Працювала в 3 компаніях   4 роки 7 місяців

Промисловість та Виробництво, Державний сектор, Недержавні організації / NGO

Помічник керівника відділу Планування та закупівель

POBEDOV

Промисловість та Виробництво

5 місяців

09.2023 - 02.2024

1. Списання тканини та фурнітури на подані керівником замовлення.

2. Формування замовлення на склад для збору потрібних матеріалів на замовлення масовки моделі одягу.

3. Облік та звітність про рух тканин та фурнітури.

4. Внесення накладних в 1С (здача відшитих замовлень, браки, переробки браків).

5. Ведення Excel таблиці цеху.

6. Комунікація із цехами та контроль якості виконання ними замовлення на відшив партії одягу.

7. Переоблік запасів тканин та фурнітури.

8. Аналіз динаміки продажів товарів.

9. Співпраця з внутрішніми відділами компанії.

10. Пошук потенційних партнерів для співпраці.

11. Оцінка якості зразків тканин.

12. Участь у розробці нових моделей одягу.

13. Виконання робочих доручень від керівника.

Вихователь соціальний по роботі з дітьми з інвалідністю

Центр реабілітації "Обрій"

Державний сектор

3 роки 6 місяців

12.2018 - 06.2022

1. Розробка та проведення розвивальних та виховних занять, спрямованих на підтримку фізичного, когнітивного та соціального розвитку дітей та молоді з інвалідністю з урахуванням їх потреб, можливостей та інтересів.

2. Співпраця з батьками та опікунами щодо виховання та розвитку дітей \ молоді з інвалідністю.

3. Співпраця з реабілітологами, психологами та іншими спеціалістами для розробки комплексних підходів для надання послуг.

4. Ведення документації щодо розвитку дітей та молоді з інвалідністю, включаючи оцінку досягнень та визначення потреб в підтримці.

5. Здійсення індивідуального, періодичного та постійного супроводу отримувачів послуг у приміщенні та за межами центру.

6. Проведення інтерв'ю з батьками \ опікунами дітей \ молоді з інвалідністю для визначення потреб у дітей \ молоді на час перебування в таборі.

7. Індивідуальний та груповий супровід під час надання соціальної послуги тимчасового відпочинку для батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю.

8. Допомога у здійсненні санітарно-гігієнічних процедур.

9. Використання спеціальних ресурсів та матеріалів для навчання та розробки занять.

10. Надання емоційної та соціальної підтримки отримувачам послуг, допомога у подоланні труднощів та адаптації.

11. Розробка річних планів соціально-побутової адаптації дітей та молоді з інвалідністю.

Фахівець із соціальної роботи

Громадська організація "Відкриті серця"

Недержавні організації / NGO

6 місяців

06.2018 - 12.2018

1. Систематичне ведення обліку звернень батьків дітей та молоді з інвалідністю.

2. Здійснення телефонних опитувань.

3. Складання щомісячних звітів наданих послуг, участь у складанні річного звіту.

4. Заповнення формальних звітів, анкет, заявок та інших документів.

5. Перенаправлення для надання допомоги із соціальної адвокації, підтримки в кризових ситуаціях.

6. Участь у проведенні інформаційних заходів, тренінгів, лекцій на соціальні теми для представників ГО та батьків \ опікунів дітей з інвалідністю.

Ключова інформація

1. Вміння організовувати робочий простір: Здатність до раціонального розміщення та організації обладнання, матеріалів та ресурсів для ефективної роботи.

2. Комунікаційні навички: Здатність взаємодіяти з колегами та клієнтами з відмінними міжособистісними навичками.

3. Вміння працювати з комп'ютером: Основи роботи з ПК та пакетом MS Office.

4. Пунктуальність та відповідальність: Здатність вчасно виконувати завдання та реагувати на запити.

5. Організаційні здібності: Здатність до керування часом, розподіл завдань і вирішення проблем.

6. Робота з документами: Основи роботи з документами, зберігання та обробка інформації.

7. Командний гравець: Здатність працювати в колективі та співпрацювати з іншими членами команди.

8. Швидке навчання: Здатність швидко освоювати нові навички та знання.

9. Ввічливість та клієнтоорієнтований підхід: Здатність створювати приємне враження на клієнтів та дотримуватися корпоративного стилю.

10. Здатність до управління стресом: Здатність залишатися спокійною в стресових ситуаціях і швидко приймати рішення.

11. Уважність до деталей: Здатність виявляти та виправляти помилки в документах і робочому процесі.

Навчалась в 1 закладі

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Психологія

Вінниця, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

1. Професійність: Високий рівень професійної етики, дотримання корпоративних норм та стандартів.

2. Ввічливість: Здатність дотримувати високий рівень ввічливості та культурності при взаємодії з колегами, клієнтами та партнерами.

3. Комунікабельність: Вміння ефективно спілкуватися, як письмово, так і усно, з різними людьми, включаючи внутрішні та зовнішні стосунки.

4. Стресостійкість: Здатність залишатися спокійною та приймати рішення в ситуаціях підвищеної навантаженості або невизначеності.

5. Організованість: Вміння планувати та організовувати робочі процеси.

6. Уважність до деталей: Здатність помічати дрібниці та дотримуватися точності при виконанні завдань.

7. Тактовність: Здатність вчасно та обачно реагувати на чутливі питання та ситуації, виявляти співчутливість.

8. Адаптивність: Здатність адаптуватися до змін у робочому середовищі та вимогах.

9. Самостійність: Спроможність самостійно встановлювати приоритети, працювати систематично та відповідально.

10. Робота в команді: Здатність співпрацювати з колегами, підтримувати позитивні стосунки та сприяти колективному успіху.

11. Конфіденційність: Здатність дотримувати конфіденційність інформації, що стосується компанії та клієнтів.

Тетяна

Адміністратор в офіс

Вінниця

15 000 грн.

28 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому