Працювала в 2 компаніях 23 роки 3 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор
Головний бухгалтер
Агрогарант ПП
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
7 років 11 місяців
07.2016 - до теперішнього часу
Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, BAS електронний кабінет.);досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- підготовка та подача тендерної документації; досвід роботи з контролюючими органами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
досвід розблокування податкових накладних; -уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;– досвід формування платіжних доручень і вимог; оформлення кредиту в банку ; досвід підготовки та підписання контрактів; -знання законодавства в бухгалтерській, трудовий, податковій сфері; -досвід ведення переговорів;– уміння працювати в команді;– навички управління персоналом;– навички ведення податкової звітності;
досвід ведення юридичної особи на загальній та спрощеній системах оподаткування + платник ПДВ, ведення ФОП 1-3 групи та на загальній системі оподаткування;– грамотна письмова і усна мова;– знання мов: українська – рідна; чеська, англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, здійснювати аналіз дій і знаходити вихід із критичних ситуацій, швидко приймати рішення, слухати співрозмовника
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, BAS електронний кабінет.);досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- підготовка та подача тендерної документації; досвід роботи з контролюючими органами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
досвід розблокування податкових накладних; -уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”, “Інтернет-банк”;– досвід формування платіжних доручень і вимог; оформлення кредиту в банку ; досвід підготовки та підписання контрактів; -знання законодавства в бухгалтерській, трудовий, податковій сфері; -досвід ведення переговорів;– уміння працювати в команді;– навички управління персоналом;– навички ведення податкової звітності;
досвід ведення юридичної особи на загальній та спрощеній системах оподаткування + платник ПДВ, ведення ФОП 1-3 групи та на загальній системі оподаткування;– грамотна письмова і усна мова;– знання мов: українська – рідна; чеська, англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, здійснювати аналіз дій і знаходити вихід із критичних ситуацій, швидко приймати рішення, слухати співрозмовника
Ревізор
Білоцерківська державна податкова інспекція
Державний сектор
15 років 2 місяці
12.2000 - 02.2016
Посадові обов?язки: здійснення комплексних документальних перевірок юридичних осіб, узгодження та оформлення результатів перевірок, підготовка та складання відповідей на позовні заяви, участь у судових засідання в
господарському суді;
Досягнення: вивчення податкового законодавства, швидке реагування на зміни в законодавстві, досвід ведення переговорів з клієнтами
господарському суді;
Досягнення: вивчення податкового законодавства, швидке реагування на зміни в законодавстві, досвід ведення переговорів з клієнтами
Навчалась в 1 закладі
Академія державної податкової служби
Облік і аудит, Фінанси
Ірпінь, 2000
Володіє мовами
Англійська
базовий
Чеська
базовий
Людмила
Людмила
Головний бухгалтер
Біла Церква
Готовий переїхати: Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому