Працював в 4 компаніях   12 років 2 місяці

АПК (Агропромисловий комплекс), Автомобільна промисловість та Автобізнес

Начальник відділу постачання

Трайгон Фарминг

АПК (Агропромисловий комплекс)

8 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

Постачання Запчастин для сельхоз техніки , закупки потреб підприємств
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Руководитель автосервисного предприятия

СТО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

11 місяців

03.2023 - 02.2024

Організація робочого процесу , підписання договорів з клієнтами, ведення переговорів , обговорення та рішення складний та проблемних питань , закупівля товарів , підбір персоналу менеджерів та слюсарів . Нововведення та розвиток .

Заступник директора

Гранд двс

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років 1 місяць

01.2016 - 02.2022

Організація та контроль роботи підприємства, включаючи підбір персоналу та документообіг. Організація роботи та контроль нових напрямків, включаючи переговори та отримання дилерства. Підбір, адаптація та навчання нових співробітників. Переговори з ключовими клієнтами та привертання нових клієнтів. Організація роботи зі збільшення воронки продажів. Досягнення : створення професійної команди співробітників бізнес, підрозділу. Організація роботи бізнес, підрозділу з нуля, включаючи сто, відділи продажів та закупок, склад. Автоматизація робочих місць співробітників та навчання

Менеджер з постачання

Agrogeneration

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки 5 місяців

10.2011 - 03.2016

Організація роботи відділу постачання, включаючи безготівкові операції та своєчасну поставку тмц. Контроль роботи підрозділу інженерного складу та супроводження договорів з постачальниками. Обробка первинних документів та підбір потрібного товару. Контроль роботи дев'яти великих підприємств агрохолдингу

Ключова інформація

Досвід роботи в продажах та закупівлях, 8 років досвід управління персоналом, 6 років досвід ведення переговорів та продажів, 8 років досвід створення та організації роботи підрозділів, включаючи підбір та адаптацію персоналу досвід керівництва підприємством досвід автоматизації та оптимізації бізнес, процесів участь у розробці бізнес, планів та контроль їх виконання навички навчання, постановки задач та контролю їх виконання Рівень володіння пк : досвідчений користувач ( microsoft office

Навчався в 1 закладі

Харківський національний університет радіоелектроніки

елек кваліфікація: інженер банківських систем

Харків, 2011

Курси, тренінги, сертифікати

Бізнес школа Абіс

Харків, 2020

закінчів навчанея в бізнес школі Абіс .

Додаткова інформація

Особисті якості

Відповідальність, наполегливість, оптимізм, вміння вести переговори

Хобі та інтереси

Спорт ( бокс, біг, участь в гонці нації ), читання

Дмитро Васильович

Ведучий менеджер із закупівель

Харків

Готовий переїхати: Ужгород, Мукачево

35 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, сезонна / тимчасова робота

Оновлено 1 місяць тому