Працювала в 1 компанії   3 роки 6 місяців

Послуги для бізнесу - інше

Супервайзер кол-центру

Leadex

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 5 місяців

05.2019 - 10.2022

1. Складати робочі графіки операторів – для підлеглої групи.

2. Контролювати те, як підлеглі оператори дотримуються робочої культури щодо колег та абонентів та дотримуються виробничої дисципліни, а також робочих графіків.

3 . Надавати операторам всю необхідну підтримку в роботі , допомагати у складних/нестандартних ситуаціях з клієнтами та організаційних питаннях – у межах затверджених регламентів.

4. Проводити навчання операторів за погодженим із керівником КЦ планом. Готувати плани навчання. Приймати рішення про допуск навченого оператора на роботу на проекті – під особисту відповідальність.

5. Складати, подавати на затвердження керівнику КЦ індивідуальні плани розвитку підлеглих операторів, доводити до операторів та реалізовувати їх.

6.За завданням керівника КЦ, або виходячи з фактичної виробничої необхідності обробляти вхідні та вихідні контакти.

7. Пріоритетно відповідати на запити операторів.

8. Взаємодіяти з колегами з інших відділів з усіх робочих питань. Отримувати від операторів запитання, які потребують вирішення, брати їх у контроль, передавати до інших служб, передавати відповіді підлеглим операторам.

9 . Проходити навчання (в т.ч. брати участь у тренінгах, коучингах, інструктажах тощо) у відповідність із затвердженим у компанії планом та розпорядженнями керівництва.

10. Готувати звітність за виконаною особисто та підлеглими операторами роботі, надавати її керівнику КЦ у рамках встановлених регламентів або на запит.

Ключова інформація

  • Відмінні комунікативні навички, навички ведення переговорів, працювати з запереченнями та критикою, вирішувати конфлікти.
  • Розвинені лідерські якості, вмію керувати та організовувати роботу групи людей, передбачити проблеми та швидко їх вирішувати.
  • Орієнтуватися в навичках та обов’язках своїх підопічних. Вміти ефективно розподілити задачі серед працівників.
  • Вмію мотивувати себе та підопічних на досягнення результату, працювати у команді.
  • Маю аналітичний розум та стратегічне мислення.Швидко приймаю рішення.
  • Вільне володіння MS Office
  • Цілеспрямованість, уважність, відповідальність, дисциплінованість

Навчалась в 1 закладі

Житомирський державний університет імені Івана Франка

фізико-математичний, Магістр Математики

Житомир, 2013

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Лілія Анатоліївна

Менеджер чату, Спеціаліст відділу контролю якості, супервайзер КЦ

Німеччина

20 000 грн.

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому