Працювала в 5 компаніях   14 років 8 місяців

Освіта, Транспорт та Логістика, Банки

Секретар керівника

Навчальний заклад

Освіта

4 місяці

09.2025 - до теперішнього часу

У мої обов'язки як секретаря керівника входить забезпечення ефективного функціонування навчального закладу, включаючи прийом і обробку вхідних і вихідних документів, організацію зустрічей та планування подій. Я забезпечую підтримку в управлінні документацією та координацію робочого графіку керівника. Моя вмілість ефективно організовувати час і ресурси допомагаю забезпечити безперебійну роботу офісу і підвищити продуктивність колективу

Помічник менеджера з продажу

GLOBAL TRANSPORT COMPANY

Транспорт та Логістика

1 місяць

08.2025 - 09.2025

У ролі помічника менеджера з продажу я відповідала за підтримку комунікації з клієнтами, підготовка комерційних пропозицій, робота з оновленням інформації, контроль залишків, аналіз та щоденний моніторинг ринку. Завдяки моїй допомозі, вдалося збільшити обсяг продажів на та покращити взаємодію з клієнтами, що призвело до збільшення їхньої лояльності: • Розв'язання конфліктних ситуацій • Підготовка матеріалів для продажу

Менеджер по роботі з клієнтами

Райффайзен Банк

Банки

5 місяців

09.2024 - 01.2025

У ролі Менеджера по роботі з клієнтами я була відповідальною за підтримку взаємовідносин з клієнтами. Я активно співпрацювал з клієнтами, надавала їм необхідну інформацію та консультації, забезпечуючи високий рівень задоволеності клієнтів. Мої зусилля призвели до покращення якості обслуговування та збільшення задоволеності клієнтів

Менеджер по роботі з клієнтами

Райффайзен Банк

Банки

4 місяці

10.2024 - 01.2025

Секретар керівника

Школа І-ІІІ ступенів № 212 Деснянського району міста Києва

Освіта

13 років 8 місяців

02.2011 - 09.2024

У ролі секретаря керівника я відповідала за організацію робочого графіку керівника, планування зустрічей та комунікація з партнерами, відвідувачами. Забезпечувала ефективну роботу навчального закладу, включаючи ведення документації та контроль над термінами дій. Здійснювала прийом і обробку вхідних дзвінків та кореспонденції. Успішно організовувала робоче середовище для збільшення продуктивності та зручності роботи керівника. На час відпустки керівника організовувала та контролювала покладені обов'язки на працівників підприємства

Ключова інформація

Ведення документообігу;

організація роботи зі службовими документами;

здійснення, приймання, попередній розгляд, реєстрацію та облік кореспонденції;

відповідальність та правильність оформлення документації;

координація кадрової роботи, в тому числі складання наказів про прийом на роботу, звільнення;

супровід та змістовне протоколювання нарад;

комунікація суміжними у розрізі роботи державними установами на предмет організації зустрічі з керівником.

ПК-впевнений користувач (MS Word, MS Exel, поштові програми

внутрішній документообіг, досвід роботи в команді.

Вміння організовувати та забезпечувати ефективне функціонування приймальні.

Проводила державні закупівлі: відкриті торги, переговорна процедура закупівель. Є досвід роботи з різноманітними майданчиками: e-tender, прозоро, dzo, Київаудит т.д.

Навчалась в 1 закладі

НАСОА (Національна академія статистики, обліку та аудиту)

Менеджмент ЗЕД (Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності)

2022

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Спеціаліст з публічних закупівель

2018

Додаткова інформація

Особисті якості

Активна життєва позиція, комунікабельність, відповідальність, багатозадачність, стресостійкість, легкість у навчанні, спрямованість на результат.

Тетяна

Помічник керівника

Київ

25 000 грн

33 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому