Працювала в 1 компанії   4 роки 1 місяць

Телекомунікації / Зв'язок

Експерт відділу контроля якості

ТОВ "Мода з доставкою" (Ламода)

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки

12.2018 - 12.2022

В мої обов' язки входило :

-прослуховування розмови ОП з КЛ

-робота над помилками з ОП(зворотній зв'язок F2F,FG)

-навчання/донавчання ОП

-проведення тренінгів/розробка тренінгів

-моніторинг показників/якості розмови ОП

-мотивація ОП/команди-заперечувати оцінку посталену іншим спецалістом ОКК

-допомога в лініі

-допомога ОП

З 2019 року обіймала посаду. За ці роки виросла з спеціаліста до експерту відділу.Маю відзнаку "Кращий спецаліст відділу контроля якості 2021".,відзнаки за кращі показники команди,"команда без помилок".На своєму рахунку маю розробку/модернізацію нового проєкту (адаптація нових ОП за короткий час в роботі)

Ключова інформація

  1. Маю значний досвід у сфері контролю якості в кол-центрі.Роки роботи дозволили мені набути глибоких знань про процеси та норми.
  2. Володію сильними аналітичними здібностями, які дають можливість розуміти дані, виявляти тенденції та знаходити можливості для покращення.Здатна провести глибокий аналіз ідентифікувати проблеми та розробити ефективні рекомендації.
  3. Приділяю особливу увагу деталям і точності в роботі. Маю здатність помічати навіть найменші недоліки або помилки,що дозволяє підтримувати високий рівень якості в роботі кол-центру.
  4. Вмію ефективно спілкуватися зі співробітниками, надавати зрозумілі звіти про якість, та чітко пояснювати проблеми.Моя здатність конструктивного сприйняття зворотного зв'язку, допоможе підвищити якість обслуговування.
  5. Проявляю властивості лідера, допомагаючи іншим працівникам розуміти та досягати високих стандартів якості. Здатна мотивувати команду та сприяти розвитку навичок інших співробітників.
  6. Адаптована до змінених особливостей і пристосовуюсь до нових вимог. Легко працюю в динамічному середовищі кол-центру, де можуть з’явитися непередбачувані ситуації.
  7. Завжди готова прийняти ініціативу і робити додаткові кроки для підвищення якості обслуговування. Шукаю нові шляхи та інновації, щоб підвищити задоволеність клієнтів і забезпечити високу якість.

Навчалась в 1 закладі

Семенівська ЗОШ 1-3ст №1,

Семенівка, Чернігівська обл., 2008

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Базовий курс "Робота з емоційним вигоранням"

Чернігів, 2023

Базовий курс "Оперативна допомога при ПТСР"

Чернігів, 2023

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Юлія

Супервайзер, спеціаліст відділу контроля якості

Чернігів

21 000 грн.

33 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому