Працював в 1 компанії 12 років 7 місяців
IT
Тестер ігор
Light Vision Interactive
IT
12 років 6 місяців
03.2011 - 09.2023
- Виконував ручне тестування ігрових продуктів на різних етапах життєвого циклу, від ранньої альфа-версії до релізу гри.
- Знаходив та документував баги, використовуючи інструменти для управління багами, такі як Mantis, Jira та Trello.
- Працював над проєктами, включаючи Total Influence, Affected Zone Tactics і Medieval Online, забезпечуючи якість гри від початкового стадії розробки до випуску на Steam та продакшен.
- Взаємодіяв з розробницькими командами для виправлення багів та покращення продуктів.
- Володів навичками роботи з інструментами розробки, такими як IntelliJ IDEA.
- Використовував системи керування версіями, такі як SVN і GIT, для контролю над версіями програмного забезпечення.
- Адміністрував сервери за допомогою програми Putty та працював з базами даних за допомогою HeidiSQL.
- Модерував форум та чат гри, забезпечуючи якість взаємодії з користувачами.
Ключова інформація
- Ручне тестування
- Регресійне тестування
- Управління багами (Mantis, Jira, Trello)
- SCRUM
- Системи керування версіями (SVN, GIT)
- Інструменти розробки (IntelliJ IDEA)
- Робота з базами даних (HeidiSQL)
- Дистанційна робота з сервером (ssh, sftp)
- Тестова документація (тест-кейси, чек-листи, баг-репорти)
- Внутрішні ігрові адміністрації
- Модерація форуму та чату гри
- Загальна теорія тестування
Навчався в 1 закладі
Погребська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Погреби, Черкаська область, 2005
Додаткова інформація
Завершальна думка
Я готовий приєднатися до професійної команди та надати свій досвід та знання для досягнення високої якості ігрових продуктів. Готовий до нових викликів у галузі ігрової індустрії та покращення ігрового виробництва.
Олексій
Олексій
Тестувальник
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому