Працювала в 7 компаніях   5 років 6 місяців

Нерухомість та Девелопмент, Послуги для бізнесу - інше

Front desk manager

Kooperativ

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

02.2024 - 09.2024

• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Робота як support manager у внутрішньому застосунку
• Виконня обовязків Location manager
• Контроль роботи та виконання облвязків front desk agent
• Контроль роботи клінінгу
• Продаж та екскурсії клієнтам

Operation specialist

iHUB

Послуги для бізнесу - інше

1 місяць

04.2023 - 05.2023

• Пошук лідів, робота з холодную базою, продаж послуг компанії
• Ведення таблиць
• Підготовка презентацій
• Проведення екскурсій
• Проведення оплат через систему liqpay, підготовка договорів та рахунків для клієнтів
• Написання текстів для соц.мереж

Community manager

Creative States

Нерухомість та Девелопмент

6 місяців

06.2022 - 12.2022

• Комунікація з клієнтами
• Контроль в роботі локації
• Ведення касси
• Робота на різних локаціях
• Передача документів між резидентами та компанією
• Замовлення розхідників
• Проведення екскурсій та продаж доп.послуг компанії
• Робота в корпоративному додатку як “support manager” та робота в Creatio, Bitrix
• Робота з 1с(виставлення/внесення рахунків, внесення оплат) робота с касовим апаратом
• Супровід компанії/клієнта в адміністративних питаннях
• Онбординг нового персоналу
• Комунікація з відділами
• Інформування резидентів в месенджерах
• Виконувала обов'язки head of community
• Аналіз собівартості продовольчих та хоз. товарів по локаціям

Operations Director

INVERIA

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 5 місяців

10.2020 - 03.2022

Керівник відділу організації простору та операційного менеджменту.
• Організація роботи майданчика
• Контроль персоналу (адміністратор, клінінг,івент-менджери, завхоз, сервіс-інженери) 15 осіб.
• Комунікація та вирішення питань з суміжними відділами
• Навчання персоналу
• Ведення 1С, ведення та контроль AMO CRM, робота в планерах та Outlook
• Комунікація з партнерами, клієнтами та підрядниками
• Замовлення розхідників
• Вирішення орг. питань
• Ведення та оплата ком.послуг
• Ведення зарплатної відомості, розробка системи мотивації та KPI, нарахування та виплата зп команді
• Ведення бюджету локації
• Робота з документацією, контрактами, розроблення контрактів
• Проведення аналітики закупівель, собівартості залів та послуг

Community manager

The space

Нерухомість та Девелопмент

5 місяців

04.2020 - 09.2020

• Приймала участь у запуску з 0 локації
• Комунікація з клієнтами
• Контроль в роботі локації
• Контроль адміністраторів, клінінгу, завхозів
• Ведення каси
• Влаштування happy hours для резидентів та різних заходів
• Передача документів між резидентами та компанією, замовлення розхідників
• Ведення тг каналу для резидентів
• Робота з партнерам та підрядниками

Location manager

TCEH, Оffice space club

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

09.2019 - 04.2020

• Відкривала з 0 майданчика на Грушевського
• Робота на різних локаціях
• Комунікація з клієнтами
• Контроль в роботі локації
• Контроль адміністратора
• Ведення каси
• Влаштування happy hours для резедентів та різних заходів, привітання з днем народження резидентів
• Передача документів між резедентами та компанією
• Замовлення розхідників
• Проведення екскурсій, продаж послуг компанії. Працювала в bitrix
• Ведення тг каналу для резидентів

Адміністратор офісу

Coworking Platforma

Нерухомість та Девелопмент

1 рік 5 місяців

10.2017 - 03.2019

У 2017 році прийшла на позицію "адміністратор", через 6 місяців підвищили до фронт-деск менеджера.
• Комунікація з клієнтами
• Контроль в роботі локації
• Контроль адміністраторів
• Ведення каси
• Влаштування happy hours для резидентів та різних заходів
• Передача документів між резидентами та компанією
• Продаж послуг компанії
• Вирішення адміністративних питань з бц
• Замовлення розхідників
• Проведення екскурсій
• Виконування обовязків community manager, занесення договоірв у базу та іх підписання

Ключова інформація

• Критичне мислення
• Емоційний інтелект
• Проведення співбесід, найм, адаптація команди
• Вирішення та усунення питань / проблеми
• Написання постів
• Орієнтація на сервіс/клієнта, підвищення рівня сервісу
• Написати та впровадити необхідну документацію (чек-листи, інструкції, регламенти) з 0.
• Запропонувати ідеї щодо збору зворотного зв'язку
• Збір інформації по ринку
• Формування KPI, брифів для команди
• Організація забезпечення життєдіяльності майданчика (або офісу): закупівля необхідних розхідників
• Робота з первинною бухгалтерією
• Проведення інвентаризації
• Планування та контроль бюджету
• Досвід керування командою з 15 осіб
• Вмію працювати з: 1С, AMO CRM, Bitrix, Creatio, Trello, Slack, Canva, ClickUp, Poster, EasyWeek

Навчалась в 1 закладі

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Захист Рослин, Спеціаліст по Захисту Рослин

Київ, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курси ораторського мистецтва IRYNA PALKO

Київ, 2021

Speaker Certificate - Completed in 2021

2 денний тренінг Ораторського мистецтва ISAAC PINTOSEVICH SYSTEMS

Київ, 2021

Додаткова інформація

Про Себе

Operation-спеціаліст з 7-річним досвідом роботи в сфері адміністрування бізнес-просторів та заходів. Цікавлюсь психологією, люблю порядок і послідовність, та намагаюсь притримуватись work-life балансу. Люблю вчитися на досвіді та ділитися ним. Добре працюю в команді та самостійно, а також швидко навчаюсь новому. Моя професійна мета - стати CEO, який вміє будувати ефективні процеси, розвивати команду в компанії, підвищувати якість продукту, клієнт сервісу та створювати екологічне та доброзичливе робоче середовище. Співпрацювала з такими клієнтами як MOZGI, Board, Fiverr, Railsware, BlaBlacar, Дія, Vareger, Splitmetrics, МДЛ, SCANIA, R&B, monobank USAID, LCF, «Здравиця», Оксаною Байрак, Іриною Палько, G-Bar, ShowMax, Магія Ранку, Саша Дергоусова « Красивое состояние », Бізнес Конструктор, Іцхак Пінтосевич, Arena CS, Блага звістка, TPG та інші:) Я намагаюся слідувати своїм цінностям у всіх своїх проектах, тому досягаю найкращих результатів. Я щаслива, коли мене оточують люди зі схожим баченням :)

Дар’я

Office manager

Київ

40 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому