Працювала в 4 компаніях   11 років 2 місяці

Транспорт та Логістика, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з продажу авіаквитків

Харків, міжнародний аеропорт (ТОВ "Нью Системс АМ")

Транспорт та Логістика

8 років 3 місяці

12.2016 - до теперішнього часу

Маю досвід роботи з системами бронювання Amadeus, SkySpeed, Gabriel та іншими.

Здійснювала бронювання авіаквитків та консультування клієнтів щодо маршрутів. Забезпечувала швидкі та ефективні бронювання, що підвищувало задоволення клієнтів та обсяги продажів.

Обслуговувала пасажирів в аеропорту на рейсах: оформлення/переоформлення квитків, виписка багажних квитанції та проведення інших платежів, згідно правил авіакомпаній.

Вирішувала конфліктні ситуації. Працювала з overbook та затримками/скасуваннями рейсів.

Маю досвід обслуговування авіакомпаній, таких як МАУ, ЛОТ, Wizz Air, Ryanair, Windrose, SkyUp, Buta та інші.

Здійснювала щоденне закриття рейсів і складання звітності.

Інженер відділу обслуговування авіаперевізної документації

Міжнародні Авіалінії України

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

11 місяців

01.2016 - 12.2016

У мої обов'язки входило обслуговування рейсів авіакомпанії МАУ:

  • оформлення/переоформлення квитків (системи бронювання Gabriel, Amadeus Altea);
  • перебронювання у випадках overbook та затримки/скасування рейсів;
  • оформлення додаткових послуг (таких як багаж, перевезення тварин, харчування і та інше);
  • передача звітності керівництву авіакомпанії;
  • вирішення конфліктних ситуацій з пасажирами.

Адміністратор в офіс

Зелаз

Промисловість та Виробництво

11 місяців

01.2015 - 12.2015

У своїй роботі адміністратором я забезпечувала ефективне функціонування офісу, вирішуючи побутові питання та організовуючи різні заходи (зустрічі з клієнтами, корпоративи).

Мої обов'язки включали зустріч відвідувачів, забезпечення робочого простору необхідними матеріалами та оплату рахунків (комунальних платежів по всіх офісах, корпоративний зв'язок, рахунки від контрагентів) через банки та систему 1С.

Моє відповідальне ставлення до обов'язків сприяло плавному функціонуванню офісу та підтримувало позитивну атмосферу серед співробітників та відвідувачів.

Бухгалтер

ТОВ «Фінюрконсалтинг»

Торгівля роздрібна / Retail

10 місяців

02.2014 - 12.2014

Проводила перевірку рахунків-фактур (готівкові/безготівкові) з клієнтами філій компанії, розташованих у всіх регіонах України та іншу супутну документацію з продажу товарів.

Також була обов'язкова перевірка підзвітної документації у співробітників щодо витрат на відрядження.

Перевірка правильності складання актів звірок з контрагентами (щомісячних, квартальних), гарантуючи їхню правильність та відповідність вимогам.

Вела звітність в системі 1С.

Ключова інформація

  • Впевнене володіння ПК
  • Робота з документацією
  • Навички комунікації
  • Вміння працювати в команді
  • Робота з великими обсягами даних

Навчалась в 1 закладі

Український державний університет залізничного транспорту

Економічний / Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Карина Віталіївна

Менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Луцьк

Готовий переїхати: Київ, Львів, Дніпро, Харків

25 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 тиждень тому