оператори,вантажники,водії)
12.Проведення інвентаризації товарів.
13.Робота з операторами приймання заявок.
14.Створення графіку виходу персоналу.
15.Подача графіку в відділ кадрів і адміністрації.
Кількість підлеглого персоналу:
12 працівників.
Адміністратор з клінінгу
ЧИСТИЙ СВІТ ІНВЕСТ, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
03.2023 - 06.2023
2.Контроль та підбір персоналу на данні мені підконтрольні обьекти.
3.Створення графіків виходу на роботу для підлеглого персоналу.
4.Табелювання персоналу в сестемі 1с та в системі управління обліку персоналу.
5.Контроль персоналу згідно поставлених мною задач.
6.Рішення конфліктних ситуаціях як з замовниками так і в середині колективу.
7.Проведення стажування персоналу.
8.Постійний контроль поставлених завдань як від замовника так від прямого кірівництва.
9.Розробка мотиваційних програм для підняття мотивації колективу.
10.Пошук нових клієнтів для компанії.
11.Прийом і звільнення працівників на роботу.
Кількість підлеглого персоналу:
25 працівників.
Адміністратор з клінінгу
Чистий Погляд, ТОВ
Торгівля роздрібна / Retail
3 місяці
08.2022 - 11.2022
Сільпо Погреби(новий обьект)
2.Управління персоналом 30 працівників.
3.Створив робочий колектив.
4.Показував своїм прикладом всі дії персоналу.
5.Усунення негативу.
6.Табелювання персоналу згідно відпрацьованих годин в програмі управлінського обліку.
7.Створення графіків виходу на роботу персоналу.
8.Підбір персоналу.
9.Проведення співбесід і робочих нарад.
10.Оформлення персоналу а також його переведення і звільнення.
11.Розподіл персоналу сгідно зон їхнього приберання.
12.Перевірка роботи персоналу нічної зміни і ранкової.
13.Комунікація з представниками замовника.
14.Комунікація з компаніями котрі проводять аудит.
15.Комунікація з прямим керівництвом .
16.Проводження стажування адміністраторів а також заміна їх на обьекті в випадку необхідності.
17.Налагодження роботи згідно регламенту управління в компанії.
18.В міння пересуватися всіею технікою.
19.Знання технологічних карт і технологій приберання .
20.Проведення трененгів для сервісного персоналу.
Кількість підлеглого персоналу:
30 працівників.
Приймальник товару
Леруа Мерлен Україна / Leroy Merlin
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
12.2021 - 08.2022
2.Перевірка дати виробництва і дати кінцевого зберігання товарів.
3.Разміщення товарів на складі і проведення їх по сканеру по місцю розташування.
4.Користувпвся електророклой,штабелером,авто навантажувачем.
5.Вивіз товарів електротехнікою в торговельний зал.
6.Проведення інвентаризації товарів.
Кастинг Директор
СПАЙСЕС ПРОДАКШН,ООО
Медіа / ЗМІ
1 рік 9 місяців
03.2020 - 12.2021
2.Работа з актерами на знімальному майданчику.
3.Підбір акторів та створення графіку зайнятості і виходу на роботу.
4.Подання в бухгалтерію заробітної звітності згідно виконаного графіку виходу персоналу.
5.Розсиллка сценаріев и корегування зайнятості персоналу.
6.Замовлення транспорту згідно графіку прибуття персоналу на знімальний майданчик.
6.Робота з супровідною документацією (індивідуальні договора,ведення розрахункових відомостей,збір індивідуальних документів згідно договорів)
7.Підбір асистентів по актерам на знімальний майданчик.
8.Індивідуальне обговорення гонорарів з акторами згідно загальної смети.
9.Вирішення організаційних питання що до трансферів і розміщення персоналу.
10.Навчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
11.Перевірка виконання поставлених мною задач перед асистентами по акторам.
Кількість підлеглого персоналу:
15-35 працівників.
Кастинг менеджер
СПЕЙС ПРОДАКШН, ТОВ
Медіа / ЗМІ
1 рік 4 місяці
07.2017 - 11.2018
2.Робота з асистентами по акторам на знімальному майданчику.
3.Передача і перевірка документації кастинг директору.
4.Надання графіку виходів на роботу асистентів по акторам.
5.Передача сценаріїв і слідкування за трансферти акторів.
6.Навчавчання асистентів по акторам згідно регламенту компанії.
7.Передача матеріальних цінностей кастинг директору.
8.Звірка графіків прибуття акторів,згідно графіку кастинг директора.
Кількість підлеглого персоналу:
7 працівників.
Асистент по акторам
Балицький С.В.,ФОП
Медіа / ЗМІ
7 місяців
08.2016 - 03.2017
2.Робота з акторами масових сцен та акторами епізодичних ролей.
3.Підбір акторів масових сцен або заходів згідно потреб замовника,кастинг директора або режисера.
4.Зустріч та розміщення акторів.
5.Встановлення і виконання поставлених задач режисером що до дій акторів масових заходів.
6.Ведення і заповнення документації згідно регламенту замовника.
7.Виконання робочого регламенту зміни згідно кпп замовника і режисерської группи.
8.Ведення взаємодії розрахунків і подач звітності в бугалтерію.
Кількість підлеглого персоналу:
10-100 працівників залежності від замовлення.
Військовий
ЗСУ
Охорона та Безпека
1 рік
06.2015 - 06.2016
Учасник бойових дій.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами / аптечними мережами
IDS Аква сервис / Головачева К.Л., ФЛП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
09.2014 - 06.2015
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
Кількість підлеглого персоналу:
4 працівники.
Торговий представник
Хортиця, ТД, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
11.2013 - 09.2014
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з ключовими клієнтами.
3.Приймання замовлень в програмі 1С.
4.Підготовка і відправлення ділової документації(видаткові накладні, податкові накладні,ттн,договори )
5.Відвідування основних і проблемних клієнтів.
6.Ведення дебіторської заборгованості.
7.Постановка і перевірка поставлених мною задач мерчендайзерам.
8.Табелювання і створення графіків відвідування торгових точок мерчендайзерів.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
Торговий представник
Союз-Віктан Трейд
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 4 місяці
07.2009 - 11.2013
2.Ведення ділової документації і ділові переговори з дирекцією замовників.
3.Відвідання торговельних точок та пошук нових замовників.
4.Приймання замовлень в програмі 1С.
5.Проведення мерчендайзенгу та пром акцій в торговельних точках.
6.Ведення дебіторської заборгованості здача матеріальних цінностей в касу банку або бухгалтерию.
7.Виконання поставлених задач і плану начальником відділу.
8.Планування робочого тижня і місяця згідно регламенту компанії.
9.Усунення конфліктних ситуацій з замовниками.
10.Знайомство з новими контрагентами і підписання договорів для співпраці.
Експедитор
Союз-Віктан ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 10 місяців
09.2007 - 07.2009
2.Загрузка і вигрузка товару як на складі так і на торгових точках.
3.Здача товару на торгових точках згідно замовлення і видатковим накладним.
4.Здача матеріальних цінностей на склад та бухгалтерію компанії.
5.Комунікація з відділом логістики,торговими представниками,водіями перевізником і приймальниками товарів.
6.Вирішення конфліктних ситуацій з замовниками.
Ключова інформація
- Ведення переговорів з клієнтами
- Продаж товарів або послуг компанії
- Вибудовування довгострокових відносин з клієнтами
- Участь у виставках та презентаціях
- Підготовка комерційних пропозицій
- Ведення звітності про продажі
- Моніторинг виконання плану продажів
Навчався в 1 закладі
Національний університет фізичного виховання і спорту України
Олімпійський спорт
Київ, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Водійське посвідчення категорії В
Теорія водіння.
Водійські курси
Сергій
Сергій
Торговий представник
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому