Працював в 7 компаніях   10 років 3 місяці

Державний сектор, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика

Заступник начальника відділу

Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради

Державний сектор

9 місяців

07.2024 - до теперішнього часу

- Підпорядкування відділу 35 закладів освіти;

Головний спеціаліст з публічних закупівель

Відділ з гуманітарних питань Овруцької міської ради

Державний сектор

10 місяців

09.2023 - 07.2024

-Складання та затвердження річного плану закупівель;
-Узагальнення потреби замовника/планування у товарах, роботах/послугах в т.ч. складання бюджету закупівель на наступний рік;
-Здійснення вибору та проведення процедури закупівлі;
-Складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель;
-Забезпечення підготовки необхідної тендерної документації для проведення процедури закупівлі;
-Представництво інтересів замовника з питань, повязаних із здійсненням закупівель (під час перевірок, контрольних заходів, розгляду скарг);
-Розгляд тендерних пропозицій, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
-Проведення постійного моніторингу змін у закупівельному та суміжному законодавствах;
-Участь у договірній роботі: організація роботи, направленої на своєчасне укладання договору за результатами проведених процедур закупівель;
-Аналіз виконання укладених договорів;
-Організація роботи, направленої на внесення змін до договору (у разі необхідності), звітування про його виконання;
-Забезпечення оприлюднення інформації та звіту про виконання договору про закупівлю, з дотриманням вимог щодо термінів оприлюднення інформації в електронній системі закупівель, передбачених законодавством;
-Юридичний супровід відділу.

Економіст

ТОВ БФ Паркет

Промисловість та Виробництво

5 місяців

01.2022 - 06.2022

Головний зоотехнік (заступник директора з тваринництва)

ТОВ АП Полісся

АПК (Агропромисловий комплекс)

11 місяців

09.2019 - 08.2020

- Підрорядкування 13 ферм з середнім поголівям у 5 800 голові (11 молочних ферм - 3 900 голів та 2 м?ясних ферм - 1 900 голів);
- Штатна чисельність працівників 150;
- Розроблення та складання технологічних карт по галузі тваринництва;
-Організація і контроль за виконанням виробничо-технологічних заходів;
-Складання і подальше виконання бюджетно-планових показників (місяць, квартал, півріччя, рік);
-Планування діяльності підприємства у сфері тваринництва, в т.ч. річного обороту стада, показників по надходженню продукції, надходженню коштів, використання коштів;
- Аналіз ефективності виробництва продукції;
-Контроль якості та реалізації виробленої продукції;
-Планування кормової бази підприємства із врахуванням особливостей статево вікових груп тварин та кількісного обороту стада;
-Заготівля грубих кормів- силос, сінаж, солома, сіно згідно потреб підприємства, 1 000 га під кормові культури;

Економіст

ТОВ ВП Полісся

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років 5 місяців

04.2013 - 09.2019

-планування та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (рік/місяць);
-участь в складанні управлінської звітності;
-планування платежів відповідно до планів та лімітів;
-контроль дебіторської та кредиторської заборгованності;
-Формування річного Бюджету руху грошових коштів а поточний контроль руху грошових потоків, їх цільового використання;
-Помісячний план-факт-прогноз аналіз виконання бюджету розрізі статтей/підрозділів, факторний аналіз з визначенням причин відхилень;
-Поточний контроль за коректністю ведення та рознесення в 1С первинної документації по виконаних роботах, послугах, списанню ТМЦ (контроль складських залишків);
-Калькуляція собівартості послуг, робіт, внутрішньогрупові розрахунки;

Помічник заступника директора з тваринництва

ТОВ ВП Полісся

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 2 місяці

09.2015 - 11.2018

- Опрацювання оперативної інформації по поточних виробничих процесах на підконтрольних вертикально інтегрованих підприємствах: 12 господарст в яких знаходиться 15 виробничих площадок по утриманню ВРХ молочного та м'ясного напрямку;
- Аналіз ефективності виробництва продукції, раціонального використання кормової бази;
- Планування кормової бази підприємств із врахуванням сезонності та розроблених раціонів кормів кожного підприємства;
- Ведення обліку і звітності по підприємствах;
- Складання бюдету підприємствам на місяць, квартал, півріччя, рік. Контроль виконання планових показників;
- Планування діяльності підприємства у сфері тваринництва, в т.ч. річного обороту стада, показників по надходженню продукції, надходженню коштів, використання коштів.

Юрист

ТОВ АРТ-ЕКСПО

Транспорт та Логістика

6 місяців

06.2012 - 12.2012

Навчався в 2 закладах

Житомирський Державний Технологічний Університет

Економіки та менеджменту

Житомир, 2013

Вищий навчальний заклад "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Провознавство

Київ, 2011

Дмитро

онлайн

Заступник начальника, економіст, менеджер, аналітик

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Коростень

Готовий переїхати: Житомир, Малин, Черняхів

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено щойно