Працювала в 6 компаніях   10 років

Медицина та Охорона здоров'я, Видавництва та Поліграфія, Державний сектор, Телекомунікації / Зв'язок

Фахівець зі зв'язків з громадськістю

Міська лікарня

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 10 місяців

01.2021 - до теперішнього часу

  • робота зі зверненнями громадян;
  • розробка та реалізація стратегії активності лікарні у соціальних мережах Facebook, Instagram, Telegram;
  • зйомка та монтаж відео для Youtube-каналу;
  • формування позитивного іміджу лікарні та медичного працівника;
  • формування та реалізація інформаційно-рекламної стратегії лікарні;
  • робота з корпоративним стилем.

Менеджер по роботі з клієнтами

Видавництво IT-книга

Видавництва та Поліграфія

3 роки 11 місяців

12.2020 - до теперішнього часу

  • комунікація з клієнтами (вчителі та учні)
  • допомога клієнтам у вирішенні проблемних питань (у межах наявних повноважень)

Секретар керівника

Міська лікарня

Державний сектор

9 років 5 місяців

06.2015 - до теперішнього часу

Організація діловодства; SMM лікарні в Facebook, Instagram, Telegram, Youtube; робота зі зверненнями громадян, вхідною та вихідною документацією, публічними запитами

Інспектор відділу кадрів (тимчасово, на період відсутності основного працівника)

УДППЗ "Укрпошта"

Телекомунікації / Зв'язок

2 місяці

07.2014 - 09.2014

  • прийом, оформлення та звільнення працівників відповідно до КЗпП, положень, інструкцій та наказів керівника;
  • формування та ведення особових справ, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
  • ведення обліку та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про трудову діяльність;
  • контроль за станом трудової дисциліни в підрозділах підприємства;

Заступник начальника відділення зв'язку (тимчасово, на період відсутності основного працівника)

УДППЗ "Укрпошта"

Телекомунікації / Зв'язок

1 місяць

06.2014 - 07.2014

  • забезпечення збереження наявних поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;
  • отримання готівкових підкріплень, здача та відправка понадлімітних залишків в касі;
  • забезечення наявності реклами всіх видів поштових послуг, періодичних видань, інших товарів та послуг

Оператор поштового зв'язку 3 класу (тимчасово, на період відсутністі основного працівника)

УДППЗ «Укрпошта»

Телекомунікації / Зв'язок

1 місяць

07.2013 - 08.2013

  • прийом, реєстрація та розподіл внутрішніх, міжнародних, валютних переказів;
  • робота з переказами WesternUnion, MoneyGram, Blizko;
  • реалізація періодичних видань, знаків поштової оплати

Ключова інформація

  • Маю високий рівень тайм менеджменту;
  • стресостійка;
  • можу поєднувати декілька справ одночасно;
  • швидко адаптуюсь до нових обставин;
  • емоційно компетентна;
  • за будь-яких обставин дотримуюсь дедлайнів;
  • звикла до роботи з великим об'ємом інформації;
  • маю досвід роботи з редакторами Canva, Movavi Video Editor, Adobe Audition, Adobe Premiere Pro, Adobe Captivate;
  • маю досвід роботи з Facebook, Instagram, Telegram, Youtube.

Навчалась в 3 закладах

Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського

Факультет - управління, економіки та вищої математики, Спеціальність – «Облік та аудит», спеціаліст

Миколаїв, 2015

Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського

Іноземна філологія, англійська мова, спеціаліст

Миколаїв, 2014

Комунальний вищий навчальний заклад "Новобузький педагогічний коледж" І-ІІ рівнів акредитації

Вчитель іноземної мови початкової освіти

Новий Буг, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Початок роботи з ChatGPT

Миколаїв, 2023

https://certs.prometheus.org.ua/downloads/6db131c932614ecbb430f8ddb1c7f50f/Certificate.pdf

Комунікаційна школа проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я»

Mykolaiv, 2022

ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Миколаїв, 2021

основні принципи та засади взаємодії з громадськістю етапи та інструменти взаємодії з громадськістю консультації з громадськістю: особливості організації та проведення, оцінка ефективності   Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/ffc57734a7dc45b6b5641d849dd07cba/Certificate.pdf

ЗДОРОВЕ СПІЛКУВАННЯ

Миколаїв, 2021

основи комунікації лікаря та пацієнта особливості роботи із специфічними групами пацієнтів юридичні аспекти відносин між лікарем та пацієнтом   Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/30955bfb53884c7aa1cd3cd4386ae997/Certificate.pdf

ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗПОРЯДНИКІВ

Миколаїв, 2021

Створення та основні обов'язки спеціального підрозділу з доступу Відповідальність за порушення законодавства у сфері доступу Порядок розгляду інформаційних запитів Застосування трискладового тесту   Посилання на сертифікат: https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/5fcbe878cc13428589e11e5f1dd71366/Certificate.pdf

КОМУНІКАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПОБУДОВИ РЕПУТАЦІЇ

2021

https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/dae3ff8fa43641889681937ddf7be7d2/Certificate.pdf 

ДІАЛОГ ТА МЕДІАЦІЯ: ШЛЯХ ДО ПОРОЗУМІННЯ

Миколаїв, 2021

https://courses.prometheus.org.ua:18090/downloads/d616ec493e7845548d1d4f1b327373d3/Certificate.pdf

Бухгалтерський облік, Міжнародний інститут економіки та менеджменту

Харків, 2006

Оксана Сергіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Миколаїв

33 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 місяці тому