Ключова інформація

C#, Unity, Photoshop, OOP, 3D/2D, Singleton, Git, Trello, Level design, UI design

Навчався в 2 закладах

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Комп'ютерні науки

Харків, 2027

Харківський комп'ютерно-технологічний коледж Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"

Розробка програмного забезпечення

Харків, 2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Intermediate Green Forest Certificate

Курси, тренінги, сертифікати

Green Forest Cerificate

Харків, 2021

Покращив навички англійскої мови до середнього та вище середнього.

Маю можливість читати англійську документації та отримувати інформацію з англо-мовного контенту

Додаткова інформація

Baby Care

Влітку 2023 року я працював над проектом "BabyCare".

Основна увага була зосереджена на розробці ігрового інтерфейсу, розміщенні реклами, створенні фреймворку та забезпеченні команди завданнями. Крім того, я також проводив код-рев’ю.

У процесі роботи я набув нових навичок і звичок у командній роботі.

https://github.com/Nickiduzo/BabyCare

Farm

Влітку 2023 року я також працював над проектом "Farm". Основна частина моїх зусиль була спрямована на перевірку завдань, комунікацію з колегами, які займалися графічним оформленням гри, та покращення загального стану гри. Я займався код-рев’ю, рефакторингом коду і активно використовував Trello для управління проектом.

https://github.com/Nickiduzo/Farm

ExoRex

Зараз я працюю над 2D проектом в Unity, основними рисами якого є піксельна графіка та зомбі-симулятор. Гравець має фармити цінні коштовності для розвитку свого персонажа. Самостійно реалізую всю механіку і графіку гри та продовжую роботу над проектом. Більшість часу витрачаю на вдосконалення інтерфейсу гри для покращення зрозумілості та зручності користування, а також на налаштування звукового супроводу.

У цьому проекті я освоїв використання Scriptable Objects, Particle Systems та Singleton патернів, а також частково впровадив Post Processing ефекти.

Гра має схожість з такими іграми, як Cuphead та Hollow Knight.

Останнім часом я приділяю багато часу завершенню проекту та підготовці до його випуску в Steam.

Микита Андрійович

Junior Unity Developer

Харків

20 років

повна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому