Працювала в 2 компаніях   27 років 3 місяці

Освіта, Медицина та Охорона здоров'я

диспетчер факультету

Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

Освіта

27 років 2 місяці

10.1997 - до теперішнього часу

1. Робота з директивними документами з адміністрації, реєстрація та організація їх виконання

2. Робота з книгою обліку документів, що надходять, контроль надходження та виконання резолюцій документів

3. Оформлення та ведення різного виду документації

4. Проведення збору документів та перевірка на відповідність паспортних даних українською мовою

5. Проведення організаційної роботи щодо підготовки та проведення різного виду екзаменів

6. Підготовка наказів, таблиць, протоколів та інших документів

7. Підготовка різного виду інформації по запиту керівництва

8. Здійснення зв’язку з різними підрозділами для отримання оперативної та поточної інформації

9. Контроль ведення документації для узагальнення результатів

10. Здійснення різного виду зв’язку на вимогу керівництва

11. Видача та реєстрація різного виду довідок та дублікатів втрачених документів

12. Робота в електронних внутрішньоуніверситетських програмах

13. Надання консультацiй(вхiднi, вихiднi дзвiнки)

14. Досвід роботи з Єдиною державною електронною базою з питань освіти (ЄДЕБО)

Подяка Київського міського голови В. Кличка за багаторічну сумлінну працю, бездоганне виконання службових обов'язків та високий професіоналізм.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Адміністратор медичної клініки

    МЦ Благомед, Київ

    Медицина та Охорона здоров'я

    5 місяців

    12.2023 - 05.2024

    1. Робота з програмою "МедУчет"

    2. Робота зі страховими компаніями

    3. Прийом та реєстрація пацієнтів, складання графіку роботи лікарів-спеціалістів

    4. Організація та контроль роботи асистентів та медичного персоналу 5. Ведення документації, контроль фінансових операцій, складання звітності

    6. Взаємодія з пацієнтами, вирішення їхніх питань та проблем

    7. Робота з лабораторіями

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Ключова інформація

    MS Excel, MS Word, MS Office, Здатність до навчання, MS PowerPoint, Грамотна усна та письмова мова, Ведення документації, Оперативність, Уміння користуватись оргтехнікою, Знання офісних програм, Пунктуальність

    Управління офісними процесами

    Ведення документації

    Комунікативні навички

    Організаційні здібності

    Вміння працювати в мультизадачному режимі

    Навчалась в 1 закладі

    Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

    історичний

    Київ, 2000

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Відповідальна, комунікабельна, акуратна, уважна до дрібниць, пунктуальна, стресостійка, вмію працювати в команді, готова приймати нові виклики, вчитися та підвищувати рівень професійних навичок та вмінь. Маю унікальне поєднання досвіду і навичок. Мій досвід роботи навчив мене працювати з різноманітними категоріями людей.

    Юлия

    Секретар

    Київ

    Святошинський район

    15 000 грн.

    48 років

    Активно шукає роботу

    неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна

    Оновлено 4 тижні тому