Працювала в 9 компаніях 33 роки 3 місяці
Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Освіта
Головний бухгалтер
Виробнича компанія
Промисловість та Виробництво
10 місяців
01.2024 - до теперішнього часу
- Організація роботи бухгалтерського відділу чисельністю 15 працівників.
- Контроль за дотриманням фінансового законодавства.
- Організація ведення повного обліку виробничої і фінансової діяльності компанії.
- Підготовка і подання фінансової, податкової, статистичної звітності.
- Супроводження аудиту з підготовки документації з трансфертного ціноутворення та звіту про контрольовані операції.
- Супроводження і успішне проходження позапланової документальної податкової перевірки.
- Оптимізація податкового навантаження і мінімізація податкових ризиків.
- Контроль правильності нарахування і перерахування податків і зборів.
- Розробка Положення про внутрішній і зовнішній документооборот в компанії, орієнтований на максимальне використання документів на електронних носіях інформації.
- Участь у розробці ТЗ для автоматизації окремих ділянок роботи.
- Організація обліку технологічно складного виробництва. Контроль за дотриманням специфікацій та ТУ.
- Організація розрахунків з контрагентами (резидентами і нерезидентами).
- Організація контролю імпортних операцій (документальне оформлення і відображення у обліку). Звітування перед Державною Митною Службою України.
- Організація контролю за дотриманням фінансової дисципліни.
- Розробка внутрішніх фінансових політик та процедур
Директор департаменту регламентного обліку
Група компаній «AVA GROUP»
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 3 місяці
09.2020 - 12.2023
- Організація бухгалтерського, управлінського та податкового обліку групи компаній. Навчання та консультування персоналу.
- Розробка та затвердження облікових політик окремих юридичних осіб групи компаній та групи компаній в цілому.
- Разом з юридичним департаментом розробка схем оптимізації структури групи (ліквідація не ефективних юридичних осіб, реструктуризація існуючих юридичних осіб, всього 25 юридичних осіб)
- Розробка податкових моделей з оптимізації оподаткування групи компаній, оптимізація податкового навантаження і мінімізація податкових ризиків для юридичних осіб та ФОПів групи.
- Контроль правильності нарахування і перерахування податків і зборів до державного, регіональних і місцевих бюджетів, страхових внесків до державних спеціальних фондів.
- Складання профілів для головних бухгалтерів та бухгалтерів на певних ділянках обліку. Розробка посадових інструкцій для бухгалтерів.
- Участь у розробці ТЗ, автоматизації окремих ділянок роботи, документообороту на паперових носіях та документообороту в 1 С. Забезпечення оптимального документообігу, збереження бухгалтерських документів, здачі їх у встановленому порядку в архів.
- Організація та проведення звірки взаємних розрахунків з нерезидентами (4 податкових юрисдикції).
- Оптимізація юридичної структури нерезидентів (купівля-продаж корпоративних прав, залік взаємних боргів тощо).
- Складання та здача податкової звітності по взаємовідносинах з нерезидентами (Звіт про контрольовані операції, Повідомлення про участь в міжнародній групі компаній).
- Організація роботи з підготовки та впровадження робочого плану рахунків, форм первинних облікових документів, що використовуються для оформлення господарських операцій, по яких не передбачені типові форми, розробки форм документів внутрішньої бухгалтерської звітності.
- Забезпечення складання офіційної фінансової звітності й оперативних внутрішніх зведених звітів про доходи і витрати коштів, іншої бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. Здача звітності до відповідних державних органів.
- Розробка та реалізація заходів, спрямованих на зміцнення фінансової дисципліни.
- Організація обліку активів, зобов’язань і капіталу.
- Організація обліку витрат виробництва і обігу, дотримання кошторисів витрат, обліку реалізації продукції, виконання робіт/надання послуг, результатів господарсько-фінансової діяльності, а також обліку фінансових, розрахункових і кредитних операцій.
- Організація проведення планових та позапланових інвентаризацій (підготовка наказів про створення постійно діючих та робочих інвентаризаційних комісій, підготовка наказів на проведення інвентаризацій, організація участі бухгалтерів у роботі інвентаризаційних комісій у процесі безпосереднього проведення інвентаризацій).
- Контроль за правильністю відображення на рахунках бухгалтерського та податкового обліків коштів на фінансування капітальних вкладень, формування балансової вартості капітальних об’єктів.
- Співпраця з зовнішніми аудиторами в процесі проведення щорічного обов'язкового аудиту.
Головний бухгалтер
ТОВ «Столичний млин»
Промисловість та Виробництво
2 роки 3 місяці
06.2018 - 09.2020
- Організація роботи та керівництво бухгалтерією.
- Податкове планування, аналіз, контроль та оптимізація податкового навантаження.
- Підготовка та складання фінансової, податкової та статистичної звітності.
- Узгодження договорів: перевірка проектів договорів на відповідність нормам податкового законодавства, щодо наявності фінансових ризиків для підприємства.
- Постановка технічних завдань програмістам, які обслуговують бухгалтерські програми, щодо необхідних доопрацювань та вдосконалення.
- Робота з банками по залученню позикових коштів.
- Організація управлінського обліку.
- Успішне проходження податкових перевірок, робота із запитами ДФС.
- Співпраця із зовнішніми аудиторами.
- Підготовка трансформаційних таблиць для формування звітності за 2018 рік щодо МСФЗ.
- Контрольовані операції. Підготовка та складання звітності по контрольованих операціях.
Головний бухгалтер
Група компаній «Агрохолдинг»
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 1 місяць
04.2015 - 05.2018
- Організація роботи бухгалтерій на підприємствах групи компаній.
- Самостійне повне ведення бухгалтерського обліку кількох юридичних групи компаній.
- Проходження податкових перевірок на підприємствах групи компаній, робота із зовнішніми аудиторами.
- Опротестування актів податкових перевірок, робота із запитами ДФС (аналіз, підготовка відповідей), складання запитів на адресу податкових органів, участь у підготовці позовних заяв до судів.
- Контроль за складанням та наданням фінансової, податкової та статистичної звітності окремих підприємств групи компаній.
- Самостійне складання фінансової, податкової, статистичної звітності окремих підприємств групи компаній.
- Узгодження договорів.Аналіз великих угод та розробка схем оптимізації оподаткування.
- Консультування та контроль бухгалтерів групи компаній з питань бухгалтерського та податкового обліку.
- Удосконалення програмної реалізації обліку та контролю господарських операцій (постановка технічних завдань аналітикам та програмістам, які обслуговують бухгалтерські програми).
- Робота з банками по залученню позикових коштів.
- Організація управлінського обліку.
- Досвід побудови системи обліку з нуля.
- Досвід відшкодування ПДВ.
Головний бухгалтер
ТОВ "Агро-Рось"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки
04.2013 - 04.2015
- Організація фінансового та управлінського обліку.
- Формування облікової політики підприємства, контроль її реалізації.
- Облік ПДВ (реєстрація податкових накладних, розрахунків коригування в ЄРПН контроль правильності формування податкових зобов’язань, контроль правильності відображення у обліку податкового кредиту, складання податкових декларацій з ПДВ, уточнюючих розрахунків тощо).
- Організація податкового обліку, податкове планування та розробка заходів з оптимізації оподаткування.
- Облік операцій імпорту.
- Контроль виконання договірних зобов’язань.
- Валютный контроль.
- Робота з банками по залученню кредитів.
- Формування та здача фінансової, податкової та статистичної звітності.
Заступник головного бухгалтера
ТОВ «Комплекс Агромарс»
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 11 місяців
05.2010 - 04.2013
- Організація обліку палива та паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, будівельних матеріалів, тари, МШП, матеріалів сільськогосподарського призначення, короткострокових біологічних активів та інших матеріалів.
- Організація оперативного обліку випуску готової продукції на виробничих ділянках підприємства (вирощування птиці, виробництво та переробка м'яса птиці).
- Організація обліку витрат на виробництво та калькулювання собівартості продукції.
- Облік та контроль результатів інвентаризаційної роботи на підприємстві.
- Організація обліку внутрішньогосподарських розрахунків.
Проректор з соціально-економічних питань, старший викладач
ОКВНЗ «Інститут підприємництва «Стратегія», Дніпропетровська область
Освіта
11 років 7 місяців
09.1998 - 04.2010
- Керівництво роботою з фінансово-економічного планування, організація процесів мобілізації та контролю руху фінансових та матеріальних ресурсів навчального закладу.
- Керівництво роботою зі складання штатного розпису установи.
- Організація та проведення робіт з комплексного економічного аналізу всіх видів діяльності, розробка заходів щодо ефективного використання фінансових, матеріальних та трудових ресурсів.
- Організація проведення державних закупівель.Керівництво роботою студентських пунктів харчування.
- Організація роботи з медичного обслуговування студентів.
- Забезпечення виконання програм соціального розвитку.
- Робота на посаді старшого викладача кафедри "Облік та аудит" (погодинно).
Викладач
ОКВНЗ «Інститут підприємництва «Стратегія», Дніпропетровська область
Освіта
4 роки
09.1994 - 09.1998
- Виконання навчальної роботи у відповідності з навчальними планами.
- Складання навчальних програм.
- Розробка навчально-методичних матеріалів, контрольних, домашніх, ситуаційних завдань та ін.
- Керівництво навчальними практиками.
- Керівництво курсовими, випускними роботами студентів.
- Виконання наукової роботи відповідно до затверджених планів.
Бухгалтер, старший бухгалтер
ДП «Південний радіозавод», «Магазин № 25 «1001 дрібниця» (Дніпропетровська область, м. Жовті Води).
Промисловість та Виробництво
2 роки 11 місяців
09.1991 - 08.1994
Ключова інформація
Знання:
- Національні стандарти бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
- Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ).
- Основні бухгалтерські програми.
- Досвід роботи у освітніх закладах, на агропромислових та промислових підприємствах.
Навички:
- Керування колективами підрозділів бухгалтерій підприємств.
- Організація роботи.
- Виконання облікових процедур на різних ділянках обліку.
- Виконання процедур аналізу фінансової інформації.
- Складання усіх форм фінансової звітності.
- Складання усіх форм податкової звітності.
- Фінансове планування і прогнозування, податкове планування.
- MS Office
- 1С: Бухгалтерія 8.3.
- 1С: Управління виробничим підприємством 8.3.
- 1С: Управління виробничим підприємством. Елеватор 8.3.
- 1С: Управління сільськогосподарським підприємством 8.3.
- 1С: Управління торговельним підприємством 8.3.
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- Арт Звіт
Навчалась в 2 закладах
Київський національний економічний університет (КНЕУ) (Київ)
Обліково-економічний. Облік, контроль та аналіз господарської діяльності
Київ, 1991
Гірничо-економічний технікум
Економічний. Товарознавство продовольчих товарів.
Кривий Ріг, 1986
Володіє мовами
Німецька
середній
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Diploma in International Financial Диплом з Міжнародної Фінансової Звітності (ДіпІФР), June 2018 / червень 2018 (Київ).
Сертифікат CAP (Certified Accounting Practitioner), registration number 0017222.(Київ)
Додаткова інформація
Співавтор навчальних посібників
- Гроші та кредит: Навчальний посібник / С.Б. Ільїна, В.П. Шило, В.І. Кисла (Ревенко), Н.І. Шрамкова - К.: «ВД «Професіонал», 2007. - 368с. (гриф надано МОН України, лист № 1.4/18-Г-249 від 31.01.2007 р.).
- Бухгалтерський фінансовий облік: теорія і практика: Навчально-практичний посібник / Н.І. Верхоглядова, В.П. Шило, С.Б. Ільїна, В.І. Кисла (Ревенко) та ін. - К.: Центр учбової літератури, 2010. - 536 с. (гриф надано МОН України, лист №1.4/18 - Г- 410 від 20.02.2007 р.).
Валентина
Валентина
Головний бухгалтер групи компаній
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 9 годин тому