Ключова інформація

Маю навички з Hard-surface моделювання в такому наборі программ як: Maya, RizomUV, Substance Painter, Marmoset.

Можу, моделити, розгортувати, ретопити, робити лоуполі/хайполі моделі, текстурити в реалістичному стилі

Маю розуміння роботи з UE5 та створення ассетів оточення/зброї для нього

Навчався в 1 закладі

Харківський національний університет радіоелектроніки

172 Медіаінженерія

Харків, 2026

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Моделювання персонажа (отримано в ХНУРЕ)

Харків, 2020

Все що перелічено в резюме

Додаткова інформація

Портфоліо

https://www.artstation.com/niconi2323

Не цікавить

Колл-центри, соціальні мережі, та подібне НЕ ЦІКАВИТЬ

Микита

3d artist

Новомосковськ

Готовий переїхати: Дніпро

19 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому