Працював в 9 компаніях   12 років 2 місяці

IT, Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Страхування

Бізнес аналітик

TemaBit

IT

2 роки 8 місяців

01.2022 - до теперішнього часу

—Комунікація зі стейкхолдерами
—формування беклогу
—пріорітизація задач розробників
—проведення командних зустрічей(daily, refinement, retro)
Створено інструмент для оптимізації запасів товару, що виникли через військові дії(закрили РЦ, використовували філії замість РЦ).
• Jira
• It-проєкт
• Scrum
• Power BI
• It-продукти

Керівник проектів та програм

КиївХліб, ПрАТ

Промисловість та Виробництво

3 роки 8 місяців

04.2018 - 12.2021

Обов'язки:

  • Управління проектами логістики;
  • Розробка технічного завдання (ТЗ) для удосконалення програмного забезпечення (ПЗ), що керує процесом доставки продукції;
  • Розробка звітів KPI;
  • Координація підрозділів компанії в рамках проекту;
  • Контроль процесів на всіх етапах розробки продукту;
  • Комунікація з клієнтом-замовником;
  • Управління командою розробників;
  • Оцінка проектів.

Досягнення:

  • Розроблено та успішно впроваджено стандарт/алгоритм запуску розподільчого центру.
  • Проведено аналіз та оптимізацію ПЗ з контролю транспорту(більше 100 авто).
  • Впроваджено інтервальне планування виробництва
  • Впроваджено мобільні робочі місця працівників складу
  • Створено власне ПЗ для моніторингу транспорту на маршруті(GPS трекінг)

Керівник проекту

ТОВ "БФ ЛОГІСТИКА ЕКСПРЕС"

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

11.2017 - 05.2019

Управління ІТ проектами різних типів (менеджер проектів): впровадження систем/процесів,
проекти тестування ПО, розробка/доопрацювання ПЗ та інш:
• Управління повним циклом проекту - від аналізу та узгодження вимог замовника до поставки / впровадження рішення
• Організація і проведення тендерів (в разі участі зовнішніх підрядників), ведення договорів, контроль виконання робіт.
• Ведення переговорів із Замовником та підписання контрактів;
• Організація ведення всієї запланованої проектної документації.
• Управління процесом тестування і забезпечення якістю програмного забезпечення;
• Ведення проекту "Створення сучасної адресної доставки "день в день" для інтернет магазинів"
• Розробка, моделювання та опис бізнес процесів Компанії.
• Опис функціоналу співробітників та написання технічного завдання для реалізації функціоналу у програмному забезпеченні.
• Визначення критеріїв, пошук та підготовка до роботи складу адресної доставки.
Досягнення:
• Автоматизовано процеси шляхом створення мобільного додатку кур'єра, мобільного додатку співробітника складу, робочого місця логіста та диспетчера, а також особистого кабінету клієнта.
• Створено комплексне програмне забезпечення для управління логістичними процессами компанії.
• Підготовлено інфраструктуру для запуску проекту. 

Заступник операційного директора з питань адресної доставки

Ін Тайм, ТОВ

Транспорт та Логістика

8 місяців

01.2017 - 09.2017

  • Розробка та впровадження логістичної стратегії розвитку Компанії.
  • Складання бюджету та оптимізація витрат департаменту.
  • Розробка та впровадження логістичних бізнес-процесів.
  • Розрахунок і оптимізація логістичних витрат.
  • Оцінка та аналіз витрат робочого часу на виконання операцій.
  • Формування стандартів логістичного сервісу та контроль виконання.
  • Управління транспортною логістикою компнії.
  • Організація та контроль роботи складів.
  • Управління ризиками в сфері логістичних процесів.
  • Впровадження системи мотивації, розрахунок KPI.

Реалізація проектів впровадження нових технологій на складах:

  • підбір персоналу, створення команди, управління командою,;
  • покращення показників якості доставки;
  • відкриття нових складів;
  • управління та контроль за операційною діяльністю компанії, за відповідним напрямком;
  • участь у розробці стратегічних планів розвитку компанії;
  • удосконалення та контроль повного циклу роботи, взаємодії між складами, підрозділами;
  • вдосконалення діючих систем документообігу, підвищення рівня інформаційних зав'язків між підрозділами;
  • проведення переговорів з клієнтами компанії;
  • інтеграція нових систем;
  • розробка інструментів та показників операційного контролю якості та ефективності роботи транспорту, складів;
  • розробка та впровадження системи мотивації для всіх співробітників департаменту, в залежності від продуктивності та якості виконаних завдань.

Організація роботи філіальної мережі:

  • контроль за дотриманням філією встановлених операційних стандартів;
  • оптимізація і формалізація роботи складської та транспортної логістики філії;

Директор Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

03.2016 - 09.2017

  • управління департаментом;
  • стратегічне планування розвитку департаменту;
  • аудит та оптимізація логістичних процесів;
  • розрахунок витрат та складання бюджету департаменту;
  • розробка політик і процедур операційного департаменту за напрямком;
  • оптимізація процесів складської логістики, інтеграція всіх логістичних процесів;
  • розрахунок вартості перевезень, аналіз та оптимізація;
  • контроль за термінами доставки вантажів/відправлень;
  • впровадження та контроль виконання технологічних процесів згідно операційним стандартам компанії;
  • розподіл обов'язків між підрозділами департаменту;
  • здійснення контролю та координації діяльності регіональних служб логістики (6 філій);
  • ефективний розподіл етапів технологічного процесу між підрозділами, визначення зон та ступенів відповідальності;
  • розробка звітності для власного контролю підрозділами показників своєї роботи, навчання персоналу роботі зі звітами;
  • підвищення професійного рівня працівників відділення, шляхом проведення семінарів та тренінгів;
  • побудова системи ефективних комунікацій;
  • ведення проектів;
  • впровадження нових стандартів роботи в компанії;
  • Планування і бюджетування витрат операційного департаменту на підставі стратегії

розвитку компанії;

  • управління логістичними процесами;
  • забезпечення своєчасної доставки продукції від постачальника через розподільний центр

до кінцевого споживача.

Керівник відділу Технологій та розробки послуг Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт та Логістика

1 рік 1 місяць

02.2015 - 03.2016

  • побудова єдиної системи внутрішньої нормативної документації;
  • розробка нових послуг та їх впровадження;
  • розробка стратегії підприємства з урахуванням перспективи розвитку;
  • забезпечення безперебійної роботи компанії в заданих стандартах якості та затвердженої стратегії;
  • визначення основних показників KPI підприємства;
  • аналіз та планування роботи підприємства;
  • формування та виконання бюджету;
  • впровадження нових стандартів роботи в компанії;
  • систематизація та розробка бізнес-процесів;
  • розробка штатного розкладу та посадових обов'язків співробітників;
  • побудова та впровадження системи мотивації;
  • аналіз роботи філій та удосконалення системи їх роботи.
  • реалізація проектів впровадження нових технологій на складах, транспорті

Аналітик-технолог бізнес-процесів Відділу технологій та розробки послуг Операційного департаменту

ЗРУЧНА ДОСТАВКА, ООО

Транспорт та Логістика

3 місяці

11.2014 - 02.2015

  • автоматизація та оптимізація технологічних процесів;
  • розробка, узгодження та впровадження ТЗ для інформаційної системи;
  • розробка та написання нових нормативних документів, звітів в інформаційній системі та опис бізнес-процесів за допомогою BPMN схем;
  • документування архітектури бізнес-процесів компанії;
  • забезпечення аналізу, опису та моделювання бізнес-процесів компанії;
  • виявлення слабких місць в процесі;
  • розробка покращення та оперативне вирішення питань;
  • розробка та впровадження робочих інструкцій для працівників компанії;
  • написання інструкцій для користувачів інформаційної системи;
  • написання технічних завдань;
  • тестування змін в інформаційній системі.

менеджер із невідповідностей

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт та Логістика

7 місяців

02.2014 - 09.2014

• Виявлення невідповідностей у нормативних документах та бізнес- процесах.

  • Організація роботи з усунення невідповідностей.
  • Розробка заходів для недопущення невідповідностей в майбутньому.
  • Розробка бізнес-процесів.
  • Розробка нормативних документів.
  • Впровадження системи електронного контролю виконання протокольних рішень на базі SharePoint 2013 та технічна підтримка.
  • Впровадження електронного документообігу.
  • Формування та складання звітів.

спеціаліст відділу врегулювання збитків з питань майна

ТДВ "СК "Київ РЕ"

Страхування

1 рік 8 місяців

06.2012 - 02.2014

• Збір документів, що підтверджують настання страхової події, згідно встановлених правил страхування.

  • Розслідування обставини страхових подій.
  • Здійснення відповідних запитів в різні установи та організації, щодо з'ясування обставин страхового випадку.
  • Визначення розміру заподіяного страхувальнику (потерпілому) матеріального збитку.
  • Організація роботи:

- по співпраці з експертними організаціями щодо визначення розміру збитку;

- по співпраці зі станціями технічного обслуговування по усуненню пошкоджень транспортних засобів;

- з налагодження співпраці для розслідування страхових випадків з правоохоронними органами та іншими відповідними установами.

  • Оформлення документів з виплати страхового відшкодування.
  • Організація сервісу в здійсненні страхових виплат клієнтам компанії.
  • Здійснення процесу з врегулювання страхових подій за договорами страхування.
  • Забезпечення оперативного отримання документів необхідних для здійснення страхових виплат за договорами страхування.
  • Контроль за відповідністю виплат умовам договорів страхування, правил страхування та чинному законодавству.
  • Надання консультативної допомоги клієнтам з питань виплати, а також заповнення відповідних документів для здійснення страхової виплати.
  • Здійснення аналізу проблемних моментів, які виникають на етапі здійснення страхових виплат.
  • Формування та складання звітів.

Ключова інформація

  • Великий досвід управління проектами та ІТ проектами: розробка ПЗ, впровадження ІТ систем, процесів та інш.;
  • знання принципів організації та ведення процесів розробки та впровадження програмного забезпечення, підтримки ІТ систем;
  • практичний досвід у використанні стандартів управління проектами;
  • досвід ведення проектів у Jira;
  • застосування різних методологій проектного управління: традиційна Каскадна (waterfall) та гнучка (Agile);
  • практичний досвід розробки бізнес вимог та впровадження ERP систем, управління якістю і підтримкою програмного забезпечення;
  • практичний досвід впровадження системи менеджменту якості;
  • досвід управління великою кількістю персоналу (більше 100 осіб);
  • досвід планування та управління бюджетом.

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

менеджмент організацій

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Водійське посвідчення категорії В

Киев, 2031

З 2006 року безперервний водійський стаж.

CAPM

Київ, 2019

Курс проектного менеджменту в школi ITEA. Закiнчив курс з вiдзнакою, отримав сертифiкат CAPM вiд школи.

Портальні рішення MS SharePoint 2013

Київ, Україна, 2014

Володіння початковими навичками адміністрування.

Додаткова інформація

Мета

Отримати посаду керівника проектів.

Владислав Ігорович

Product Manager

Київ

3 200 $

35 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому