Працювала в 6 компаніях 10 років
Медицина та Охорона здоров'я, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок
Фахівець зі зв'язків з громадськістю
Міська лікарня
Медицина та Охорона здоров'я
3 роки 10 місяців
01.2021 - до теперішнього часу
- робота зі зверненнями громадян;
- розробка та реалізація стратегії активності лікарні у соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram;
- зйомка та монтаж відео для Youtube-каналу;
- формування позитивного іміджу лікарні та медичного працівника;
- формування та реалізація інформаційно-рекламної стратегії лікарні;
- робота з корпоративним стилем.
Менеджер по роботі з клієнтами
Видавництво IT-книга
Видавництва та Поліграфія
3 роки 11 місяців
12.2020 - до теперішнього часу
- комунікація з клієнтами (вчителі та учні)
- допомога клієнтам у вирішенні проблемних питань (у межах наявних повноважень)
Секретар керівника
Міська лікарня
Державний сектор
9 років 5 місяців
06.2015 - до теперішнього часу
Організація діловодства; SMM лікарні в Facebook, Instagram, Telegram, Youtube; робота зі зверненнями громадян, вхідною та вихідною документацією, публічними запитами
Інспектор відділу кадрів (тимчасово, на період відсутності основного працівника)
УДППЗ "Укрпошта"
Телекомунікації / Зв'язок
2 місяці
07.2014 - 09.2014
- прийом, оформлення та звільнення працівників відповідно до КЗпП, положень, інструкцій та наказів керівника;
- формування та ведення особових справ, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- ведення обліку та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність;
- контроль за станом трудової дисциліни в підрозділах підприємства;
Заступник начальника відділення зв'язку (тимчасово, на період відсутності основного працівника)
УДППЗ "Укрпошта"
Телекомунікації / Зв'язок
1 місяць
06.2014 - 07.2014
- забезпечення збереження наявних поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;
- отримання готівкових підкріплень, здача та відправка понадлімітних залишків в касі;
- забезечення наявності реклами всіх видів поштових послуг, періодичних видань, інших товарів та послуг
Оператор поштового зв'язку 3 класу (тимчасово, на період відсутністі основного працівника)
УДППЗ «Укрпошта»
Телекомунікації / Зв'язок
1 місяць
07.2013 - 08.2013
- прийом, реєстрація та розподіл внутрішніх, міжнародних, валютних переказів;
- робота з переказами WesternUnion, MoneyGram, Blizko;
- реалізація періодичних видань, знаків поштової оплати
Ключова інформація
- Маю високий рівень тайм менеджменту;
- стресостійка;
- можу поєднувати декілька справ одночасно;
- швидко адаптуюсь до нових обставин;
- емоційно компетентна;
- за будь-яких обставин дотримуюсь дедлайнів;
- звикла до роботи з великим об'ємом інформації;
- маю досвід роботи з редакторами Canva, Movavi Video Editor, Adobe Audition, Adobe Premiere Pro, Adobe Captivate;
- маю досвід роботи з Facebook, Instagram, Telegram, Youtube.
Навчалась в 3 закладах
Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського
Факультет - управління, економіки та вищої математики, Спеціальність – «Облік та аудит», спеціаліст
Миколаїв, 2015
Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського
Іноземна філологія, англійська мова, спеціаліст
Миколаїв, 2014
Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж" І-ІІ рівнів акредитації
Вчитель іноземної мови початкової освіти
Новий Буг, 2010
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Початок роботи з ChatGPT
https://certs.prometheus.org.ua/downloads/6db131c932614ecbb430f8ddb1c7f50f/Certificate.pdf
Комунікаційна школа проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я»
ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
основні принципи та засади взаємодії з громадськістю етапи та інструменти взаємодії з громадськістю консультації з громадськістю: особливості організації та проведення, оцінка ефективності Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/ffc57734a7dc45b6b5641d849dd07cba/Certificate.pdf
ЗДОРОВЕ СПІЛКУВАННЯ
основи комунікації лікаря та пацієнта особливості роботи із специфічними групами пацієнтів юридичні аспекти відносин між лікарем та пацієнтом Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/30955bfb53884c7aa1cd3cd4386ae997/Certificate.pdf
ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗПОРЯДНИКІВ
Створення та основні обов'язки спеціального підрозділу з доступу Відповідальність за порушення законодавства у сфері доступу Порядок розгляду інформаційних запитів Застосування трискладового тесту Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/5fcbe878cc13428589e11e5f1dd71366/Certificate.pdf
КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПОБУДОВИ РЕПУТАЦІЇ
https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/dae3ff8fa43641889681937ddf7be7d2/Certificate.pdf
ДІАЛОГ ТА МЕДІАЦІЯ: ШЛЯХ ДО ПОРОЗУМІННЯ
https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/d616ec493e7845548d1d4f1b327373d3/Certificate.pdf
Бухгалтерський облік, Міжнародний інститут економіки та менеджменту
Оксана Сергіївна
Оксана Сергіївна
Менеджер по роботі з клієнтами
Миколаїв
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 місяці тому