Працювала в 5 компаніях   12 років 6 місяців

Інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail

Головний спеціаліст організаційного відділу

Печерська районна в місті Києві державна адміністрація

Інше

1 рік 1 місяць

10.2023 - до теперішнього часу

*На період відсутності начальника відділу виконувала посадові обов’язки начальника відділу ;

*Забезпечення прийому, попередній розгляд та реєстрація запитів на інформацію ПРДА та передавала їх у встановленому порядку на розгляд посадовим особам ПРДА, підприємствам, установам, організаціям, що належать до комунальної форми власності до компетенції яких входить розгляд запитів на інформацію;*Підготовка проєктів доручень курівництва щодо розгляду запитів на інформацію. Здійснювала контроль за наданням структурними підрозділами ПРДА, підприємствам,установам, організаціям, що належать до комунальної форми власності відповідей на запити в порядку та у строки.Визначені законом України «Про доступ до публічної інформації». ;

*Підготовка інформації для оприлюднення на офіційному інтернет-порталі ПРДА щодо надходження, опрацювання та виконання запитів на публічну інформацію. Що надійшли до ПРДА;

*Забезпечення зберігання, відповідно до затвердженої інструкції з діловодства. Запитів на інформацію та службової документації, яка була створена під час опрацювання запитів на інформацію;*Забезпечення планування ПРДА: здійснення аналізу,наданих керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Пропозицій щодо плану роботи та підготовка перспективного (річного), поточного(квартального) плану роботи райдержадміністрації;

*Участь у вирішенні питань матеріально-технічного забезпечення Президента України, народних депутатів України, Київського міського голови, депутатів Київської міської ради, всеукраїнських та місцевих референдумів в частині, що стосується діяльності місцевих органів виконавчої влади згідно з чинним законодавства.

Менеджер ресторану

ТОВ “Фендом Сіті”

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 роки 9 місяців

03.2017 - 12.2021

*Організація безперебійної та ефективної роботи ресторану відповідно до стандартів Компанії;

*Підтримка високого рівня сервісу;

*Виконання плану продажів, робота над збільшенням продажів співробітників;

*Підтримання комфорту і приємної атмосфери для гостей;

*Організація і проведення банкетів;*Вирішення конфліктних ситуацій з гостями;

*Управління персоналом, контроль робочого процесу;

*Ведення та облік каси;

*Робота з документацією, звіти;

*Керувала повним циклом підбору персоналу (скринінг резюме/ телефонні інтерв'ю, співбесіди, відправка job-offer-a);

*Брала участь в адаптації нових співробітників.

Офіціант

Grand Admiral Resort & SPA

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 7 місяців

06.2015 - 01.2017

*Робота з чітким дотриманням концепту закладу;

*Приймала замовлення від гостей закладу;

*Використовувала POS- термінали для ведення замовлень гостей;

*Сервірувала банкетні столи;

*Подавала замовлення у правильній послідовності напоїв та страв;

*Зустрічала гостей та ознайомлювала їх з меню;

*Навчала нових офіціантів, акцентуючи особливу увагу тонкощам роботи ресторану.

Мерчендайзер (відділ продажів)

ТОВ “Баядера Логістік”

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

01.2014 - 03.2015

*Створення та підтримка візуальної викладки товару;

*Продумування та здійснення оформлення вітрин магазину;

*Аналіз ефективності розвіски;

*Аналіз та корекція розвіски брендів з поганою оборотністю;

*Формування замовлень;

*Заповнення звітності.

Адміністратор/Бариста

Бутік “Ідеальна чашка

Інше

3 роки 6 місяців

06.2010 - 12.2013

*Приготування кавових напоїв;

*Контроль підготовки залу до роботи;

*Консультування гостей з асортименту;

*Робота з організації внутрішніх документів, звітів, інвентаризації;

*Управління персоналом;

*Онбордінг для нових співробітників (навчання та адаптація);

*Робота з постачальниками;

*Робота з гостями закладу, вжиття заходів щодо вирішення претензій, конфліктних ситуацій.

Ключова інформація

Здатність переконувати, вміння працювати в команді, високий рівень тайм менеджменту.

Навчалась в 1 закладі

Українська інженерно-педагогічна академія

Інженер- технолог, викладач дисциплін в галузі харчових технологій

Харків, 2013

Володіє мовами

Французька

нижче середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Користувач персонального комп'ютера

Харків, 2009

MS Excel/ MS Word/ Windows/ Графічний редактори

Додаткова інформація

Особисті якості

Досвідчений та енергійний менеджер. Керувала командою із 15 осіб. Хочу застосувати свій досвід роботи з клієнтами, щоб ефективно організовувати та проводити різноманітні заходи.

Анна Андріївна

Акаунт менеджер

Київ

20 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 дні тому