Працювала в 12 компаніях   10 років 8 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Краса / Фітнес / Спорт, Банки, Фінансові послуги, Юридичні послуги, Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер зі збуту

ТОВ Чернігівський автозавод

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 роки 11 місяців

02.2018 - 01.2023

Посадові обов'язки:
•організація та координація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, забезпечення постачання продукції, що випускається, контрагентам у встановлені терміни в повному обсязі;
•організація проведення маркетингових досліджень з вивчення споживчого ринку і його перспектив, формування і розширення господарських зв'язків із покупцями, проведення аналізу попиту, ступеня задоволення потреб вимог і запитів на продукцію підприємства, рівня конкурентоспроможності продукції на ринку шляхом вивчення і оцінювання потреб та запитів покупців, моніторингу конкурентів;
•участь у розробленні маркетингової політики;
•підготовка пропозицій і розробка рекомендацій щодо підвищення якості і поліпшення експлуатаційних властивостей продукції;
•участь у підготовці проектів перспективних і річних планів реалізації продукції, складання прогнозів збуту, розроблення рекламної стратегії, програм із формуванням попиту і стимулювання збуту;
•внесення пропозицій щодо корегування цін на продукцію, обсягів продажу, вибору каналів збуту, способів і часу виходу на ринок;
•участь у ярмарках, торгах, виставках, біржах із рекламування і реалізації продукції;
•організація зв'язків із діловими партнерами, забезпечення своєчасного виконання обов'язків перед контрагентами, пошук необхідної інформації для розширення зовнішніх зв'язків підприємства для реалізації продукції;
•укладення договорів купівлі-продажу продукції і узгодження умов поставки;
•підготовка тендерної документації;
•складання заявки, зведеної відомості замовлень і асортиментних планів поставки;
•аналіз даних з обліку готової продукції на складах підприємства і проведення розподілу по покупцях відповідно до укладених договорів;
•контроль відповідності рівня запасів готової продукції за обсягом і асортиментом до встановлених планів поставки;
•спільно з технічними службами підприємства участь у розробленні технічних умов приймання від виробничих підрозділів готової продукції, її зберігання і транспортування;
•контроль дотримання правил зберігання і підготовки готової продукції до відправлення покупцям;
•організація і контроль своєчасного відвантаження готової продукції відповідно до укладених договорів;
•участь у здаванні, прийманні продукції покупцям (перевізникам) і перевірці її якості, кількості та комплектності, підпис і візування приймально- здавальних актів, супровідних документів;
•вжиття заходів із забезпечення своєчасного надходження коштів за реалізовану продукцію;
•одержання і аналіз претензій від покупців щодо невідповідності якості, кількості і комплектності продукції, порушення термінів поставки;
•підготовка інформації, необхідної для висунення претензій покупцям за порушення термінів приймання продукції та оплати;
•забезпечення складання встановленої звітності, формування бази даних щодо внутрішньої та зовнішньої інформації зі збуту (натуральні і вартісні обсяги; засоби просування товару на ринки, територіальне поширення та терміни його збуту; відхилення і зміни кон'юнктури ринку);
•контроль внесення змін у довідкову та рекламну інформацію;
•підготовка документів для реєстрації ТЗ та реєстрація ТЗ у системі НАІС

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "ВСК АВТО"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

08.2022 - 12.2022

Посадові обов'язки:
•надання консультацій та супровід послуг з реєстрації, перереєстрації транспортних засобів у сервісних центрах МВС України;
•укладення договорів комісії та договорів купівлі-продажу транспортних засобів

Оператор на виробництво

BANKEN CHAMPIGNONS Польща

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 9 місяців

09.2015 - 06.2017

Оператор на виробництво

Dutron Польща

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2015 - 09.2015

Адміністратор спорт клубу

Спортивний клуб "Inter Atletika"

Краса / Фітнес / Спорт

6 місяців

05.2014 - 11.2014

Посадові обов'язки:
•зустріч, обслуговування, консультування гостей клубу щодо послуг клубу та прейскуранту;
•проведення екскурсій по спортивному клубу, презентація клубу, ознайомлення з акціями та нововведеннями клубу;
•приймання телефонних дзвінків - повна сервісна та інформаційна підтримка відвідувачів клубу;
•контроль виконання платних блоків, укладання контрактів;
•індивідуальний підхід, допомога з будь-яких питань щодо діяльності клубу, робота з претензіями та побажаннями відвідувачів;
•продаж додаткових послуг ( персональні тренування), спортивних товарів

Спеціаліст групи пізнього беззаставного стягнення Департаменту стягнення кредитів Відділення "Черніг

ПАТ АЛЬФА- БАНК

Банки

1 місяць

03.2014 - 04.2014

Посадові обов'язки:
•спілкування з клієнтами з питань простроченої заборгованості й мотивація щодо погашення в межах телефонних переговорів ( інформування, ведення переговорів щодо сплати боргу, консультування клієнтів з питань виникнення/погашення боргу, розрахунок простроченої заборгованості, роз'яснення можливих наслідків несплати, вирішення конфліктних ситуацій, внесення звітів про проведені заходи до програмного забезпечення)

Менеджер з надання кредитів

Ізі Кредит, ТОВ

Фінансові послуги

7 місяців

06.2013 - 01.2014

Посадові обов'язки:
•пошук та набір кадрів, навчання та організація тренінгів, очолення та керівництво командою особистих фінансових радників та кредитних інспекторів, які відповідають за обслуговування клієнтів компанії у даному регіоні;
•виконання щомісячно завдань для досягнення цілей компанії щодо продажу, збору кредитних платежів, а також прибутків та витрат компанії;
•організація заходів для реклами фінансових продуктів компанії;
•пошук та залучення клієнтів для реалізації фінансових продуктів компанії;
•контроль за дотриманням клієнтами графіків погашення платежів по фінансовим продуктам компанії, виконанням ними відповідник контрактних умов

Помічник юриста

ФОП Журенко Ю. М.

Юридичні послуги

1 рік 1 місяць

05.2012 - 06.2013

Посадові обов'язки:
•виконання доручень у справах, які знаходяться у провадженні юриста;
•консультування клієнтів (в тому числі на профільному сайті/ форумі), допомога у підготовці документів;
•складання процесуальних документів;
•реєстрація підприємств;
•представництво інтересів клієнтів в держорганах;
•отримання дозвільної документації;
•аналіз та складання договорів;
•представництво інтересів фізичних та юридичних осіб у судах

Економіст

ПАТ ПБ "ПриватБанк"

Банки

3 місяці

10.2011 - 01.2012

Посадові обов'язки:
•активні продажі продуктів та послуг банку;
•пошук та залучення нових клієнтів;
•консультування клієнтів по продуктах банку;
•обслуговування клієнтів у відділенні банку (оформлення пакету документів, заведення даних в програмні комплекси, видача карток, надання виписок, встановлення / зняття статусів тощо);
•робота з вже існуючою базою клієнтів (супровід, якісне обслуговування, вирішення проблемних ситуацій тощо)

Старший державний виконавець

ВДВС Конотопського МРУЮ

Державний сектор

2 місяці

01.2011 - 03.2011

Посадові обов'язки:
•примусове виконання рішень судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на державну виконавчу службу;
•розгляд пропозицій, заяв, скарг громадян, надання роз'яснень та рекомендацій з питань, що належать до компетенції відділу;
•безпосередне виконання покладеної роботи згідно з Положенням про відділ та планом роботи відділу, а також іншої роботи за дорученням начальника відділу здійснення інших повноважень відповідно до Закону України «Про державну виконавчу службу» та згідно з внутрішнім розподілом у відділі

Державний виконавець

ВДВС Конотопського МРУЮ

Державний сектор

1 місяць

12.2010 - 01.2011

Посадові обов'язки:
•здійснення необхідних заходів щодо своєчасного і повного виконання рішення, зазначеного в документі на примусове виконання рішення судів, інших органів (посадових осіб), виконання яких відповідно до законів України покладено на державну виконавчу службу (виконавчому документі), у спосіб і у порядку, визначеному цим документом;
•здійснення інших повноважень відповідно до Закону України «Про державну виконавчу службу» та згідно з внутрішнім розподілом у відділі

Оператор ПК

ТОВ "ЕКО"

Торгівля роздрібна / Retail

1 місяць

02.2008 - 03.2008

Посадові обов'язки:
•прийом товару по кількості і якості, звірка замовлень, складання актів розбіжності; •забезпечення правильного ведення документообігу щодо оприбуткування і списання i товару, складання повернень, формування звітів в 1С тощо

Ключова інформація

Професійні навички, які отримано з досвідом: впевнений користувач ПК (MS Office, Internet, Microsoft Excel, Google Docs, CRM, КП “АРМ “Торгівля КТЗ”), управління персоналом.
Особисті якості: комунікабельність, старанність, ініціативність, відповідальність, уміння адаптуватися, уміння працювати в команді.

Навчалась в 2 закладах

Харківський національний університет внутрішніх справ

правознавство

Харків, 2009

Сумський державний університет

правознавство

Суми, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс "Супроводжуючий гід/адміністратор туристичних груп" від ТОВ "Аккорд-Тур"

Львів, 2023

Отримала навички з: •адміністрування туру, координування всіх підрядників в турі; •реалізація програми туру; •контролю витрат та вчасного інформування підрядників про приїзд групи та кількість осіб, завчасного інформування підрядників про види обраних послуг, контролю якості надання послуг, збору коштів за факультативні екскурсії та вхідні квитки в музеї; •організаціх поселення, харчування, екскурсій, дегустацій тощо; •контролю кілометражу; •організація проживання і харчування для адмінкоманди; •надання звітності, фінансової та матеріальної відповідальністі реалізація програми туру; •з підтримання позитивного емоційного настрою в групі, постійн контакту з групою, контролю атмосфери в групі та вчасне інформування всіх подорожуючих щодо програми туру та зупинок; •контролю реалізації заявленої програми; •вирішення конфліктних ситуацій в групі; •збір інформації зворотнього звязку та відгуків, проведення вікторин, надання супроводжуючої інформації в автобусі та наданняя влучних рекомендаці

Тетяна Олександрівна

Адміністратор

Чернігів

39 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика, сезонна / тимчасова робота

Оновлено 6 місяців тому